Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

forsent ?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:16

Morgan bed sig hårdt i læben da han hørte hendes stemme tæt på sit øre
"tænker på hvor stort et fjols jeg er" sagde han
og gav et suk fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:18

Rose grinte muntert over det som han sagde. Hun gav ham et kram "Du er da ikk et fjols.. Hvorfor tror du overhovedet at du er det?" spurgte hun muntert og blev ved med at have sin mund tæt ved hans ene øre.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:21

"jo jeg er" hviskede han
og bed sig hårdt i læben, mens han nussede hende på ryggen
"du tænder mig" hviskede han
inden han bed sig hårdt i læben igen
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:23

Rose kunne mærke sine kinder blive højrøde. Hun bed sig hårdt i underlæben inden hun sagde noget "Hva er der ved mig der tænder dig?" hviskede hun lidt nysgerrigt og nød hans nussen.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:24

"du hvisker ind i mit øre" hviskede han
og bed sig hårdt i læben igen, og lukkede sine øjne hårdt i
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:26

Rose smilte skævt "Er der en dårlig ting at jeg gør det? Skal jeg stoppe?" hviskede hun og ville ikke gøre noget som han ikke kunne li.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:28

han rystede let på hovedet og slap sin læbe
"for mig gør det ikke nået, kommer an på hvis du har tænkt dig at havde sex med mig" sagde han
og smilte lidt ved tanken om sex
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:31

Rose smilte svagt og tænkte lidt "Jeg vil helst ikk gøre noget du ikk vil have. Og du har jo ikk brug for en kæreste.. Det er lidt svært at have sex med en som ikke rigtig vil" hviskede hun og troede jo sår'n set at han jo ikk ville have noget med sår'n noget at gøre. At han ikke ville gøre sår'n noget med hende.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:35

Morgan rystede på hovedet
"man behøver ikke være kærester for at havde sex. har du da ikke lyst ?" sagde han
og bed sig lidt i læben, inden han kyssede hende på kinden
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:37

Rose bed sig i underlæben og trak på skuldrene "Det ved jeg ikk helt.. Måske.. Har du?" spurgte hun og strøg sine læber og hans ene kind.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:40

"jeg har sådan set altid lyst til sex" hviskede han
og bed sig lidt i læben, mens han blev ved med at nusse hende på ryggen
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:42

Rose smilte skævt og så nu Morgan ind i øjnene "Tjah.. Jeg har vel oss lyst" hviskede hun og lod sit hoved gå ned til hans hals og kyssede ham blidt der.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:50

Morgan bed sig i læben da han mærkede hendes læber mod sin hals
"er du sikker" hviskede han
og ville ikke gøre nået hun ikke havde lyst til
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:52

"jah" hviskede hun mod hans hals og nussede ham på brystkassen.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:55

"okay, det bestemmer du selv" hviskede han
og rejste sig op og tog hende mod op, inden han satte sig ned og havde hende oven på sig. han begynde blidt at kyssede hende på munden
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 07:57

Rose smilte svagt og var egentlig glad for at Morgan sagde at hun selv måtte bestemme. Det var vidst en af de første gange hun har måttet selv bestemme. Hun kyssede ham på munden og begyndte langsomt at knappe op for hans skjorte.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:00

Morgan gav et gisp fra sig, og kørte en hånd op fra hendes lår og igennem under hendes kjole. han blev bare ved med at kysse på hende, selv om hendes duft på virkede ham meget. men han gjorte alt for at holde det tilbage
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:05

Rose kyssede ham lidt dybere og nussede ham på hans bare brystkasse med sine varme hænder. Hun nød at kunne mærke hans hænder mod hendes hud. Hans hænder var dejlig kolde.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:07

Morgan tog fat i hendes kjole og hev den stille af hende, mens han bed sig i læben. han så lidt overrasket på hendes smukke krop
"Wow" hviskede han
og bed sig i læben, da han blev mere tændt
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:11

Rose rødmede da Morgans blik gik over hendes krop. Hun smilte til ham og lod så sit blik gå ned af hans overkrop og bed sig i underlæben da hun så hvor godt han egentlig så ud. Hendes blik gik op på hans ansigt og kyssede ham blidt på halsen.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:21

Morgan lod sine hænder glide op og ned af hendes krop, mens han nød hendes kys. han lod sine hænder glide om på hendes ryg og åbnede hende bh
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:24

Rose trak sin bh af og lod den lande på jorden. Hun kyssede ham stadig på halsen og lod sine hænder gå langsomt ned ved hans buksekant og åbnede hans bukser.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:33

Morgan smilte lidt mens han så, så godt han kunne på hende
"skøn" hviskede han
og lag en hånd på hendes lår, mens han ikke helt hvad han skulle gøre med den anden. han bed sig let i læben, og nød på en måde at være så tæt på hende. selv om hendes duft var blevet stærkere efter hun havde smidt tøjet
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:40

Rose så på Morgan og kunne næsten mærke hvor meget han prøvede at ignorere hendes duft. Hun kyssede ham en enkelt gang på halsen og lagde så sin mund ved hans ene øre og bed ham kælent i øreflippen "Er det svært for dig.. At være sammen med mig når jeg dufter som jeg gør?" hviskede hun forsigtigt og havde ikke lyst til at være til besvær. Hun ville gerne have at Morgan ikke skulle kæmpe for ikk at bide hende.
Gæst
Gæst

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitimeMan 28 Dec 2009, 08:42

Morgan rystede på hovedet selv om det var løgn, da han ikke kunne stoppede nu. han tog hendes hænder ned til sine bukser
"jeg klare mig" hviskede han
og bed sig lidt i læben
Sponsoreret inhold

forsent ? - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: forsent ?   forsent ? - Page 4 Icon_minitime

forsent ?
Tilbage til toppen 
Side 4 af 21Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5 ... 12 ... 21  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-