Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kølig luft

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 02:56

Sted. Drenins Mountain
Omkring. No one
Vejr. Det er dejligt køligt
Tid. 19.43
Dag+ Dato. fredag den 1. januar
Påklædning. http://www.splendicity.com/shopaholicsdaily/files/2009/06/la-rok-white-dress.jpg og sorte ballerinaer

Rose gik hen af en sti som førte op til bjergene. Der var så fredfyldt her og hun elskede at gå rundt for sig selv. Hun havde en lomme i sin kjole hvor hun havde gemt en pistol hvis der nu skulle ske noget. Hun var begyndt med at gå med pistol for en måned siden og nød følelsen af at have noget at beskytte sig med. En vind ramte hende blidt i ansigtet og fik hendes sorte hår til at komme væk fra hendes ansigt. hun smilte muntert og gik videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:02

mortred sad ved en bænk ud mod byen, og slappede af efter en lang søvn, han kunne mærke noget nærmede sig ham men vidste ikke helt hvad det var han, forsvandt fra bænken og sjulte sig fra skikkelsen som kom gående hen mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:04

Rose begyndte langsomt at nynne en rolig melodi og kunne langsomt mærke ens tilstedeværelse. Hun lagde sine hænder i sine lommer og kunne mærke sin pistol mod sin ene hånd. Hun så sig omkring, men syntes ikk rigtig at kunne se noget og gik langsomt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:11

han kunne nu se skikkelsen komme tæt nok på til at studere, han fulgte roligt efter hende med lette skrit da han så det var en kvinde kom han endnu tættere på
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:14

Rose kunne mærke en persons tilstedeværelse endnu stærkere og troede at det var en person foran hende som kom nærmere. Hun så lidt frem for sig og gik derefter langsomt baglæns for at komme væk fra den person som hun troede at var foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:16

han tog fat i hendes hænder med sine vectors da hun støtte ind i ham, vendte hende om og spurgte ''hvad laver en ung pige som dig sådan et sted sådan et tidspunkt'' han svajede lidt frem og tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:21

Rose fik et chok da hun pludselig gik ind i en og blev vendt om. Hun så op på en mands ansigt. Hun trak vejret dybt for at berolige sig selv "Jeg laver ikk noget. Jeg går mig en tur" sagde hun med en lettere nervøs stemme og prøvede at få sine hænder til sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:25

han så på hende ''nu ikke noget med at opføre sig tosset'' han slap hende og gik lidt tilbage og opdagede omridset af en pistol i hendes skjulte lomme ''den der får du ikke brug for'' sagde han blidt og begynde at gåp hen til sin bænk igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:26

"Og hvem siger så det?" spurgte hun og så på manden. Hun stolede ikk på det som han sagde og ville beholde sin pistol lige meget hva han sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:30

''det gør jeg og som du kan se er der ikke andre vel'' han så på pigen der knugede sin pistol tæt ind til sig ''men du må da gerne beholde den men du ve jo godt at den ikke hjælper det store'' han satte sig på sin bænk og så ud i horisonten med et åbent og vagtfuldt blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 03:32

//jeg skal smutte men vi kan rolle senere//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:27

Rose så lidt på manden og tog så sin pistol ud af sin lomme og lagde den på jorden, men ikk så langt væk at hun hurtigt kunne få fat på den igen. Hun vidste selføli at det ikk rigtig nyttede noget at bruge sin pistol mod ham. Hun så lidt på sin pistol og så så tilbage på manden "Så.. Tilfreds?" spurgte hun og lagde armene over kors.

// Oka. Sees!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:40

han kiggede lidt og sagde ''havde ikke nøet at ligge den du må da gerne havde den på dig hvis du føler dig mere sikker'' han kiggede lidt muntert på hende, studerede hende lidt og sagde ''du er da bestemt ikke menneske er du vel''

//srry havde glemt det//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:42

Rose så lidt på manden "Nejh.. Jeg er ikk menneske" sagde hun roligt og bukkede sig ned for at tage sin pistol op.

// Gør ikk noget du :3//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:46

han så på mens hun samlede den op ''så dæmon? hmm nej, nok heller ik vampyr, men fortæl mig søde hvad er du så?''
han så roligt og stille på hende, som om der ikke var andet omkring dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:48

Rose stillede sig med rank ryg og så på manden og puttede sin pistol i sin lomme og vidste ikk helt om det ville være en god idé at fortælle ham det. Der var lidt stilhed mellem dem "..Engel" sagde hun så lidt tøvende og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:53

han så lidt på hende ''når når, når når, man er nok kommet i fint selskab hva det er der da ikke noget at skamme sig over'' lo han muntert, ''men til din selv sikkerhed kan jeg fortælle at jeg allerede har fået mad'' han kiggede lidt rundt om der var nogen i nærheden, men der var ingen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:55

"Ja woow! Nu føler jeg mig virkelig sikker" sagde hun sarkastisk og så på manden med et neutralt blik og satte hænderne i siden og lod sit blik gå op i himlen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 08:59

''derop kommer du nok ikke skal du se hehe'' han lo ondt og grumt som om han skulle til at gøre noget...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:02

Rose så tilbage på manden og gik et skridt tilbage i ren reaktion af hans latter. Der havde altid sket et eller andet hver gang en vampyr havde grinet sår'n der overfor hende. Hun så ikk bange ud. Ikk særlig. Hvis man kiggede godt efter kunne man se nervøsitet og forsigtighed i hendes øjne. Hun lagde sine arme over kors igen og sagde ikk noget til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:03

//jeg skriver til dig igen lidt senere på aftenen oki//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 09:04

// Oka. Sees! Husk det nuuu ;P//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:37

han så på hende og kunne se at han havde skræmt hende ''de må du undskylde det var ikke min mening at gøre dig bange på den måde'' han tog armen rundt om hendes ryg ''om forlov du ser noget ensom ud i aften''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:40

Rose blinkede et par gange og trak vejret i tunge drag for at berolige dig selv og så op på ham og prøvede at komme lidt væk fra ham "Det gør ikk noget. Jeg er ikke ensom. Jeg er aldrig ensom" sagde hun og blev ved med at se op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:41

han så lidt mistroisk på hende ''hvis du ikke er ensom hvorfor går du så rundt med den der''
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kølig luft Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kølig luft
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Kølig nat//Morgan.
» Kølig Midnats aften
» kølig vind og stille vand .- rail.
» Frisk luft
» Frisk luft (Devin)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: