Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Uventet besøg, men så alligevel ikke

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:18

Eolith gik lidt rundt mens han ventede. Det var kedeligt bare at vente, og han følte sig hele tiden fristet, til at lytte ved døren. Hans nysgerrighed overgik som regelt hans fornuft, men denne gang måtte han holde nysgerrigheden tilbage. Han stod bare og så spørgende hen på døren. Ventede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:19

Marcus sukkede og tænkte lidt, han havde svært ved at se hvordan han skulle forklare hende at Eolith var god nok og han kløede sig lidt i nakken, " Hayley, han prøver faktisk at forandre sig til noget bedre, og jeg forsøger bare at hjælpe ham, derfor lader jeg ham bo her, og tror du at han ringer rundt til alle dem han kender, det tror jeg altså ikke" sagde Marcus tænkende og lagde armene løst over kors imens han tænkte lidt over tingene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:22

"Jeg er ligeglad hvad du tror" sagde hun surt og gik hen og satte flaskerne hun havde lavet i køleskabet, "Men jeg kan ikke holde ud og værer hjemme lige nu, og derfor, går jeg" sagde hun og lukkede køleskabet, Hayley gik henn til døren og åbnede den hun gik ud af køkkenet og ind i stuen hun lukkede døren efter sig og gik nu bare over til trappen og gik op af den, hun sagde ikke et ord til Eolith overhovedet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:28

Eolith så efter hende. Han følte at han måtte gøre et eller andet. Hun kendte ham jo ikke. "Hayley?" kaldte han og skyndte sig op efter hende. Han ville selv tale med hende. Det var jo trods alt ham der skulle tilgives, ikke?
Han gik på børneværelset til hende, og så på hende. "Hayley" Gentog han og hvilede sit blik på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:31

Hayley rystede på hovedet og så at barnet sov fint hun gik ud af døren og ind på hendes og marcus værlese "Hvad" sagde hun bare hårdt og kiggede ned i gulvet, hun havde knyttet hænder, og hendes over armen var spændte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:32

Marcus sukkede og kom ud fra køkkenet, han valgte at stå i gangen op til trappen og han så efter Eolith da han kaldte på hende og fulgte efter hende, han synes selv at det var meget modigt af ham at følge efter hende, imens hun var sur. Men Marcus havde skam tænkt sig at bryde ind hvis det gik skævt og Hayley ville dræbe ham, men lige nu ville han give dem lov til at få snakket ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:39

"Hvad vil du have jeg siger ja, til du kan gå ned og knep med ham, så ja slå dig løs" sagde hun surt og så på ham, nu med to røde øjne, hun havde øjne der stirrede ind i hans, hun var meget sur, og det gjorder det ikke beder at han stod der, men snakke skulle de vel på et heller andet tidspunkt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 05:46

Han så overrasket på hende, selvom han havde forberedt sig på at høre den slags for hende. "Jeg kendte ham ikke dengang" Svarede han forsigtigt, og så undskyldende på hende "..Men Marcus og jeg er venner nu. Han vil jo bare hjælpe mig...?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:09

"Ja han vil bare hjælpe dig, ligeom lidt voltæger du ham sikkert" hun rysted epå hovede tog gik hen til skabet og tog sin jakke hun gik hen forbi ham og ned af trappen hun kiggede slet ikke på Marcus "Farvel" sagde hun bare og gik hen til en komode i gangen og tog sine bil nøgler, hun kunne godt mærke at hun var meget træt efter fødslen og øm, men hun tog sin nøgler i hånden og gik hen mod døren
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:11

Marcus teleporterede sig hen foran døren og stilte sig i vejen for Hayley, han havde hørt det meste af det hun havde sagt til Eolith, " hvor har du tænkt dig at gå hen? du er stadig udmattet efter fødslen" sagde Marcus rolig og lagde løst armene over kors, han flyttede sig først nå hun fortalte hvor hun gik hen, ellers ville han ikke lade hende gå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:14

"Fjern dig" sagde hun surt og rystede på hovedet "Du kan være lidt ligeglad" sagde hun kiggede ligegyldigt på ham, "Men vi det er så vigtig for dig, skal jeg hjem til nogle jeg kan holde ud, og det vl sige mine venner" sagde hun uden en følese, hun kunne ikke lide og vis Marcus denne her Hayley men hun var sur, træt og øm og så var hun sådan her
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:18

Eolith gik hen til vinduet på børneværelset og så ned på dem, for at forsikre sig, at der ikke gik noget galt. Han tog sig lidt til brystet, da det var alt for hårdt dømmende. Han fortrød ikke hvad han havde gjort imod Marcus, men han ville heller ikke gøre sådan noget igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:21

Marcus rystede kort på hovedet og fjernede sig så lidt, " fint" sagde han bare lidt irreteret og også lidt såret. Han bevægede sig så hen til trappen og gik op af den. Han fik ind på børneværelset hvor han skænkede Eolith et kort blik, hvorefter han gik over og så ned på Safir, man kunne tydeligt se Hayley og Marcus træk hos hende. Marcus sukkede svagt og lænede sig ned og støttede armene på galleneret og så bare tænkende ned på hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:27

Hayley åbnede døren og gik ud af den hun gik hen til sin bil og spakede til dæket, hun åbnede så bilen og satte sig ind, hun lagde hovedet på rettede og bed sig i læben hun hvade det som om hun skulle græde "Var stærk og husk hvem det er du er" sagde hun til sig selv, hun rettede sig op og kørte en hånd igemmen håret, hun satte så nøglerne i bilen og kørte, hun kørte hjem til dem fra hendes band og drengene der plejede og hjælpe dem og spugerte om de ikke ville med ehnde hjem ned i kældern, de sagde jo og de kørte så igen. Hayley kom nu hjem og blien var fyld og der kom en til bil som var fuld, hayley slukkede blien og gik ikke hen til hovede døren a hun var kommet ud men hen til porten hendes venner var ret stille begrund af Safir
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:33

