Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Hvad laver jeg enlig her? (Ann-Beth)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Hvad laver jeg enlig her? (Ann-Beth) Empty
IndlægEmne: Hvad laver jeg enlig her? (Ann-Beth)   Hvad laver jeg enlig her? (Ann-Beth) Icon_minitimeOns 14 Dec 2011, 05:28

S: sheria high school.
T: eftermiddag
V: overskyet, let støvregn.
O: Lidt folk over det hele.

Enlig havde han...kropsmæssigt, alderen til at være her. Han var jo i teorien 19. Men som dæmon var han sindsmæssigt meget mere. Han havde levet næsten alt for længe.
Om ikke andet stod han her nu, i tilfældige kondisko, mørke jeans og en sort t-shirt. Hans mørkebrune hår strittede let som altid, hans mørke øjne, hvilket havde en blanding af venlighed og kølighed over sig, så rundt på omgivelserne med rigtig interesse. Han havde aldrig været her før. Aldrig fundet det som et interessant sted.
ved hjælp af skiltene lykkedes det ham at finde frem til deres bibliotek, nok det sted han fandt mest interessant. de kunne i hvert fald ikke få ham ind i nogle timer, det var han slet ikke interesseret i.
Han burde måske finde på noget at lave, et job eller noget, men intet lød interessant, intet kunne umiddelbart give ham den spænding han havde brug for at opleve.
Han satte sig mellem alle hylder på en af de stole der var placeret over det hele, lod blikket glide over bøgerne og tog en ud hvis den lød interessant...
Tilbage til toppen Go down

Hvad laver jeg enlig her? (Ann-Beth)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Enlig færdiq med hulen //Altair-privat//
» Interesting... (Ann-Beth)
» Miss Ann-Beth, Do you belive?
» Hvad laver du her? - Oliver
» En anden? Interessant. (Ann-Beth)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum