|
| The meeting of two evils \\ karina\\ | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 21:26 | |
| Karina grinte lidt af ham "Du behøver ikke at være så formel, jeg er ikke van til det, jeg er slave nin herre" Hun så ham tilbage i øjnene og smilte til ham. Hun kunne ikke lader være at begrave sine fingre i hans hår og kæle lidt for ham. Hun mente det ikke på nogen anden måde end at han skulle føle sig tilpas og slappe af. Hun så godt hans horn var ved at forsvinde og hun smilte lidt over det "Det jeg mente ved at være ved din side var at være din sekrater eller noget i den vinkel" Hun rødmede lidt for hun havde faktisk tænkt på noget helt andet til at starte med, men havde jo så hørt han var gift. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 21:39 | |
| Rafael hørte hvad hun sagde, om at være formel, det passet ham fint at stoppe med det, han var jo ikke en robot, og det ville være dejligt at sige hvad man mener, uden at skulle om formulere det hele tiden, så det lød formelt. han hørte hende sige de næste, han vidste ikke hvad hun kunne finde ud af ting og sager, men der skulle vel nok være noget hun kunne lave af ting, og en sekrater kunne faktisk ikke være dårligt, han havde godt nok prøvet at ungå at skaffe nogen til det job, da han ikke ville sætte et vigtigt møde over styr på grund af en sekrater, som måske ikke kunne lade være med at blande sig, men lige nu virket det ikke som en dårlig tanke, han stolet på hun kunne holde mund, når han snakket om politik, og han skulle nok hjælpe hende hvis der var noget der gik galt...han stoppet sig selv med at tænke de tanker, han havde aldrig tolereret fejl, men måske skulle man ændre sig lidt, nu havde hans mening om fejl ikke ændret sig siden hans barndom i romertiden, og måske skulle man ændre holdning, det kunne der vel ikke være et problem med?..han gik tilbage til tankerne om at få hende den dejlige person ind i systemet, han ville gerne have hende som sekrater. "okay".. han mærkedet sine horn snart var væk, og kunne mærke vingerne lige var begyndt at gå tilbage i ryggen på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 21:56 | |
| Igen hørte Karina alt han tænkte, hun klukkede af ham "Jeg vil aldrig blande mig i politikken, jeg kommer fra en tid hvor kvinder bare skulle holde sin kæft,og desuden kan jeg heller ikke finde ud af det. Men parpirre og planlægning, det er jeg go til, og nyder det faktisk" Hun så ned på ham og kunne ikke lade være at nusse ham i hovedbunden. Hun kunne mærke det gjorde undt på ham så hun prøvede at være sød mod ham. Hun kunne mærke det nærmest selv at hans vinger var på vej ind i hans ryg. Hun havde ikke været så meget i kontakt med en andens krop og sind siden fun blev tvunget til det af en herre der ville vide om en anden mand løj. De piskede manden samtidig med hun var inde i hans hovede, hun kunne stadig huske følelsen af piskeslag mod hans ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 22:09 | |
| Rafael bid sig i underlæben, det gjore meget ondt, at få vingerne ind, men han ville ikke vise det, selvom han ikke var dum nok til tror hun ikke vidste det gjore ondt, han ville faktisk hellere lege vidt med en vareulv end han ville have sine vinger ind, han syntes det var sjovt at mod alle andre kunne han lade sit ansigt være føleses løst, selvom han fik revet lemmer af, men der var ikke rigtigt noget man kunne snyde hende med, eller jo det kunne han godt, han ville bare rsjse sig op og gå, hvis hendes viden om ham bliv et problem, men det regnet han langt fra det ville han var tryg, hvilket var ting som ellers kun hans kone, og hans søster kunne få frem i ham. han var rimlig glad for han havde mødt hende, hun var klart en person man skulle have inærhede, om ikke andet så fordi hun var dejlig at være sammen med. hans tanker gik over på om Gabriel ville slå hende ihjel hvis han kunne, og det ville han nok, måske ville den kære Gabriel begrave hende levende, den form for død havde jo vist sig at være Gabriel ynglings, men han var død, så han ville ikke komme og blande sig i Rafaels liv igen, Rafael ville gerne se ham igen, Rafael bliv igen væk i tryghed og glemte smerten og tankerne om hans bror. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 22:16 | |
| Karina pev kort forpint over hans smerter, men hun ville ikke slippe ham. Hun havde sine fingre på den ene hånd begravet i hans hår og den anden havde hun forsigtigt lagt lige under hans hals på hans bryst da hun havde mærket hans smerte. Hun vidste ikke om det var for meget af det goe, men nu lå den ivertfal der. Hun vidste heller ikke hvad hun skulle sige eller hvad hun skulle gøre. Hun var van til smerte, men ikke andres, det gjorde undt, ikke bare fysisk,men også i hjertet, det skar. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 22:27 | |
| Rafaels horn var kommet ind i kroppen, men hans store vinger var langt fra kommet ind endnu, men han var van til det, så han ville ikke pive, men det ændre ikke på det gjore ondt, men da han så hende have ondt, skulle han til at rejse sig op, men han stoppet sig selv, hun sagde vel til, hvis det bliv for meget for hende, hun kunne jo bare bede ham om at fjerne sig, han kunne godt lide hun rørte ved hans bryst, det sendte endnu en bølge af varme gennem hans krop, men det slog ikke hendes hånd i hans hoved bund, det var stadig det bedste af det hele. han tog sin egne hånd, og lagde den i hendes som lå på hans bryst, og klemte den blidt, han vidste ikke om han gik over hendes fysiske grænse for venlighed, men han var jo selv en person der elsker fysiks kontakt, og igen han ville jo stoppe hvis hun sagde han skulle lade hende være. "Jeg vil ikke misbruge din venlighed" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 22:33 | |
| Hun åbnede øjnene og så ned på ham da han klemte hendes hånd "Du vil ikke kunne misbruge mig, som du selv tænker, jeg ville sige stop vis det var for meget" Hun nussede ham roligt i hpvedbunden og så ham i øjnene. Det gjorde stadig undt, og det var en smerte hun ikke var van til, men det gjorde ikke noget. Han var raqr og hun var tryk, så det rørte hende ikke så meget mere. Hun hørte han godt kunne lide fysiskkontakt, det var en ting hun havde fået meget lidt af i hendes liv som slave. Folk havde slået hende, men aldrig gevet hende at kram eller været rar ved hende, ikke før hun havde mødt Ray, som nu var hendes herre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 22:43 | |
| Rafael tænkte han ikke var sikker på om han skulle forsætte med at snakke til hende, da hun alligevel ville vide hvad han tænkte, men han følte ikke hjemme i bare at tænke ting, han ville gerne sige det, et gav ligesom en effekt syntes han, men så igen han vidste ikke om det var et problem for hende, og han ville jo ikke såre hende. han tog hendes hånd til hans hjerte, og lagde sin hånd oven på hendes, han ville gerne vide mere om hende, og hun sagde jo ikke sp meget, om detvar fordi hun ikke stolet på ham, eller fordi hun havde et problem kunne han ikke regne ud, men hvis det var et problem ville han gerne hjælpe hende. "du virker fjern, må jeg spørge hvorfor?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 22:55 | |
| "Hmm, ja, det må du godt. du er den eneste person jeg har måttet høre tankerne så meget på, så jeg sidder og nyder det og lytter godt efter" Hun så ned på ham med et roligt og venligt blik. Hun slappede virkelig af lige nu "Du ville vide mere om mig? Hmm, jeg har været slave hele mit liv, og det er først nu jeg er kommet til ham jeg er ved nu jeg endlig selv jager og er ude i det fri. Jeg har været en slags fange hele mit liv, menneskene har brugt mine krafter som tankelæser til at få at vide om andre løj for dem" Hun smilte og så ham roligt i øjnene. Hun nussede ham i hovedbunden og kunne heller ikke lade være at nyde hans hånd oven på hendes på hans bryst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 23:08 | |
| Rafael havde lidt ondt af hende, men det var nok mere fordi han syntes om hende, og han respektret hende, han havde efter hånden hørt mange sorglige skæbner, og hun var ikke den mest fortvivlet eller uheldige sjæl i verden, han ville gerne gøre noget for hende, men vidste der ikke kunne gøres noget, det handlede kun om ens egen vilje, og hvis man ikke havde det som hende, kunne kun man selv gøre noget, hun skulle ikke frygte at forlade livet som slave, men hvis hun godt kunne lide det ville han ikke blade sig. han var taknemlig for hun delte det med ham. "Tak..Jeg lever efter et koncept at det kun er folk jeg respektrer der kan få min sympati, og som kan bestemme over mig...jeg ville nok blive en dårlig slave" han grinte af det sidste, og kunne mærke vingerne var forsvundet. "undskyld for din smerte" han tog sin frie hånd op til hendes hoved, og følte hendes kind, den var blød og rar. hans arm faldt ned, da han ikke kunne finde kræfterne til at holde den oppe, hendes hånd på hans hoved var for dejligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Søn 23 Okt 2011, 23:19 | |
| Karina lukkede kort øjnene og nød hans hånd mod hendes kind. Så så ned på ham igen da han lod den falde igen, hun klukkede kort af ham "Jeg har vist fundet dit svage punkt" Hun smilte og nussede ham i hovedbunden "Smerten gør ikke noget, det var bare en overraskelse at jeg har så meget kontakt til dit sind at jeg kunne mærke det" Hun lyftede roligt hans hovede og satte sig i skræderstilling, lagde så hans hovede ned igen "Der er ikke mange der tillader mig det, mennesker er nemme nok at komme så tæt ind på, men andre væsner har en evne til at kunne lukke af for mig" Hun tog roligt hans hånd og holdte den i sin, hendes var meget lille og spinkel, det var den altid i forhold til mænd hænder, selv i forhold til nogen pigers var den lille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 00:00 | |
| Rafael måtte anerkendene snerre af hende, efter fuldt af et grin, da hun sagde hun havde fundet hans svage punkt, men hun havde rigtigt nok, han så det også som svaghed, men syntes det var behagelig svaghed, og ville ikke ændre på det, eller prøve at stå imod det, det var jo hyggeligt, og han regnet med hun ikke ville misbruge hans tillid til hende, det var ligesom en del af tilliden. han bliv overrasket da hun løftede hans hoved for at ændre stilling. han kunne godt lide hendes lille hånd i hans, han kørte den til læberne og kysset den, som en gestus at han kunne lide hendes selskab. han begyndte et tænke på om hun følte noget for ham, det håbet han ikke. han undrede sig dog over om hun var god til at kysse hun lignet en af de typer, men var ikke sikker på det, han kom i tanke om kniven han havde lagt fra sig, den måtte han hellere huske når han en gang skulle forsvinde, han vidste ikke hvornår det var, men nok når hun bliv træt af ham eller omvent, selvom han aldrig havde prøvet at blive træt af en person når han først havde fået lyst til at være sammen med dem, så det var nok hende der skulle sparke ham væk, eller dags lyset, han ville være hjemme når hans kone vågnet, som lovet til hende, ville han være der når hun faldt i søvn, og være der igen når hun vågnet op, og hun vidste godt han lavet noget andet i mellem tiden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 00:34 | |
| Karina rødmede da han kyssede hendes hånd og hun havde kastet alle kærlige følelser fra sig da hun fandt ud af han var gift " Rafael, jeg har ingen følelser for dig, bare rolig" Hun nussede hans hovedbund og nød han stolede så meget på hende "Jeg har kun venskab og samarbejde i hovedet" Hun så ned på ham med et roligt og venligt smil. Han var også smuk i sin menneske skiggelse. Hun rødmede da hun tænkte det og smilte sår stort med at rystende hovede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 00:44 | |
| Rafael bliv glad for hendes ord, han havde godt nok ikke tænkt sig at slappe mere af, for han troet ikke det var muligt, ikke uden at blive ramt af en 2000 kilo tung rutschebane på vej ned, det havde han prøvet før, han kan huske han sov godt igennem da han kom hjem fra den tur i forlystelses parken, men det var også hans egen skyld, han skulle bare lade den falde ned på hans ex Catherine, men nej, det var typisk ham, han skulle altid lege supermand også selvom han ikke kunne lide personen han hjælp, nu han tænkte på det, var han meget en person der slog med den ene hånd, og kærtegnede med den anden, ikke bogsvalrigt men han var både istand til stor venlighed, men også vise den værste ondskab, hvis nogen kom ham på tværs. han nikkede da hun sagde venskab og sammenarbejde, men sagde så "Du skal bare glemme venskabs delen" han ville ikke godkende folk som venner, han kunne skylde folk tjenester, og vise respekt for nogen, men han ville ikke indrømme hvis han var ven med nogen, og selvom hun kunne læse hans tanker, ville han ikke kalde hende for ven, selvom han så hende som en, det var bare noget han var lært af sin familie man ikke gjore. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 01:13 | |
| Karina smilte og trak på skuldrene "Okay, det er gjort" Hun nussede ham i hovedbunden og klukkede af hans taner om rutsjebanen "Det er altsår muligt ikke at føle kærlighed for alle Rafael" Hun så ned på ham med et venligt smil. Hun kunne lide ham, men kun som ven. Hun følte sig for tryk ved ham til der ville kunne være andet mellem dem. Hun sad roligt og nussede ham og havde stadig sin hånd i hans. Hun ville ikke bare sådan lige få ham til at gå. Hun ville ikke kunne give slip så hurtigt, det skulle vare langsomt ellers kunne hun komme til at ødelægge noget. Hun lukkede roligt lidt ned for hendes tanker så hun ikke kunne føle hans krop mere men bare høre hans tanker. Det var meget nemmere at kunnegå hurtigt ud af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 01:21 | |
| Rafael syntes det var sjovt hun sagde det var muligt ikke at føle kærlighed til alle, hun havde sikkert ret, han var sikkert bare for idealistisk, og havde for store foråbninger om et samfund med total orden, og respekt. men de tanker var det som han søgte at finde en måde at kaos forsvandt, og alle racernes behov bliv dækket, han kom i tanke om at selv engelens leder sagde ham imod, men han ville ikke mindre kæmpe for det, for ham var det vigtige først og fremmest orden, og hvis nogen satte spørgsmåls tegn ved at orden var vigtigt var han nådeløs og brutal, respekt var drømmen, men orden var et krav for ham, og selvom han ikke fik respektløsheden væk, ville han dræbe alt, og smadre alt som ture orden. han sukkede og kiggede op på hende "husk at minde din herre Ray om at jeg har ansøgt om hans selskab." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 21:51 | |
| "Det skal jeg nok" Hun smilte ned til ham og aede ham over håret. Hun kunne godt se dem arbejde sammen. Han havde de samme tanker om en go verden som hende. Hun lyttede mens han tænkte, men hun vidste ikke helt hvad hun skulle sige til det. "Hvorfor vil englenes herre ikke have fred i verden?" Hun flyttede roligt sin hånd fra hans hår og styttede hendes hånd mod gulvet. Hendes nden hånd var stadig i hendes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Man 24 Okt 2011, 22:00 | |
| Rafael hørte på hendes spørgsmål og kunne pirrende mærke hendes mund bliv flyttet, han stoppede med at spæne i sit sind, og svaret så roligt, stadig glad og tryg ved hendes selskab. "englenes leder vil gerne have fred, men han frygter den, han tror ikke på at man kan have et samfund med respekt for alle, og med folk behov opfyldt uden at der er en synnebuk, altså en race som bliver et udkast, og som vil blive misbrugt...Jeg tror at det er muligt, og jeg tror bare at englene er bange for mine ord, at jeg lyver, at jeg kun vil dem ondt..jeg vil bare have orden og respekt, men englene tvivler...meget" Rafael kigget på hendes hånd som tidligere havde gravet sig i hans hovedbund, han ville ikke presse hende, så han smed tankerne væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Tirs 25 Okt 2011, 04:34 | |
| Karina klukkede af ham. Hun kunne godt høre han havde kunnet lide hvad hun havde gjort. Hun styttede stadig sin hånd mod gulvet og så ned på ham. "Jeg kan godt se hvad du vil med verden, men det kan blive svært ikke at have nogen der bliver undertrykt. Mennesker, og ikke at glemme de andre racer, vil altid ville finde en de kan undertrykke til selv at blive stører. Man skal passe på med hvad man gør i din situartion, du kan nemt ende med selv at blive sådan en" Hun ville ikke fornærme ham på nogen måde, men det var nu engang sådan hun tænkte. Hvordan tingene kunne give bagslag mod en selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Tirs 25 Okt 2011, 04:50 | |
| Rafael smilte ved hendes ord, han var enig i at svage folk kunne komme i klemme, men en blanding af at han ikke mente han var svag, og en blanding af at han vidste han ikke ville sky nogen midler for det han ville opnå, hvis alt skulle til at gå galt, ville han uden tøven kaste mistillid til en anden race, så det ikke ville gå udover dæmonerne, han kunne altid give skylden til elverne, han havde jo alligevel elveres leder hjemme i hans hus som tjener, han syntes det var sjovt han bestemt over andre ledere, men han forstod hendes bekymring, men så igen, hvis hun vidste hvo tæt dæmonerne var på at opnå total dominans over de stærkeste af de andre racer, ville hun nok ikke være i tvivl om deres sejer, han manglede enlig bare dusørjægerne og vareulvene på hans side, godt nok var menneskene ikke helt med, men deres leder Camille var enten dum, eller bare ufortåenede på politk, så de andre racer ville ikke blive det store problem, måske lhavde han respekt for næsten alle de andre ledere, men det ændre ikke på det var nok få stykker som havde forstand på politik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Tirs 25 Okt 2011, 05:02 | |
| Karina smilte over ham "Ja okay..." Hun sagde det til hans tanker og så ned på ham "Dusørjægernes herre er ikke sjov at lege med, han gider kun gøre noget vis man selv gør. Så jeg konstaterede han ikke kunne lide at pine nogen" Hun smilte stort og vidste ikke helt hvad hun skulle gøre ud over at sige hvad hun hele tiden tænkte, nu hun kunne høre hans tanker. Hvordan kunne hun gøre gengæld at han stolede så meget på hende efter første møde. Hun sad nu med hans hovede i hans skød og så ned på ham, som en anden mor med sit barn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Tirs 25 Okt 2011, 05:20 | |
| Rafael nikkede til det hun sagde om den kære Tristan, han mente skam også at han var et respektabelt væsen, Rafael fortrængte at kalde alle for væsner, da opdelingen af mennesker og væsner var underligt, alle var vel sande skabninger, om man var et menneske eller ej. Rafael deje sig så han lå med skuldren ned mod jorden, og lå med siden af hoved på hendes skød. han begyndet at tænke om han var en pine for hende at have læggene, men smed den for anden gang væk, da han stolet på hendes tavshed betød hun kunne lide. han tænkte på sin bror igen, det var nok på grund af han slappet af, og enlig havde overskud ti det, men han ville ikke tænke på det lige nu, Gabriel ville bare råbe af ham fordi han lå her, så det var ikke tanker han ville have lige nu. Han lagde sig tilbage på ryggen, så det igen var hans baghoved der lå på hende "Meget bedre" sagde han med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Tirs 25 Okt 2011, 19:05 | |
| Karina klukkede afg ham og så ned på ham med et tilfredst blik. Han var nu okay af en dæmon herre at være. Hun så ned på ham da han tænkte han var en pine for hende "Du er ikke nogen pine, det er mere min ryg der er det" Hun smilte og overdrev den foroverbøjede stilling hun allerede havde sideti et ret lang tid. Hun klukkede og rettede sig op og strakte armene over hovedet. Hun plejede ikke side stille ret lang tid af gangen, og især ikke om natten. Hun så sig lidt om og lænte sig tilbage på hendes arme. Det gjorde hende ikke noget han lå som han gjorde, hun ville bare god have kunnet læne sig op af noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Tirs 25 Okt 2011, 22:31 | |
| Rafael overvejet om man skulle dem begge 2, så hun kunne sidde op af noget, eller sådan noget. han kom til at tænke på hendes herre, ville han blive fornærmet over at Rafael brugte hans slaves skød som hoved pude, det håbet Rafael ikke han bliv, men det var mere af høfligheds grunde, han var ikke bange for hendes herre, han havde endnu ikke mødt en væsen han ikke har kunne slå, og dem der kunne slå ham, er alle sammen på hans venne liste, så denne Ray lød ikke til at blive et problem
\\min kra er helt væk sorry\\ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ Fre 28 Okt 2011, 00:50 | |
| Karina smilte af ham og aede ham kort over håret "Han bliver ikke fornærmet, jeg er min egen og bestemmer selv hvad jeg gør. Men jeg skal stadig komme vis han kalder på mig. Han kan ikke sige jeg ikke må være sammen med nogen. Den tid er ovre for mig" Hun så ned på ham og smilte roligt og venligt til ham. Han var rar at snakke med. Hun nød faktisk lidt han gad at ligge som han gjorde. Det var sjælent hun følte sig så godt tilpas. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\ | |
| |
| | | | The meeting of two evils \\ karina\\ | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|