Eolith så spørgende på ham, med et forsigtigt blik. "Så jeg kan ikke blive..?" Spurgte han og kendte allerede svaret. Han tyggede lidt sammen, og tog sig til armen. Han tænkte stadig over det Hayley havde sagt, og følte sig skyldig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:37

Hayley og hendes venner fik lukket borten hun fortrød lidt det hun havde gang i, men prøvede bare og slappe af, de sankekd eog grinede og Hayley sad lidt længer væk og snakkede med en af drengene, da havde allrede fåret lidt og drikke, og u var der gang iden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:41

Marcus vendte blikket på Eolith og tænkte lidt, " jeg har tænkt mig at lade dig bo her uanset hvad Hayley siger, jeg lovede dig at hjælpe og beskytte dig, så jeg har tænkt mig at holde det" sagde han og smilte svagt.
Han kunne tydeligt høre at de havde gang i den dernede, marcus havde faktisk håbet på at hun ville have forandret sig lidt med det efter hun havde blevet mor, han brød sig ikke om at hun drak så meget, og slet ikke når der var drenge i nærheden. Han vendte sig om og lænede nu ryggen mod Safirs tremmeseng og mumlede nogle ord hurtigt og utydeligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:45

Han så på ham, og fik lidt ondt i maven på rund af den dårlige samvittighed. Det kunne godt være, at Matrcus havde sagt, at det ikke gjorde noget, men Hayleys ord fik det hele til at virke slemt. Han bed sig forsigtigt i læben og valgte ikke at sige noget. Han så mod døren, da han kunne høre noget larm fra nedenunder. "..Hvad sker der dernede?" Spurgte han alligevel.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:53

Marcus så kort over mod døren og bed sig tænkende i læben, han gik så lidt over til Eolith og trak lidt på den en skulder, " jeg tror Hayley har en ide om at hendes venner og druk, kan hjælpe på at få de dårlige ting til at forsvinde, men jeg tvivler stærkt på det" sagde han tænkende og slog blikket over mod døren igen. Han var mest af alt bange for at de ville vække Safir, for så ville han bede dem om at dæmpe sig eller forsvinde, og så var han ligeglad med at han så skulle tage diskutionen med Hayley.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 06:56

Hayley sad over i en af højerne og snakkede lidt med hendes venner, hun sad
med en øl i hånden også selvom hun vidste at det nok ikke hjælp, så derfor satte hun den på bordt og kiggede på ham
og smilede, "Ja Marcus, han er sammen med sin ven ovenpå" sagde hun surt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 07:02

Eolith så på ham og tænkte. Han nikkede stille, men vidste, at det var noget han selv gjorde, nårr han var nedtrygt. "Gid folk tænkte ligesom dig marcus.." Sagde han stille og gik hen til babysengen og så ned på pigen. Han rakte en arm ned til hende, og aede hende forsigtigt på den lille runde babymave. "Hun er sød".

//Det her er meget svært for mig at spille XD Jeg hader børn og kan ikke se det søde ved dem >.>!?//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 07:06

Marcus smilte svagt og gik hen og stilte sig ved siden af Eolith og så ned på hende, " jeg tænker også igennem hvad jeg skal sige, hvis jeg bare sagde noget uden at tænke mig om, så ville du nok ikke sige sådan" sagde han og smilte svagt igen. Marcus lænede sig på tremmerne igen, " ja det er hun, jeg håber bare ikke at hun har sin mors temperament" drillede han og grinte svagt for ikke at vække hende.

//Det går da meget godt, indtil videre xD//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 07:10

"Fifty, fifty" Sagde han og smilte til sin side "Du kan jo styre dit, så endten kan hun, eller også kan hun ikke". Han så ned på hende igen og trak sin hånd til sig "Hun er da meget stille nu... Nogle babyer græder bare man kigger på dem".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 07:12

Da gav et llle bumb nede under og det var Hayley der kom, Hayley havde drukket en halv øl og var derfor Ædru, hun gik forbi børne værleset og ind på Marcus og Hayley's værlese hun satte sig i sengen , helt inde på mindet og trak benene op til sig hun lagde panden på knæet og begyndte at græde men det var meget lavt, hun vippede stillet frem og tilbage, Hayleys venner var helt stille der nede, for alle vennerne havde lige fåret avide at en fra bandet var død, hende der var død var Hayley's bedste veninde,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitimeTirs 29 Dec 2009, 07:18

Marcus vendte sig om da han hørte bumb som kom nedenunder, han nåede ikke rigtig at svare Eolith, da han så Hayley gå ind på deres værelse, han lagde også mærke til at hendes venner var helt stille nedenunder og fandt det lidt underligt. "Se lige efter hende hvis hun vågner" sagde Marcus til Eolith og gik derefter ind til Hayley og lukkede døren efter sig, " skat hvad er der sket?" spurgte han stille og så tænkende på hende.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Uventet besøg, men så alligevel ikke   Uventet besøg, men så alligevel ikke - Page 2 Icon_minitime

Uventet besøg, men så alligevel ikke
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Uventet besøg - Paisley
» Uventet besøg(zack).
» Stilhed også alligevel ikke [Yazoo]
» Barnligt men alligevel ikke- Sebastian Castle..
» Jeg er meget bange for dig... Men alligevel ikke - Demetri..

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: