Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Empty
IndlægEmne: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 03:08

T: 23.20
S: En lille bar i Werclare og udenfor når den tid kommer
O: Mennesker der sidder og drikker men ellers sker der ikke det store
P: Se billede
V: Koldt og vinden blæser en del

Det var en af de mere kolde aftener og man kun godt mærke af det var ved og være vinter hvis man altså var udenfor, ved en bar gik døren op og ind af dem komme en lille dreng på max 13 år. Han havde blå grå farvet hår mens hans hud var meget lys og hans ene øje var dækket til mens det andet kiggede sig om på de mange mennesker, han havde sort tøj på og en sort kappe der ud over men ellers var der ikke den store særlighed ved ham.
Hvad hans navn var jo han hed Alex og han var bare en lille engel selv om han tog sig selv som en voksen for han var os alene i verden og derfor havde han kun ham selv og gør godt med, han gik hen til et bord som var tomt og han sad sig bare der *skønt jeg far som altid vild i byen* tænkte ham mens han lag hoved ned på hans arm og han kiggede bare ind i væggen da der ikke var andet og gør for ham. *hvorfor sker det her bare for mig* tænkte Alex kort og han havde selv gemt at han var ny på det her sted og det var derfor det igen var gået galt for ham, han gjord et kort suk mens han vendt hoved ud mod folk og han lod den ene hånd gå på klappen som han havde på det ene øje *hvorfor har jeg heller ikke hele synet, når nej jeg gav det væk for min sjæl* tænkte han kort mens han igen lavede et lille suk og han håbet lidt der ville kom en eller anden hen til ham som ville kun sige hvad vej han skulle gå for kom tilbage tid Deepshell.
Han kiggede ned i bordet mens ha ventede på et eller anden ville ske, men nej der sket ikke det store mens han ventede og han opgave lidt af der ville komme en eller anden. Han trak vejret roligt som altid og han lyttede til alle de andre der nu var der og han fangede kort nogle ikke så rar samtaler som han ikke havde lyst til og lytte til i alt for lang tid, han kiggede op igen mens han kiggede hen på døren og han blinkede en gang mere med det ene øje..

Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

Antal indlæg : 1504
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 03:28

Segovax var taget ind til byen for at få noget spændene til at ske den her aften, han vidste ikke hvad han havde tænkt sig at lave her i byen, men det skulle nok gå hen og blive en spændene aften.
*hvilken bar eller kro skal vi tage i aften*
Han stod længe og tænkte på hvor han skulle gå hen, han brugte for det meste sin tid nede på havnekroerne fordi der ofte kom slagsmål der nede så der var mulighed for at der kunne ske noget interesant der. Han tænkte også på at besøge en af barene i byen der var nogle gange noget lidt mere spændende selvskab at snakke med, selvom han jo ikke rigtigt brød sig om andre, om sådan lidt af hvert.
*tror sgu det bliver en bar i aften*
Han gik hen mod den nærmeste bar han kunne finde det var en lille en af slagsen, men det betød også at der var færre mennesker, eller ihvertfald sådan var det, da for det meste. Han skulle lige til at sparke døren op men kom så i tanke om at det ikke var en havnekro, så her ville det måske være lidt mystisk at sparke døren ind. Han åbnede døren og gik stille og roligt ind af døren og kiggede sig omkring.
*fandens også ingen frie borde*
Han var lidt træt af at der ingen frie borde var.
*nå jamen så må jeg vel til at vælge*
Han lagde mærke til den unge dreng der sad ved et bord helt for sig selv, nu var det jo sådan at hvis Segovax skulle være sammen med nogen så skulle det være børn eller ihvertfald unge folk. Han vidste ikke hvorfor men han nød deres selskab, men han nød også at hjælpe dem.
*han ser sgu lidt fortabt ud*
Han kiggede på den unge dreng, som bare sad der ved bordet og han så virkelig fortabt ud.
"Har du brug for hjælp til et eller andet?"
Han satte sig ned ved bordet og smilede til drengen.
http://sajrossoul.blogspot.com/
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 03:40

Alex var i hans tanker og han fik lidt af et chok da der var der talt til ham og det endt med af han løftede hoved så hurtige at han kom til slå det ind i væggen bag ham ”avvv!” sagde han kort før han kiggede op på manden og han havde hørt hans ord, han lod en hånd gå op bag på hoved og han mærke der hvor de gjorde ondt ”kun hvis du kender en vej til deepshell hr” sagde han mens han stadig havde ondt *fedt et blåt mærke* tænkte han kort mens han blinkede en gang med det ene øje og han tog sig lidt tid til og kigge på manden som stod for an ham.
Det var en stor fyrer men han ville ikke spøger ind til de så han lod sig bare bemærke af hans duft, en varulv han havde ikke det store i mod dem da de ikke lige frem havde gjort ham det store og han havde heller ikke når i mod og snakke med en af dem, han trak vejret langsomt mens han stadig havde blikke på manden og han ventede bare hans svar ”og må jeg spøge om hvem de er?” sagde han kort efter mens han lukkede øjet kort og han åbent det igen efter lidt tid mens han lod armen gå ned i kors..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 03:52

"Deepshell siger du?"
Han vidste godt hvor Deepshell lå henne, men det var bare det med at kunne fortælle drengen vejen der var problemet han kunne sagtens selv finde vej der hen men at skulle fortælle ruten, ja se det kunne han sgu ikke.
"Ja jeg kan vejen, men jeg er virkelig dårlig til rutebeskrivelser, hvis du forstår?"
Han kiggede på drengen grinede lidt af at han havde slået hovedet fordi det så rimeligt morsomt ud da det sket, selvfølgelig måtte det jo have gjort ondt, når man ikke var vant til at få tæsk heletiden og så igen. Nu kom det sgu igen det spørgsmål han hadede, der var bare ikke noget spørgsmål han hadede mere, end hvem han var.
*han virker jo flink nok og ikke ligefrem farlig*
Han sad og studerede ham for at finde ud af om han skulle fortælle ham hvem han var eller ej, han virkede ikke farlig og han virkede heller ikke som typen der ville plabre løs om det til alle andre.
"mit navn er Segovax, bor i skoven eller der jeg slår mit telt op, og hvem er du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 04:02

”det kender jet skam godt jeg heller ikke særlig god til det” sagde Alex kort mens han kiggede på ham ”og navnet er Alex” sagde han kort mens han kiggede på ham ”og hyggeligt og møde dem” sagde han kort efter mens han lavede et lille buk, han blinkede en gang mere mens han var stille lidt tid ”hvad bringer dem så her ind? For jeg gå ikke ud fra det bare var for at snakke eller er det??” sagde han roligt mens han armen slap af på bordet og han trak stadig vejret langsomt mens han kort lod hånden gå op på klappen da øjet gjord ondt i kort tid, han lod hånden gå væk igen mens han lod være tilbage på bordet.
*gud i det høj hvorfor gav jeg os min sjæl til en dæmon den gang jeg var menneske* tænkte han kort mens han ventede på hans svar og han kiggede lidt rundt i kort tid før hans blik var tilbage igen.
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 04:07

"er i byen for at finde noget spændene at lave"
Han vidste ikke hvad han ellers skulle svare til drengen, han vidste jo ikke engang om der måske var andre grunde til at rent faktisk var i byen, han kunne jo ligeså godt ubevidst have været taget der ind for at finde et måltid.
"Men hvad bringer dig herind?"
Det undrede ham meget at så ung en dreng var på en bar det var ikke ligefremt normalt at det den slags man mødte her, nej det plejede at være unge på hans egen alder som var ude for at prøve på at score. Han kiggede på drengens klap det var lidt mærkeligt at man i så tidlig en alder gik med klap, håbede ikke det var fordi han havde mistet øjet, det ville sgu være synd for den lille dreng.
"hvorfor har du enligt en klap for øjet?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 04:25

//øje under klappen hvis man altså ser det
http://th08.deviantart.net/fs49/150/i/2009/165/b/f/Ciel__s_Eye_by_wiccimm.jpg
//

”jeg tror jeg far vild for jeg lige flytte her til fra England og jeg var bare ude for se mig om og så endt jeg ligesom her” sagde han mens han kiggede på ham mens han kiggede på ham ”jeg har…” han blive stille da det enlig var en smule hemmeligt og derfor kun han ikke sådan sige hvad der enlig være ske med det ”det en hemmelighed hvad der sket med det” sagde han mens han kiggede på ham med et kort blik ”men jeg kan sige de nået der ske for lang tid siden så det gør ikke så meget” sagde han kort efter mens han var stille der efter og han sagde ikke meget mere om hvad der enlig vare sket den gang han havde fået mærket og hvorfor han havde det, han lavede et stille suk mens han bare var stille og han blink igen kort med det ene øjne..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 04:34

Han kiggede på ham, det var dog en løjerlig knægt, sådan at tage til den her gudsforladte ø hvor der var den sygeste form for kaos og da slet ingen form for kontrol overhovedet.
"hvis du gerne vil have det kan jeg da følge dig til Deepshell?"
Han vidste godt at det måske ville virke lidt mystisk men det var ikke fordi han havde tænkt sig at skade den unge dreng, han havde bare tænkt sig at være venlig overfor ham.
"det var da enligt sjovt med dit øje"
Han undrede sig stadig en del over det med øjet, han fandt det utroligt interesant, og var enligt også overrrasket over at han stadig selv havde begge sine øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 07:15

//Lækkert^^ Jeg har bogmærket emnet og holder øje med det, og så må i bare sige til når mit stikord kommer^^
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 07:57

"vil du" sagde Alex kort mens et lille smile dukkede frem på hans læbe men det var kort og han gemt det hurtig væk da han ikke ville have at der var nogle som skulle se det, "men hvis du vil vide hvad der sket med mit øje så må ham der har gjort det dræbe dig bag efter" sagde han kort og han var stille der efter mens rettet lidt på hans tøj og han trak vejret igen men mere roligt selv om han os havde en smule uror i kroppen af en eller anden grud. Det var lidt som om et eller anden ville ske hvis han ikke sagde når om øjne men han var på en måde ligeglad i øjeblikket da han enlig bare gerne ville hjem til ham selv, han blinkede en gang før han kom op og stå og han fandt sig selv meget lille ved siden af ham..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 08:31

"selvfølgelig vil jeg da godt det"
Han smilede til ham, han var som sådan ikke bange for at der kom nogen og forsøgte at dræbe ham det havde han jo prøvet før, men han var til gengæld bange for at de ville gøre noget ved dem han elskede eller rettere den han elskede.
"Jeg kunne da godt tænke mig at kende historien?"
Han var faktisk meget nysgerrig om hvad der kunne få en dreng i den alder til at miste synet på den ene øje det var ret foruroligende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 08:36

"okay men du få den først undefor for den vedkommer ikke alle og en hver" sagde han mens han kiggede på ham og han kom op og stå for han gik hen til døren og lukkede den op med den ene hånd.
Han kom ud i natten som var ret kold efter han havde været inden og han var glad for han havde taget hans kappe med da hans bukser nu var ret korte, han ventede på ham og i hans ene hånd havde han en sort gammeldags stok som han først havde lad kom frem nu hvor han var komme ud, han lukkede kort øjet mens han nyde luften for han var mere den type der var glad for det fri end for være fagt indenfor bag vægge..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 08:47

Han gik med Alex udenfor, det var ikke særligt koldt udenfor men nu kunne han jo heller ikke lige huske hvornår han sidst havde været udenfor og syntes det var koldt. Han stod der bare i sine lange militær bukser med læder lapper og tanktoppen der var lavet af en skovmands skjorte.
"Nå jamen bor du i Deepshell?"
Han var ret nysgerrig efter at vide mere om denne, godt nok unge men, ret spændende unge mand. Han undrede sig lidt over om han boede hos sine forældre eller noget pleje familie eller hvad han nu gjorde det kunne også være han boede alene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 08:59

Han vendt sig om i mod ham og nikkede som svar "ja men jeg bor alene" sagde han kort "jeg har et lille loftværelse for mig selv da jeg ikke har nogle familie tilbage" sagde han kort efter "de fik alle taget livet af en dæmon og jeg den der tilbage" sagde han kort mens han flyttede lidt på hans stok og han kiggede stadig på ham, "men det os der mit øje kommer ind i det hele for jeg fik kun lov til og leve hvis jeg lovet og give min sjæl væk den dag hvor jeg skal dø" sagde han kort efter mens han lod den ene hånd gå op på klappen og han loft klappen væk så man kun se det lilla lys fra han øje og han lod hånden gå for øjet.
"det et dæmon mærke som jeg ikke kan kom af med da det lavet med sort magi og det dæmon vil kun finde mig hvor end jeg nu er hvis jeg ikke har en klappen for an det" sagde han kort mens han var stille der efter, han bed sig kort i læben mens han kiggede på ham og han flyttede ikke blikket..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:08

"Interesant historie, ville næsten ønske jeg havde mistet min familie sådan"
Han kom til at tænke på hvordan han selv havde mistet sin familie, det var sgu ikke nogle særligt gode minder han havde om det, enten havde de forladt ham eller også havde han forladt dem eller været skyld i deres død.
"Nå men det er denne vej."
Han begyndte at gå ud mod udkanten af byen for at komme til Deepshell, det var ikke nogen kort gå tur men hvis de bare holdt et rimeligt tempo skulle de nok hurtigt kunne nå frem til der hvor han boede. Det blæste ret meget og det var faktisk sådan at han kunne mærke køligheden i luften, så for andre måtte det være utroligt koldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:14

"jeg ved nu ikke for mig er det bare en trist historie som jeg gerne vil glemme på en eller anden måde" sagde han kort mens han begyndt og gå efter ham og han kun mærke hvordan vinden tog fat i hans kappe og det hive ham en smule bag ud da han ikke lige frem havde så let ved og hold den samme fart men han prøvet da, han kort så småt op på hans side og han var nu glad for han havde taget han stok med så han havde lidt letter ved stå fast i jorden.
"koldt" sagde han kort mens han trak kappen ind til kroppen med den ene hånd og han kiggede bare lige frem selv om han ikke lige frem havde verdensbedst nattesyn så kun han da se en smule, han holdt tempoet så godt hans bene nu kun og han frøs som bare helvede..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:24

"Koldt? Næh her er da en smule køligt men ligefem at kalde det koldt?"
Det var virkelig ikke noget han forstod, det var først koldt når hårene var frosset til is. Han kiggede ned på Alex, og lagde mærke til at han havde lidt svært ved at følge med i hans tempo.
"Skal jeg sætte farten lidt ned?"
Han smilede til ham, men stoppede det så hurtigt igen og håbede ikke at han havde set hans tænder, da det fleste folk plejede at blive en smule skræmte over hans tænder, de var jo ikke helt normale.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:29

"må de gerne" sagde Alex kort mens han kiggede kort på ham og han "og koldt fordi jeg ikke lige frem er varulv som de er" sagde han kort efter mens kiggede kort på ham og han lod sit blik gå frem af mens han trak vejret langsomt da han lunger havde det en smule hårdt men det var ikke det samme som hvis han var oppe og flyve for han havde prøvet og se hvor langt op han kun kom før luften blive for tynd til ham, et lille gys gik ved den tanke og han lod den forsvinde mens han var stille..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:36

Idet han nævnte at han var varulv, vente Segovax sig om og tog fat i drengens hals. Han løftede ham op og stod med ham i strakt arm. han var utroligt let, han vejede nærmest ingen ting, som om han bestod af luft.
"Det glemmer du bare alt om, snothvalp"
Han var blevet meget vred på drengen, han skulle ikke ind på det emne omkring at være varulv. Hans øjne var store og de nærmest slog gnister fordi han var så rasende på Alex.
*jeg burde dræbe ham burde jeg ikke?*
Han kunne ikke lade være med at tænke tanken da der ikke skulle mere til end at brække hans nakke og sådan som han stod med ham ville det ikke være det store problem at gøre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:45

Alex fik et chok da han blive løftet op i luften og han havde svært ved få vejret "jeg vil ikke sige nået ondt om det jeg.." han hive kort efter vejret "jeg er normalt glad for alle racer" sagde han kort mens han tog begge hænder op til hans hånd og han prøvet og hive sig fri men det lykkes ikke lige frem for ham, han hev igen efter luft *er det sådan jeg skal dø heller det end en dæmon der tager min sjæl* tænkte han kort mens han skabede med bene og han prøvet da og ramme ud efter ham men det lykkes ikke da han var for lang væk til at han kun nå ham..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 09:55

"Hold mund!"
Han var rasende lige nu, over hvad vidste han faktisk ikke helt, men vred var han på den unge Alex. Han smed ham væk fra sig igen, han skulle bare tage at holde sig væk fra ham nu. Han ville faktisk gerne vide hvad der havde fået ham til at reagere så voldsomt på det, han vidste det ikke helt selv.
"Den retning og så finde du det nok"
Han pegede i den ene retning af hvad han troede burde være vejen til Deepshell, men her var han heller ikke særlig sikker for ikke at sige at han var på bar bund omkring hvilken vej han skulle sende Alex.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 10:02

Alex tog bare en hård tur til jorden og han kun let mærke der var et eller anden som sagde knæk men han var bare ikke sikker på hvad og hvor, han lod sig selv hiv efter vejret mens nogle tåre begyndt og bygge sig frem hos ham da han godt kun mærke smerten i kroppen men han holdt bare sin tåre på plads og væk fra verden for han ville ikke ses som svag.
Han kom langsomt op og stå og han kun nu mærke hvor det var at knæk lyden var kommet fra det var hans riben eller nok nogle stykker da han jo var meget lad og kast rundt som engel og det var os grund til af han ikke kom særligt tæt på de farlig racer da det let kun kost ham livet, han tog en hånd ned på riben og han kun ikke få sig selv til flytte sig en meter da det gjord ondt som bare helvede..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 10:14

Han kiggede på Alex som bare stod der og lignede nogen der var forstenet, virkelig som om han ikke kunne bevæge sig nogen steder hen. Nu var han virkelig lost omkring hvad han skulle gøre, han kunne jo bare gå selvfølgelig, men kunne han faktisk få sig selv til det.
*du burde sgu hjælpe ham*
Han stod og kæmpede med hvad han skulle gøre i den her situation, han overvejede lidt bar at slå ham ihjel fordi så skulle han ikke lide og Segovax fik mindre at tænke på. Han fandt så frem til at nogen hellere måtte hente knægten.
"har du nogen der kan hente dig?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 10:19

Alex havde lyst til og lave hans tomme helt om fordi det bare gjord ondt "hvad tror du selv jeg unde familie og den dæmon der efter mig vil jeg helst ikke lad komtil for hvis han ser hvad der sket så vi begge døde" sagde han med lidt hård tomme mens han langsomt fik rykket på sig men det lykkes ikke så godt da det stadig blive ved med og gør ond, *pokkes* tænkte han kort mens han bare havde lyst til fald om og ligge på jorden ud og have det store og kun stille op i mod en voksen varulv. Ja kun godt opgive og slippe væk fra den her og selv hvis han prøvet ville han nok ikke være hurtige nu, *hvad gør jeg nu* tænkte han kort mens han stadig havde en kamp med og hold tåre tilbage og smerte på samme tid..
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitimeTors 03 Nov 2011, 19:24

Han kiggede på Alex som stod der og virkede som om han var ved at bryde sammen, man kunne uden problemer se at han forsøgte at holde noget tilbage. Han ville sådan set gerne hjælpe ham men det var som om der var noget der pressede ham til at lade være med det.
"Ser du, så har vi sgu et problem"
Han smilede til drengen, et smil der var både varmt og koldt, venligt og ondskabsfuldt på samme tid. Han stod bare og smilede til ham med de blottede rovdyrstænder.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))   Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Icon_minitime

Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» ... - Segovax
» ny her/lige flyttet til-Frost
» Måske skulle jeg stoppe?
» Et øjeblik alene~ Til dem der skulle have løst
» skulle nok være taget hjem

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: