Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Kølig luft

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:43

"Er det da ulovligt? Jeg går med hvad jeg vil.. Uden at andre skal tro noget om mig" sagde hun og lød flabet og så på manden med et køligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:46

''ja det er også fint men prøv, prøv at finde en som ikke vil sige at personer som går med våben er ensome'' han så hjælpende på hende og prøvede igen med sætningen ''jeg vil bare hjælpe i engle har det til tider meget hårdere end os vampyre''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:48

"Jeg har det ikk hårdt" løj hun og så ned i jorden og bed sig i underlæben og knyttede sine hænder hårdt sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:52

''det kan man se på dig at du har det og jo længere du venter med at komme ud med det jo større bliver det...... og det ved du ik?''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 10:53

"Jo jeg gør! Men jeg vil ikk ud med det.. Jeg vil ikk snakke om det.. I hvert fald ikk med dig" sagde hun og så på manden og ville virkelig ikk snakke med ham om sine problemer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:00

'' okay shoot yourself det er det samme, lige meget hvilken vej du tager det ender med det samme''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:03

Rose så på ham og ville ikke lade ham komme i nærheden af sig. Hun havde allerede regnet ud at det ville ende med det samme lige meget hvad hun gjorde. Hun gik endnu et skridt væk fra ham og holdt øje med alle de bevægelser han lavede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:09

''hvad er der galt hvorfor bliver du så fravarende''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:10

"Jeg bliver ikk fraværende" sagde hun og så på ham og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:11

''hvorfor rykker du dig så væk''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:13

Rose så på ham og tænkte sit svar igennem "For hvert skridt jeg tager.. Føler jeg mig mer sikker" sagde hun. Hun halv løj lidt der. Hun følte sig rædselslagen. Det ændrede sig ikk ved hvert skridt hun tog væk fra ham. Hun følte sig bange for manden og hvad han ville gøre mod hende hvis han fik chancen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:16

idet samme øjeblik hun sagde det var han over hende med alle sine vectors, blev hun holdt fast ned i jorden ''jamen hvis du ikke har nogen problemer så lad mig give dig nogle''
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:18

Rose så bange op på ham og prøvede at komme væk. Hun prøvede at få hans vectors væk fra sig, men stoppede hurtigt det og tog hurtigt sin pistol frem og sigtede den mod ham "Jeg skal gi dig problemer" sagde hun køligt og ladte sin pistol med et 'klik'
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:21

han slog pistolen ud over skrænten med sin hånd og fik fat i hendes arme og ben med hans vectors ''næ nej mit pige barn jeg har masser det er dig der mangler'' også bed han hende lige i halsen, han mærkede blodet pulse igennem hans tænder og ned i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:23

Rose gispede da han pludselig bed hende i halsen. Hun knyttede sine hænder hårdt samme og prøvede at få sine hænder fri fra vectorene "Slip mig så, Igle!" hviskede hun gennem sine sammenpressede tænder og prøvede at få sin hals væk fra hans tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:25

hen tog sine tænder tilbage og begyndte at flænse hendes kjole.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:27

Rose så rædselslagent på manden og rystede på hovedet "Nej.. La vær!" hviskede hun bedende og prøvede at komme fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:29

da det var sagt gik der 2 sekunder også var han oppe i hende, det startede i et langsomt tempo men byggede sig hurtigt op til et meget hurtigt og hårdt tempo, han kunne se at dden lille engel led ,og han kunne LIDE det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:32

Hun skreg og kunne mærke tåre falde ned af hendes kinder. "Stop!" skreg hun og stønnede og bed sig utrolig hårdt i underlæben for at få sig selv til at stoppe med at stønne. Hun kunne mærke at hun havde bidt hul og kunne smage den ulækre, metaliske smag af blod i hendes mund. Hun prøvede at ignorere det og håbede at manden oss ignorerede det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:38

han blev ved han kiggede ned på hende også at hun blødte ''lad mig smage'' også snavede han hende ellers godt og grundigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:40

Rose hulkede og prøvede på at få øjenkontakt med manden så hun kunne bruge sin evne mod ham. Hun krummede sine tæer sammen og prøvede at få sit hoved væk, men søgte stadig øjenkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:43

idet samme han trak hovedet væk kom han i hende med et brøl mod himlen.
derefter smed han hende lidt væk fra sig og begyndte så småt at gå hjem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:47

Rose bed sig i underlæben da hun blev smidt lidt væk "Møg igle" hviskede hun og lå lidt på jorden og så op i himlen, men nægtede at have at han gik mens hun var sår'n her uden tøj og det hele. Hun satte sig langsomt og ømmende op og så efter ham. Hun kunne stadig mærke tåre løbe ned af hendes kinder, men valgte at ignorere det "Din forbandede igle!" snerrede hun og prøvede at få ham til at se over på hende så hun kunne få øjenkontakt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:51

da hun hva kommet tæt på blev hun hamredt væk af to vectors en i hoved og en på armen hvor der efter følgende kom et 'KNÆK' fra hun blev slået et par meter væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitimeLør 02 Jan 2010, 11:54

Hun skreg lidt og bed sig så hårdt i underlæben og tog sig til den nu brækkede arm og så op på manden "Hvor du ynkelig" hviskede hun "En voksen mand slår en 16 årig pige.. voldtager hende.. brækker hendes arm.. Det er kun ynkelige og triste mænd som gør sår'n noget!" sagde hun højt og hånligt. Hendes temperament kom over hende og fik hende helt op at køre.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kølig luft - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Kølig luft   Kølig luft - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kølig luft
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Dreins Mountain-
Gå til: