Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tors 03 Nov 2011, 23:45
Alex havde ingen ide om hvordan han skule flytte ham selv og han prøver bare igen og få hans ben til og bevæge sig men det gik stadig langsomt som før da han ikke havde særligt let ved det *hvis han kun se mig nu så ville han sikkert grine af mig* tænkte Alex kort mens han bevæges med den fart som han nu kun kom op med men der sket ikke lige frem det store, *jeg kommer nok ikke hjem på den her måde* tænkte han kort mens han skubbede sig selv frem af med en meget langsom fart..
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 00:14
Han kunne ikke lade være med det, det var måske lidt dumt efter det han havde gjort, men han var jo nød til at bære ham. Han løftede ham op og bar ham hen mod Deepshell, han syntes det var ved at blive lidt for ofte han skulle bære folk, heldigvis folk der ikke vejede ret meget. "Nu bærer jeg dig hjem, ikke fordi jeg er glad for det, men jeg kan ikke få mig selv til bare at efterlade dig til at dø her på vejen" I virkeligheden var det nok fordi han ikke ville have at drengen blev fundet og at han var skyld i hans død, han var ved at have lidt for mange liv på samvitigheden, efter alt det han havde lavet i sit liv.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 00:24
Han var ikke vild med ideen om og skulle bæres hjem og i sær fordi det gik ham en lille smule "høre jeg kan godt pas på mig selv" sagde han mens han kiggede på ham med et kort blik og han var stille der efter mens han helst ikke ville gør nået for flytte på ham selv da det sted gjord for ondt, et lille suk gik fra hans læbe og der var nok ikke en anden vej tilbage til Deepsheel men nu måtte han os en tur til hospitalet for han ville ikke kun klager sig alene i den tid der ville gå før hans ribben var normale igen..
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 00:45
"Jeg kan da også godt smide dig igen hvis det er?" Han smilede ondt til ham, det ville være utroligt dumt at gøre noget som helst der kunne opfattes forkert lige nu, for så ville han sgu tænde helt af, og så blev det nok nødvendigt for Alex at løbe selvom han ikke kunne. "Nå hvad hedder den dæmon så?" han var nød til at finde noget andet at snakke om hvis han ikke skulle gå amok igen, han havde virkelig brug for at afreagere og han hadede når han fik det sådan og ikke var i en skov, når han var i en skov kunne han ødelægge døde træer eller dyr, eller dyreskelleter. Men her var der kun Alex, at lade det gå ud over.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 00:52
"men jeg tror jeg skal på hospitalet med den her skade" sagde han kort mens han lavede et lille suk, han kiggede kort ned i kort tid. Han svaret ikke på det i lidt tid "dæmonens navn kan jeg ikke give dig det min egen hemmelighed" sagde han kort mens han kiggede på ham og han flyttede lidt på ham selv mens han bare kiggede ud mod skoven, han lukkede øjet og lod sig gå ned i hans tanker mens han gjord lidt ud af og slappe af og han åbent stille øjet igen, "men hvad end der sker med mig så betyder ikke så meget" sagde han kort mens han blik var på ham for et kort øjeblik..
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 00:57
Han fortsatte blot sin gang mod Deepshell, det var en rimelig lang tur men nogen var jo nød til at få drengen til hospitalet, for ellers ville han ende ud med at have begået endnu et mord. "nu bærer jeg dig til hospitalet, og så klarer du dig selv der fra?" Han håbede virkelig ikke at drengen ville begynde at kæmpe sig fri for så ville aftenen ende helt galt, han havde jo ingen planer om at skade nogen i aften. Han ville faktisk bare have haft en hyggelig sludder med nogen, men nej sådan skulle hans liv aldrig gå. *jeg kunne gøre det her og nu, du ved bare kniv og så et snit* Han overvejede det længe men var ikke sikker på om det var det rigtigt at gøre, knægten havde jo ondt, men det ville vel være den nemmeste måde.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 07:37
Alex lukkede sin skjorte nok op til at han kun se hans ribben, de havde taget en mørke blå farve og han så os af de gik mere ind af end de havde gjort før i tiden. "hospitalet kun jeg nu godt bruge" sagde han kort mens han lukkede hans skjorte med en hurtige hånd for der var os et gammel brande mærke som ingen skulle se selv ikke dæmon havde set det, han kiggede sig igen rundt om i skoven *mon jeg slipper fra det her* tænkte Alex kort *eller skal jeg selv se om jeg kan finde vej til hospitalet* tænkte han kort efter mens han var stille..
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 09:35
"Jamen så smider jeg dig derhen" Mens de gik kiggede han ofte ned på bæltet og ned på kniven der hang der, det var enligt en meget smuk kniv, men dens formål var jo alt andet end smukt. der var aldrig noget smukt over døden, han kunne ikke lade være med at tænke på hvad der skete med en sjæl når kroppen døde, om den hang ved kroppen eller den måske fuldte morderen. Han tog fast i kniven med den ene hånd og tog den ud af skedjen og slikkede på den, og så slikkede han sig om munden mens han kiggede ned på drengen, han holdt i den ene arm, med et blik der ikke sagde andet end blod.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 11:15
Alex fik øje på kniven og på en eller anden underlig måde lykkes det ham og kom ud af hans grab og enden op ned på jorden med et lidt hårdt fald som fik til og lave et skrige af smerte, han lukkede øjet kort for finde ud af hvordan i al verden han skulle få flyttet sig og det lykkes ham og rulle afsted hen af jorden men det gik langsomt måske for langsomt i forhold til normalt. *hvis jeg overlever det her så vil jeg for altid være glad for livet* tænkte han kort mens han bare prøvet en eller anden vej og han endt med blive stoppede at et træ på hans vej *kattens her enden vejen for mig* tænkte han kort mens han lod blikke gå tilbage på ham og han bed på en eller anden måde til af et eller anden ville redde ham..
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 04 Nov 2011, 19:10
Han gik stille roligt, helt køligt hen mod drengen der bare stod op af et træ og lignede lidt en skræmt hjort der ikke havde nogen mulighed for at flygte. Han kiggede ned på kniven og forstod så hvad det var der skræmte drengen, det var faktisk ret så mprsmomt. Han begyndte at grine til drenge, og smilede skævt. "ER DET DEN HER DU ER BANGE FOR?" Han stod og legede med kniven og smilede køligt til Alex, der var ingen grund til at gøre andet, men han vidste ikke hvad han ellers skulle gøre. Han fortsatte sin gang over mod alex, da han hørte noget bag sig... //tror vi bringer frost ind nu?//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Lør 05 Nov 2011, 06:25
//god ide//
Alex stod helt op af træet da han ikke havde andre vejen eller der var sikkert en men den kende han ikke og han havde heller ingen ideer om hvordan han skulle kommen væk da han ikke var særlig god til få hans vninger frem på en hurtige måde, "så det altså vejens enden" sagde han kort "og det din ide?" sagde han kort mens han helst ikke ville vide for meget men han havde heller ikke andet og gør end og håbe af der var en eller anden som ville gå lige fordi og gør et eller anden ved det der skulle til og ske..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Man 07 Nov 2011, 22:11
ooc: og her er frost så^^
Frost havde hørt at der var optræk til noget mellem 2 racer. Normalt ville han være ligeglad, da vampyrene ikke var indblandet, men da han havde hørt at den end var en engel valgte han alligevel at søge over mod hvor det var startet og havde i sit eget tempo fulgt sporet. At redde en engel, hvis det var tilfældet, ville kun hjælpe i hans større plan.
Han omkom på noget der lignede det rigtige tidspunkt. Som altid var han klædt i jakkesæt med håret ned af ryggen. "læg kniven fra dig inden du gør noget du kommer til at fortryde." sagde han tydeligt uden at hæve stemmen. Han genkendt englen og hans tynde læber blev stramme over at det var gået ud over en der stod ham nær.
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Man 07 Nov 2011, 22:21
"Lægge kniven det er sgu ikke noget jeg har tænkt mig at gøre" Han kiggede på ham med tomme øjne, der bare viste at han var fuldstændigt ligeglad med alting lige nu, han havde på ingen måde tænkt sig at gøre som han sagde, slet ikke hvis det betød at han skulle lægge kniven fra ham. Han kiggede over på den ny ankomne. "Hvorfor blander du dig?" Han kiggede på ham intenst og alvorligt, men hans øjne var stadig tomme og kolde.
Han begyndte at gå i retning af Alex han, han gik med kniven ned langs siden så han var klar til at stikke, dette skulle nok blive en interessant aften, men det var ikke sådan her han havde forventet at den skulle gå men skidt pyt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tirs 08 Nov 2011, 02:34
Alex hørt en bag ham og han var stadig en smule for bange til og kun flytte sig en meter "hjælp" sagde han meget lavet mens han han blev lidt sur på ham selv for normalt var det ikke et ord man ville hør ham hans lille mund, han kiggede stadig mens han langsomt prøvet og flytte sig lidt uden af det ville blive set for meget. Han var begyndt og trak vejret hurtigt på grund af smerte i kroppen og han havde stadig en stor lyst til bare og fald om på jorden og håbe på at der ikke ville ske ham mere der efter, han blinkede en gang mens han var stille og han skubbede sig selv af sted med en langsom fart..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 11 Nov 2011, 21:28
frost holdt hovedet højt og stirrede arrogant på varulven, som om han ventede at blikket alene ville få ham til at skifte mening. Men da han så at varulven fortsatte mod alex trak han læberne tilbage i en irriteret grimasse og trak øjenbrynene ned i vrede.
Han havde ikke tænkt sig at fortsætte med at forsøge at tale til fornuft. Varulven var ved at komme lidt for tæt på alex og det gjorde ham nervøs for alexs sikkerhed.
Vold var ikke noget han satte pris på, men det betød ikke at han var hverken svag eller uden evner i og med at han var vampyr. Han satte af i et kraftfuldt spring mod varulven med tænderne blottede.
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Fre 11 Nov 2011, 21:33
Han noget lige at høre ham sætte af i et spring så han, vendte sig rundt og så ham komme flyvende mod ham. Han overvejede hurtigt hvad han skulle gøre og hans respons blev at slå ham i ansigtet, hvilket nok ville gøre rimeligt ondt på begge. Han vidste også at det ville betyde at han ville blive ramt, og lod sig derfor ramme, og rullede bagover så han kunne komme til at sidde oven på manden. "Jamen hejsa" Han sagde det meget koldt og tørt, uden nogen som helst form for glæde i stemmen , eller andre følelser.
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tors 17 Nov 2011, 09:30
//er der ingen der har tænkt sig at svare?//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tors 17 Nov 2011, 09:36
er det ikke alex tur?
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tors 17 Nov 2011, 09:40
//jo det er det vel
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tors 17 Nov 2011, 10:09
har du hørt noget fra alex? Skal vi bare køre videre og satse på at han kommer?
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tors 17 Nov 2011, 10:10
//jeg har ikke hørt noget fra ham og han var på for 3 dage siden, men tror vi bare skal fortsætte da det alligevel er vores karakterer der er mest i fokus lige nu. Jeg tror han forstår.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tirs 22 Nov 2011, 04:23
frost greb fat i manden og smed ham nemt af sig. Han lugtede langt væk af varulv, men så længe han forblev menneske kunne frost nemt klare ham. Han kom hurtigt på benene og stillede sig imellem alex og varulven. "jeg sagde du skulle lade ham være. Find et andet bytte."
Ooc. Sorry for den lange ventetid. Jeg skulle lige have svar på noget først.
Segovax D-rang
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tirs 22 Nov 2011, 04:44
//fair nok// Han var noget så ligeglad med hvem han var og om han havde tænkt sig at beskytte denne dreng, han havde jo som sådan aldrig planlagt at gøre ham noget ondt, men han kunne da godt finde på at skade ham nu. "Du skræmmer mig ikke. Der skal altså noget mere til, hvis du vil få mig til at forlade det her sted." Han smilede skævt til ham, og begyndte så at gå stille og roligt hen til ham. Han havde på ingen måde tænkt sig at lade sig kue, af denne fremmede vampyr, som han tydeligt kunne lugte på ham. "Han er ikke mit bytte, se ham mere som et kødben" Han smilede skævt igen mens han bare gloede tomt ud i luften.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tirs 22 Nov 2011, 04:54
//beklager jeg ikke har været på så meget men har en del og se til for tiden..//
Alex var stadig bange men der var vel heller ikke så meget andet han kun gør som det lille barn han nu var eller hans krop nu var, han fik da først et chok da der kom en kamp i mellem de to og han havde stadig ikke den store magt til og kun flytte på ham selv da han stadig havde for meget smerte til det. Han fanget duften af en vampyr *hvorfor hjælper en vampyr mig??* tænkte han kort og han kun ikke kom frem til svar men heller det end af blive nakke af en varulv som var sur for han havde ikke lyst til og end hans liv som natmad for en eller anden han ikke kendt..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost)) Tirs 22 Nov 2011, 05:11
ooc. På det her tidspunkt er alex altså frosts protegé.
Frost blev stående. Han havde ikke tænkt sig at lade en simpel ulv skade nogle han holdte af. Men han var heller ikke interesseret i at slås. "du bør tænke dig om inden du lægger dig ud med andre. Englen har magtfulde venner og de kan hurtigt komme efter dig. Så endnu en gang vil jeg bede dig om at tænke det godt igennem." På trods af de søde ord var der intet frygtfuldt eller tiggenede over ham. Han udstrålede den samme elegance og aristokratiske stolthed som han altid første sig frem med.
Sponsoreret inhold
Emne: Sv: Den gik ikke som det skulle ((Segovax & Frost))
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …