Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dag i parken // Markus//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:30

markus ryster smilende på hovedet "nej, jeg er mere en flok-person"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:34

"ja, det er de fleste af din rat" siger Blake "hvad for du så tiden til at gå med?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:35

"tjo for det meste hænger jeg bare ud med min flok; men jeg går da også i skole af og til ... eller tager vagtrunder" han smiler skævt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:37

"skole?? hvad for en skole går du i??" siger Blake "vagtrunder?? er der da balade i byen?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:49

"sheria highschool" han griner lidt " det hænder da; men for det meste er det bare af sikkerheds hensyn, du ved, så vi ikke lige pludselig bliver overfaldet"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:51

"okay" siger Blake "smart" han lænder sig tilbage og lukker øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:55

Markus sætter sig ved siden af ham og lukker også øjnene. så finder han en smøg frem, og tænder den fraværende med en lille flamme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 06:58

"jeg har tit tænk på, når i bliver i ulve, hvor bliver så jers tøj af?" siger Blake med lukket øjnene og nyder solen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:04

"det går for det meste i stykker ... medmindre selvfølgelig man tager det af først" han taher et sug af sin cigaret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:10

"okay" siger Blake åbner et ene øjne og kigger på Markus, han lukker øjnet igen "du ryger"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:16

"jep. det gør du ikke?" siger han med et skævt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:24

"nej, det gør jeg ikke" siger Blake "nu når man lever i så langtid som jeg gør, må man passe på sig selv"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:25

markus lo lidt "det kan der sikkert godt være noget om ... det er nok meget heldigt jeg ikke lever lige så længe"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:26

"hehe" siger Blake "er du da stor ryger?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:33

"det kommer an på, hvordan man deffinere stor ryger" svarer han en smule undvigende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:34

"det er som man ryger mange om dagen" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:39

"hvis det er det diffinitionen er, så må jeg jo nok være stor ryger" svarer han med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:42

"påvirker det ikke dig når du er ulv??" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 07:44

"nej ikke rigtigt, her inde i byen er det sjældent nødvendigt at løbe langt hurtigt" svarede han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 18:13

"okay" siger Blake og nyder en brise der kom.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 19:00

"er det normalt for elvere ikke at ryge?" spørger han nysgerrigt mens han puster røg ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeFre 25 Nov 2011, 19:09

"det ved jeg ikke, jeg tro at nogle elvere ryger" siger Blake
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeSøn 27 Nov 2011, 08:32

Markus tænkte lidt over det "det kunne være sjovt at møde en af dem" siger han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 04:14

"hvorfor ville det være sjovt?" siger Blake og deler ikke Markus humor "mange af de evler der ryger, er oldgamle"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitimeMan 28 Nov 2011, 06:48

"tænkte bare fordi jeg ikke har mødt en endnu" forklarer han, "virkelig? hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dag i parken // Markus// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: En dag i parken // Markus//   En dag i parken // Markus// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dag i parken // Markus//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Vi er vel stadig venner.. ikke Markus?
» Mit første job - Markus
» Som en skøn drøm - Markus
» Regn <> Markus "Wolffang"
» Parken.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: