Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dag i parken // Markus//

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 18:35

Blake sidder under et træ og nyder solen. Klokken er nok lidt over 12 og solen står højt. Der er mange folk i parken idag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 18:52

markus er ude og gå i parken, han kigger rundt på træerne og de andre folk. det er en dejlig dag at være ude. han får øje på en flot, ung fyr der sidder under et træ i solen. han smiler skævt, så pæn er der vist ikke mange mennesker der er, mon ikke ... ? han lister sig stille over mod ham, og prøver at stille sig så vinden blæser mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 19:10

Blake ligger med lukket øjnene, han ligger og har en underlig fornærmelse at der er nogle der holder øje med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 19:15

markus lister så tæt på han kan, og tager en dyb indånding gennem næsen. bestemt ikke menneske, sikkert elver. han listede sig helt tæt på, og prøvede at se, om han kunne se ørene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 19:19

Blake åbner øjnene og kigger overraskende på Markus. "undskyld mig" siger han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 19:23

markus lægger hovedet på skrå og prøver at kigge på Blakes ører, "hej" siger han fraværende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 19:39

" hej" siger Blake og kigger undersøgende på Markus. "vil du?" siger han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 20:03

markus træder et skridt tilbage og smiler til ham "bare sige hej" han snuser til luften, jo det var ret sikkert en elver ... eller et meget pænt mennesker, som lugtede af skov. "kommer du tit her?" spørger han med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 20:12

"jeg kan ikke rigtig se hvad det kommer dig ved" siger Blake " men jeg vil godt svarer på dit spørgsmål, ja jeg kommer her tit" han kigger meget undersøgende på Markus. *hvad er han for en underlig en* tænker Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 20:51

Markus sendte ham et smil "er det derfor du lugter sådan af skov eller tro du det ligger i generne?" spurgte han nysgerrigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 20:55

"hvad?" siger Blake og lutter til hans bluse. "jeg lutter da ikke"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 21:02

markus snuste ind igen, "jo helt bestemt af skov ... jeg tror måske det ligger til ..." så stoppede han og så vurderende på ham, han blev nødt ti at være helt sikker, før han sagde mere ...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 21:11

Blake kigger meget opmærksomt på Markus "jeg tro du er det hunde menneske" siger han og blinker til Markus
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:48

markus ler lidt, "det er rigtigt ... tager jeg helt fejl, hvis jeg siger at du er et skov menneske?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 22:51

"nej det hør du ikke" siger Blake "kunne du virket luttet hvad jeg er?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:12

"det var lidt svært at være sikker; men du lugnede ikke et menneske og i har en lugt af skov om jer ... eller i hvert fald noget i den stil" han siler til ham; det er nemmest med andre som mig selv, eller typer jeg tit møder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeTors 24 Nov 2011, 23:19

"okay, så er der mange hunde typer her??" siger Blake "eller hvor stor er din flok på"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:02

"hm ... vi er vel en 15 stykker" sagde han med et smil, "og jeg har mødt mindst to der ikke var en del af min flok"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:08

"wow mangen varu....." siger Blake "jeg mener mangen hundmennesker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:24

markus lo igen "det er også en stor by. hvad med jer, hvor mange er der af jer?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:28

"nogle pr. stykker" siger Blake "jeg snakker ikke rigtigt med dem"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:40

så overraskede på ham "hvorfor ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 00:42

"de er ikke lige mig" siger Blake "jeg er mere en enspænder"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:14

Markus nikker "tja ... sådan kan man vel også have det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 04:18

"ja, men det er ikke lige dig, for nemer jeg." siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag i parken // Markus// Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dag i parken // Markus//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?
» Mit første job - Markus
» Som en skøn drøm - Markus
» Regn <> Markus "Wolffang"
» Parken.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: