Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hvad bliver det til? (Tristan)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hvad bliver det til? (Tristan) - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Hvad bliver det til? (Tristan)   Hvad bliver det til? (Tristan) - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:30

Han skar en kort grimasse og rystede på hovedet.
Han så kort på ham og sukkede...Nå pyt. Måske skulle han lade være, for i dag...selv om Leonards nysgerrig var en af de største han kendte.
"Well...Du har måske ret, måske skal jeg bare blive væk..." han blinkede kort og gjorde mine til at ville vende om og gå sine egen vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad bliver det til? (Tristan)   Hvad bliver det til? (Tristan) - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 09:35

Tristan kiggede dumt efter Leonard og kløede sig i baghovedet.
"Det var ikke sådan ment, mere om du skulle have et lift?...Arrgggg måske har du ret... Det ville blive lidt gay med to drenge på en motorcykel" Grinede han og skar en grimasse. Han havde ikke noget med at give folk et lift, meeeeen når det var en dreng så kunne det godt se lidt forkert ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad bliver det til? (Tristan)   Hvad bliver det til? (Tristan) - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 18:35

ha så lidt på ham.
"Overhoved ikke, jeg er ligeglad havd folk mener...Det er mere tanken om at dele motorcyklen med dig" han smilte lidt da han sagde det, så det virkede som en blanding mellem sjov og...alvor.
"desuden...Hvis jeg virkelig finder stedet..." han pegede mod sin egen tinding med et glimt i øjet.
"Tro mig...så finder jeg det" han trak svagt på skuldrene og vinkede kort.
"Held og lykke med at køre med liget...glædelig jul" Høflig som altid.
Han vente om og forsvandt ud i natten.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Hvad bliver det til? (Tristan)   Hvad bliver det til? (Tristan) - Page 4 Icon_minitimeTors 01 Dec 2011, 21:17

Tristan smilede kækt og rystede på hovedet. Han ville have fyret et eller andet flabet afsted, men når de nu var ved at skilles kunne han godt være bare lidt høflig.
"Fair deal. I guess i'll see you around... Glædelig jul ja.." Svarede han og begyndte at trække liget i retning af parkeringspladsen.
Han svingede det op på motorcyklens bagende og baksede lidt med at få det til at være der. Det lå på maven hen over bagsædet... "Sådan makker så er vi klar... Jeg går ud fra at du ikke vil have en hjelm på?" Grinede han og rystede så på hovedet... Arggg at lave jokes til et lig helt alene... Nej ...

//Out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Hvad bliver det til? (Tristan)   Hvad bliver det til? (Tristan) - Page 4 Icon_minitime

Hvad bliver det til? (Tristan)
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
 Lignende emner
-
» Endnu en dag bliver til nat..
» Når frygt bliver til viden.
» Smukkere bliver det ikke. //Eric//
» idag bliver en spiciel dag (Hazel)
» bliver det en normaldag?(Paisley-privat)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Stranden-
Gå til: