Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

The meeting of two evils \\ karina\\

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeFre 28 Okt 2011, 00:59

Rafael var glad for hun var en fri slave, ellers havde han nok også blivet mere eller mindre utilfreds med demder skulle bestemme over hende, han ville ikke have han nye ven havde nogen der ikke behandlet hende ordenligt, han bliv afbrudt da han lugtede den forfærdelige stank af diesel olie, han startede med at lade som ingen ting, men da han kunne høre noget kravle rundt i mærket, og der pluselig var tre sjæle i parkeringskælden, han ville indrømme det faktum det kunne være Liv, han prøvet at tænke på noget andet, men hvis det var hende, skulle han ikke ligge ned, han kigget på Karina, og viskede så "Sig ingenting, rejse dig op, og find et sted at gemme dig" Rafael satte sig op, og kigget i alle andre retninger en den vej han hørte fødderne komme fra, hvis det var Liv, ville han ikke hvae Karina skulle komme til skade. lugten af diesel olie bliv stærkere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 06:30

Karina tog roligt hans hovede og rejste sig forsigtigt op. Hun kunne også lugte det og høre noget kravle og føle sjælen. Hun så rondt og slap hans hovede modviligt "Jeg kan mærke det..." Hun stod ved siden af bilen ret hurtigt og så rundt efter lyden som et nysgerigt dyr. Hun havde kort hørt et navn unden hun havde sluppet ham, ikke et hun kendte. Hun så nysgerigt på ham og hun kunne tydeligt lugte diselen. *Ville der bryde brænd?*
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 06:47

Rafael rejste sig helt op, og langsomt gik vingerne, og hans horn ud igen, hans afslappede sin bliv fyldt med vrede og blodlyst, han lagde bukkede sig ned i knæene og tog kniven i højre hånd, lugten bliv stærkere, så han bliv meget opsat på at finde hende inden hun slog til, men an kendte hende for godt til aktivt at lede efter hende, hun havde altid en plan, og hvis man ikke var blevet udsat for den, gjore man noget rigtigt, så han ville ikke gøre noget der kunne få hende til at gøre noget, han ville ikke bange for hende, hvis han var alene, men han var ikke alene, og det gjore det svære da han for en gang skyld syntes om en person, ville han blive lidt vred, hvis hun skulle komme udfor en kugle elle andet. Rafael kom ikke længere i hans tanker før hans opmærksomhed bliv taget af stor flammer som kom foran ned gange og op gangene, og ud af den både brede men også høje ild, kom der en kvinde gående, hun havde helt sort militær tøj på, lige fra hel dragten til de stote militær støvler, hun havde langt lyst hår, som hang lyst med til hende liv, hendes øjne var rav farvet, og hun havde en pistol i den ene hånd, og hvis Rafael kendte hende oredenligt, ville der være Soja pentagtam kugler der var i. kvinden hed Liv, og med en kærlig stemme sagde hun "Hvem er du min søde?" hun prøvet at fange Karinas blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 19:30

Karina så hen på kvinden der kom ud af flammerne. Hun væste kort og så på Rafael med et spørgende blik. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre. Men en ting var sikkert, hun holdte sig bag Rafael. Hun rettede sig mere op, istedet for at stå i angrebs position. Hun blev ere rolig og så på kvinden med et undrende og nysgerigt blik.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 20:09

Liv smilte frækt til Karina, og gik nogen skridt frem af, hvorefter hun stoppet igen og sagde roligt "Hej Raaf...Din ven er vist døv...eller stum...Men så igen, hun kunne også bare være ikke fungerene i hoved, siden hun er sammen med dig"
Rafael ville ikke finde sig i noget fra nogen, men han ville heller ikke gøre Liv noget, han havde tros alt været hendes kæreste i en periode, og ville nok stadig være det, hvis ikke Gabriel havde blandet sig. Rafael gik nogen skidt frem, men også til siden, så han dækket for liv synsfældt af Karina, og svaret så "Hun er ikke noget du skal tænke på...du er ikke stærk nok til at slå mig ihjel, og det ved du.."
Liv hoppet lidt på stedet som en lille pige, og sagde så "Aaa..den er da sød.. er den ny ting en ny dæmon?..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 20:22

Karina vidste det sikkert var dumt det hun gjorde. Hun gik hen bag ved Rafael. "jeg er bærmen dum, stum eller døv" Karina så på liv og så hende i øjnene. "og jeg er heller ikke "sammen" med ham, jeg snakkede bare med ham." hun lagde armene over kors under kappen og kunne mærke varmen i betongen fra ilden hun var kommet ud af. Hun var jo stadig på bare tær. Hun stod bag Rafael, men kun for beskyttelse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 20:52

Liv så at Karina igen sko havde på, så liv hoppede ned i skræder stilling, med pistolen pegende mod Rafael, og brugte den anden hånd til at tage hendes egne sko af, og da hun var færdig med det sagde så "Dejligt... god ide" hun sprang igen op, og forsatte "held og lykke med bare at snakke så.. bare du overlever ar Raafi ikke giver et svar"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 22:02

Karina så undrende på kvinden. Hun stod stadig bag Rafael og følte sig lidt beskyttet. Hun lagde forsigtigt en hånd på hans ryg og så på kvinden igen *Jeg ved ikke om du kan høre mine tanker når jeg sender dem, men vis du kan kan vi snakke over dem* Karine flyttede ikke blikket fra kvinden af ilden. Hun følte at vis man lærte hende bedre at kende, så ville hun være okay.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 22:41

Rafael kunne ikke høre hendes tanker, så han reageret ikke på det, han havde travlt med at finde på den bedste måde at uskalig gøre Liv, uden hun skulle gå hen og dø af det.
Rafael holdt et stift blik på Liv, som ikke gjore andet end at have hende normale børne glade smil på. Liv skiftede dog hurtigt ansigt udtryk da Rafael begyndte at tale til hende "Jeg var ikke stærk nok..Gab" han bliv afbrudt da Livs vrede kom frem i øjnene, og hun råbte af ham "Jeg råbte dit navn i en uge!" rafael fik en kugl skudt efter sig, men Liv prøvede ikke på ar ramme endnu, hun var bare sur, hun ville ikke lade en kugle i vrede dræbe ham, det skulle være en bevidst kugle der skulle gennembore han løgne fyldte mund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 22:52

Karina blev forskrækket ved skudet. Hun så kort på Rafael og slap ham så roligt da han ikke kunne høre hendes tanker. Hun så på Liv med et roligt men undrende blik. "hmm, hvem er du enlig?" hun så roligt på hende, og var endlig ikke bange, men elite el stod hun stadig lidt bag Rafael.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTirs 01 Nov 2011, 23:09

Liv bliv helt trukket ned på jorden igen af Karinas spørgsmål, hun fik lidt røde kinder, af overraskelsen og svaret så "Mit navn er Liv.. hvem er du min yndige?" Liv var ikke den bedste til had i længden, fordi hun var så meget en lille pige indeni, ikke fordi hun ikke var voksen, men hun var bare positiv det meste af tiden, og var ikke bange for at se tosset ud.
hun glemte dog ikke hvorfor hun var kommet, forsatte med at snakke med hende normale kærlige stemme til Karina "hvad lavede i inden jeg kom forbi?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 08:40

Karine fik et roligt smil da hun kunne mærke den lidt barnlige sjæl der var i Liv. Hun gik roligt foran Rafael. "Jeg hedder Karina, Liv. Og vi sad bare og snakkede" Hun smilte venligt og så på Liv med rolige og nysgerrige øjne. Hun var ikke sikker på det var klogt det hun gjorde, men hun gjorde det nu en gang.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeOns 02 Nov 2011, 20:28

Liv smilte venligt, da Karine gik foran Rafael, Liv snerret lokkende til Rafael, og sagde så til Karine "Håber ikke jeg fortyret den hyggelige snak så" hun kigget mod Rafael og mødte ans blik "Hun er sød, jeg kan godt forstå du gemmer dig bagved hende". da hun havde talt færdig, prøvede Rafael at gå op foran Karine igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 03:33

Karina så kort op på Rafael og lod ham så komme foren hende igen "Vis du da gerne vil føre ordet" Hun så på Liv igen og smilte roligt til hende. Hun ville ikke bare lade sig blive skubbet i baggrunden af Rafael, så hun stilte sig ved siden af ham. "Du forstyrede ikke, vi snakkede jo bare"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: The meeting of two evils \\ karina\\   The meeting of two evils \\ karina\\ - Page 3 Icon_minitime

The meeting of two evils \\ karina\\
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» løb!! (Karina)
» Yay - Karina
» A meeting at the hospital- (Mats)
» Cafê - Karina
» Change meeting at sea ( Procella )

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum