Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 01:20
"Det er sandt. De fleste har vel deres egen definition af hvad styrke er.." Hun smilede træt og vendte igen blikket imod Ribanalon, med siden til vandet, mens at en kølig vind blæste ind over havnen. vinden slyngede sig om de to skikkelser før at den jog ind i byen. "Den accent du havde før.. den lød næsten russisk?" Åbenlys nysgerrighed lyste ud af hendes ansigt, men det var en form for uskyldig nysgerrighed for der var virkelig ingen bagtanker bag.. kun nysgerrighed. Wiliths grønne øjne syntes at glimte muntert når hun så på den anden vampyr.
//javel//
Sidst rettet af Wilith Lør 05 Nov 2011, 01:32, rettet 1 gang
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 01:29
"Hmhmhe" grinte hun selvom hun var ca 2000år gammel have hun stadig ikke lagt den russiske agsang bag sig. "Det sandt jeg er russer" HUn lagde hoved på skrå, "du kender måske det russiske sprog?" sprugte hun da wilith gav udtryk for at kende lyden af det russiske. Ja nogen gange havde Ribanalon stadig svært ved at udtale ord men hun havde faktisk lært alle ord. Det var kun de nye der kunne blive en lille udfording men tiden gik og som altid ville hun kunne dem tilsidst. forførste gang i lang tid bevægedé hun sig ved at vende sig mod havet.
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 01:34
"Jeg taler det ikke selv nej, men jeg har da været i Rusland et par gange i løbet af de sidste par hundrede år. Selv er jeg fra Irland, men min accent lagde jeg hurtigt fra mig.." et stykke papir kom flyvende igennem luften og hun greb det uden nogen anstrengelse og lyste kraftigt op da hun så hvad der stod skrevet. "Se, Ri!" Hun rakte grinende papiret til Ribanalon upåvirket af at hun lige havde kaldt hende en form for kælenavn. Det var en form for flyver for en fest, et maskebal og Wilith kunne næsten ikke vente. Det så ud til at være snart og hun tog et par dansetrin af bare spænding.. En fest! det skulle nok blive underholdene! folk og musik og underholdning! De var ikke ligesom festerne dengang men hun var sikker på at det ville blive en sjov aften med masser af underholdning. Hun afventede spændt Ribanalons reaktion, mens hun så ud over havet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 07:44
"Hm....en fest" hun smilede for sig selv og gik med elegante skridt over til hendes uden rigtig at se på papiret. "Det i aften om en time?" hun slikkede sig over sine læber som smagte svagt af blod. Den fantas- tiske svag af dyrebar blod. "Har du tænkt dig at komme med til det" hendes øjne så undersøgende på wilith. De lignede nærmest at de flirtede til hende. Men hendes blik var mere fyldt med sprøgsmål end med afventning.
Wilith B-rang
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 07:51
"Et maskebal kan jeg ikke afvise.. Dem har jeg altid haft en forkærlighed for.." Hun grinede stort til den anden vampyr og vinden fik hendes kraftige hår til at stå om hovedet mens hendes øjne glitrede. "Kommer du?" Det håbede hun i hvert fald på, ellers kunne det blive en kedelig aften. Ri var godt selskab og hun kendte byen og indbyggerne. Allerede nu gik tankerne om hvad hun skulle have på. Hun havde ikke ret mange kjoler, men hun kunne sikkert finde et eller andet der passede.. og en maske.. den kunne hun sikkert finde et eller andet sted. Dem havde hun en del af. Hun så grinende tilbage på Ri og besvarede hendes blik uden at tøve.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 08:12
"Måske..." sagde hun og vendte sig skråt om. "Men hvis du skal med mu heller skynde dig." sagde hun med et smil "det tager alene en halv time at komme der hen og hvis du du skal nå at komme med så det nu du skal have tøj osv" hun kiggede op og ned af hende. Wilith havde en flot krop og ville udentøven blive en af drengenes favoriter. Men det ville hun en dag selv finde ud af.
Wilith B-rang
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 08:31
Hun skyndte sig efter Ri med en latter sidende i halsen. "Jeg kan slet ikke vente!" Det havde været en dejlig aften og den skulle nok blive endnu bedre, det var hun helt sikker på. Wilith lagde ikke mærke til Ri's blik hen over hendes krop, men selv vis hun havde ville hun ikke have bekymret sig så meget om det.. "hvem er det egentligt der holder festen?" Det havde hun ikke spekuleret over før nu, mens hun så op på Ri som om at det var noget som hun burde vide. Flere gange som de gik tog hun et par hurtige dansetrin, endnu et bevis på hendes evige munterhed.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 08:44
"Hm...aner det ikke der står annoym.." hun smilte "men skynd dig nu hjem... det er snart fest tid og hvem ved måske mødes vi" hun lavede et drillende blik til Wilith. Selv havde hun mest at alt brug for at komme til den hemmelige fest hende og hendes bror skulle holde for hele øen.
Wilith B-rang
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 08:49
"Jaja!" Wilith grinede stort og vinkede til Ri inden hun satte i løb over den rolige gaden og hjem imod hendes lille lejlighed. Lige så snart hun kom væk fra hovedvejen satte hun farten op, efter at hun havde sikret sig at der ikke var nogen i nærheden og det tog hende kun et par minutter i løb at nå sin lejlighed der lå nogle gader væk. Uden at være forpustet låste hun døren op ind til hendes lejlighed og atalie, hvor hun kastede sig over de få kjoler som hun ejede. Og så gik det afsted til festen!
//out//
Gæst Gæst
Emne: Sv: Wilith---Også du skal møde mig Lør 05 Nov 2011, 09:15
Ribanalon så efter den unge vampyr med et smil. Hun elskede sådan nogen typer glade og fyldt med liv selvom deres rigtige liv var blevet taget. HUn kiggede op mod månen og forsvandt som en sommerfugl..//out//
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …