| hiding in a hollow tree...come find me... | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Lør 09 Jan 2010, 07:53 | |
| Han rejste sig roligt op og gik ud af kirken, den unge af kvinderne kiggede efter ham. men kiggede så tilbage med et tænkende blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Søn 10 Jan 2010, 05:31 | |
| //out eller hva'?Oo//
kiyoko så efter ham og undrede sig over hans handlinger og overvejede at gå med ham. var han bare gået uden videre? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Søn 10 Jan 2010, 14:27 | |
| ///NEJ IKKE out//
Den unge ad kvinderne rejste sig nu og fuldte efter ham. Hun gik med skrid som var hun forhekset eller noget derefter,. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Man 11 Jan 2010, 07:17 | |
| //okay^^//
yoko fulgte den unge kvinde med øjnene og tøvede så lidt, men rejste sig. de to andre mennesker så lidt efter hende da hun gik efter kvinden og demetri. hun var nysgerrig... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Man 11 Jan 2010, 07:23 | |
| Den unge piges hjerte slog ikke mere det kunen høres hvis man var vampyr, blod var kommet på kirkevæggen og Demetri ja han var ikke at se lige nu. Pigen lå livløs på gulvet, og blod kom alle steder fra, hun havde nok kun været alene med Demetri i 3 minutter, og alt det her var sket på ca. 2. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Man 11 Jan 2010, 07:42 | |
| //øhm..dit indlæg forvirre mig...de to andre mennesker er stadig derinde og hva med kiyoko? har hun bare stået og set det hele?...// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Man 11 Jan 2010, 07:46 | |
| //Det gået så skærk at hun ikke har kunnet nået at skrige og Dig.-..ja du ser jo bare den døde krop...// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Man 11 Jan 2010, 07:54 | |
| kiyoko betragtede de blodtilsølede vægge og årsagen til blodet der lå livløst på gulvet. synet mindede hende om dengang for 4 år siden og demetri huskede hende også stærkt på en bestemt person. apropo demetri så kunne hun ikke se ham lige nu, selvom hun undersøgte hver et hjørne af kirken med øjnene, men det kunne jo være han havde en usynlighedsevne? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tirs 12 Jan 2010, 03:26 | |
| Demetri stod pluselig i dørkarmmen, "Et smukt syn" han kiggede på liget men så på K igen, han havde blod ned af hagen, men han havde skam ikke tænkt sig at fjerne det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tirs 12 Jan 2010, 06:24 | |
| hun fik et mindre chok da demetri pludselig var da, men hun stirrede bare uforstående på ham "hmm...det kan diskuteres.." kiyoko så ham lige i øjnene og kunne ikke forstå hvordan han kunne synes at dette var 'smukt'... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tirs 12 Jan 2010, 06:46 | |
| Han løftede det ene øjenbryn men gjorder ikke mere ved det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tirs 12 Jan 2010, 06:52 | |
| hun gik tættere på ham. "hvad? havde du da forventet at jeg ville synes om det?" spurgte hun stille... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Ons 13 Jan 2010, 08:58 | |
| "Enden ville du syns det var smukt ellers ville du syns det var krotæskt" han flyttede sig fra dørkammen så han stod lige op. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tors 14 Jan 2010, 06:30 | |
| hun strøj en tot hår om bag øret og så ham i øjnene "der er for meget i min fortid der skriger på at det er grotesk.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tors 14 Jan 2010, 06:33 | |
| Han trak på skuldernde, "sådan er det når man er født menneske-" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tors 14 Jan 2010, 06:42 | |
| "hmm...nej det er bare et ubehageligt billede der dukker op i mit hovede når jeg drikker eller ser blod" hun lagde hovedet på skrå og håbede bare på at han ville forstå det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tors 14 Jan 2010, 06:47 | |
| Han trak på skuldernde, "Jeg ved ikke rigtig hvordan du kan føle det" han så ret ligegyldig ud i sit ansigt, "Når maner født som vampyr er man hvist ret så ligeglad, den stærkeste overlever" Han stod lidt og gik så fordi hende ud på kirkegården. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tors 14 Jan 2010, 06:59 | |
| hun fulgte ham ud på kirkegården og trak vejret dybt ind før hun svarede ham "hvordan er det at være født som vampyr?" spurgte hun nysgerrigt og nåede op ved siden af ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Tors 14 Jan 2010, 07:00 | |
| Han gritne, "Hvordan har du tænkt dig at jeg skulle forklare det?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Fre 15 Jan 2010, 01:16 | |
| hun grinte stille for sig selv "det ved jeg faktisk ikke..." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Lør 16 Jan 2010, 02:34 | |
| "Lige præcis" sagde han og skævede hen til hende- |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Lør 16 Jan 2010, 04:25 | |
| hun nikkede og smilte til ham. hun vidste ikke at man kunne være født som vampyr, kun at man kunne blive bidt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Søn 17 Jan 2010, 01:01 | |
| Han begyndte stille at gå igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Søn 17 Jan 2010, 01:59 | |
| hun gik stadig med ham, men overvejede om hun skulle gå for det kunne jo være, at han ville være alene. "hvor er du på vej hen?" spurgte hun stille og så på gravstederne. død, død, død og atter død... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... Søn 17 Jan 2010, 10:46 | |
| "Kirkegården"sagde han med en dyster stemme. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: hiding in a hollow tree...come find me... | |
| |
|
| |
| hiding in a hollow tree...come find me... | |
|