Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 back to life. - Azuriel

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeTors 22 Dec 2011, 12:39

Han lagde mærke til hvordan hendes blik kørte op og ned af ham. Han vidste dog ikke hvorfor. Han havde lidt svært ved at læse denne kvinde. Det ene øjeblik var hun kold og kynisk og det andet øjeblik kiggede hun på ham med underlige blik. Det var nu lidt synligt at han ikke helt vidste hvad han skulle sige eller gøre. Dog fik han endelig sagt ’’ Erm.. Hvor skal du hen nu.. Vi kunne tage ud og drikke og fejre at den Vampyr vi jagede er død ’’. Han kløede sig lidt i nakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeLør 24 Dec 2011, 05:06

Irissa lod blikket kort falde ned til jorden, hun overvejede det, nogengange kunne hun godt ønske sig en ven, men hver gang afslog hun, for ikke at virke følsesmæssig eller svag overfor andre personer, faktisk havde Irissa ikke en eneste ven.. det var sørgeligt.. For nogengange kunne hun godt føle sig utrolig ensom.
Hun så på ham igen, og skulle lige til at sige noget men lukkede hurtigt munden igen. Hendes blik flakkede *hva fanden skal jeg nu svare..* tænkte hun ved sig selv. hun havde lyst til at sige ja, men noget ved hende havde også en trang til at komme med en spydig kommentar.. "ja ehm.. det ved jeg ikke helt om jeg har tid til.. ehm.." mumlede hun og bed sig Irriteret i læben bagefter..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeSøn 25 Dec 2011, 11:59

Han grinede en smule og kløede sig i nakken ’’ Det lyder eller ikke sådan ’’. Han gik over og gav hende et blidt venligt slag på skulderen ’’ Vi tager ned på Zeeman og drikker os i hegnet.. Du virker til at være en god Hunter.. Måske kan vi starte et barslagsmål eller noget ’’. Han grinede da han mente den sidste del som sjov. Uden at hun kunne svare var han begyndt at gå og gjorde tegn til at hun skulle følge efter ham. Han satte sig på sin motorcykel og gjorde tegn til hun skulle sætte sig bag ham. Hvis hun gjorde ville de køre ned på Zeeman.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 06:10

Irissa bed sig selv i læben, hun kiggede lidt rundt meget ubeslutsom. Hun lagde hovedet let på skrå *arh hva fanden, så tager jeg sku chancen* tænkte hun ved sig selv og gik hen og satte sig op på mortorcyklen. Men hun lagde ikke armene om ham, hun skulle nok holde sig fast alligevel, men nærhed var ikke lige noget hun var til.
Meget kunne man forlange af hende, men nok ikke så meget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeOns 28 Dec 2011, 19:22

Han stoppede foran Zeeman. Han holdt døren for hende og da de kom ind blev han ramt af lyften af sprut og tobak. Han grinede en smule og gik på til baren og sagde ’’ En flaske whisky af den gode slags.. og to glas ’’. Da han fik det gik han ned og satte sig og når hun kom ned til bordet ville han hælde et glas op til hende og et til han selv. Han ville tage et sip af sit glas og så sige ’’ Jeg ved hvor ensomt det kan være at Jage.. I bund og grund har man kun sig selv at stole på.. Men selv vi Jægere har brug for venner.. Jeg mener.. Nogle Jægere stoler ligefrem nok på hinanden til at blive makkere en dag.. Siger ikke at det sker for os.. Men alligevel’’. Han smilede drilsk ’’ Hvad fik dig så til at lade mig overtale dig til at tage dig med her ned var? ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 01:13

Irissa kunne ikke skjule et lille smil over hans drilske kommentar, hun tog diskret sin jakke af. Hendes arme og bryst var fyldte med gamle snitmærker og stikmærker fra kampene hun havde været igennem livet.
Hun tænkte ikke videre over det. Hun kiggede lidt rundt på de unge mænd der nærmest sad og overstirrede hende, nogen af dem havde hun haft fat i før, andre havde hun aldrig set.
Hun kiggede på ham da han spurgte hende om den sidste ting, hun ragte ud efter glasset og bundede hurtigt den sjat whisky der var deri før hun vendte blikket imod Az igen: " Jeg var tørstig" sagde hun bestemt, men der gik dog ikke lang tid før hun grinede lidt af sin hårde kommentar..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Dec 2011, 22:58

Han grinede en smule og rystede på hovedet. Denne gang hældte han mere i deres glad og kiggede på hende. ’’ Jeg er van til at drikke det her.. Du kommer bare an.. Min ven ’’. Han blinkede til hende og bundede sit glas. Han smilede drilsk til hende. Han havde sådan set lige udfordret hende til en drinking contest. Han havde savnet en god drikke makker og han havde savnet bare at kunne slappe lidt af. Hun virkede til at have styr på ting og det virkede som om at hun havde styr på sine ting. Han kiggede udfordrende på hende og sagde ’’ Vi må jo hellere få stillet din tørst så.. bottoms up ’’. Han fyldte deres glas igen og bundede. Der var nogle krasse sager de drak så denne gang rystede han på hovedet og sagde ’’ ahh.. Thats the stuff ’’. Han grinede lidt og kiggede så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 01:44

"ven?" sagde hun og hævede øjenbrynet, men kunne ikke skjule et lille smil i højre mundvine. Hun bundede de glas han hældte op før hendes blik skævede rundt i rummet.
hun kunne smage den stærke smag der løb ned og varmede hendes krop på en utrolig dejlig måde.
Hun vendte blikket imod Az igen, "så du er en slavedreng, for denne reaper?, det må da være træls?" spurgte hun og smilede kort, hun forstod ikke folk der tog imod råd fra andre folk, folk der ikke var deres egen herre..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeLør 31 Dec 2011, 02:50

Jeg grinede en smule ’’ Hey.. Jeg er ikke slave for nogen.. Men det er godt at have en at kalde sin mentor.. Livet er ikke altid let og man har brug for nogen at støtte sig op af ’’. Han bundede sit glas og hældte noget mere op til dem. Han smilede skævt til hende ’’ Du kunne godt bruge en ven som mig ’’. Han kiggede mod sit glas og fnøs ’’ Jeg ved at jeg godt kunne bruge en ven som dig ’’. Det var svært for ham at jage alene. Han havde været igennem så meget for tiden og han følte sig mest af alt alene. Men han holdt sig oppe. Han grinede lidt ’’ Hvis vi arbejdede sammen kunne du også undgå alle de skrammer ’’. Han blinkede drilsk til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeOns 04 Jan 2012, 03:30

"jeg har altid klaret mig på egen hånd, siden jeg var 10.." sagde Irissa og vendte blikket imod ham. Hun tog en tår af sit glas, før hun satte det hårdt fra sig.
Hun ragte ned i sin lomme og tog en smøg frem som hun tændte med starinlyset på bordet. Hun tog et stort hiv før hun askede ned på gulvet.
Hun så på ham igen "du ville bare gå i vejen" sagde hun hårdt og lod hånden kurre igennem det blonde hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeTors 05 Jan 2012, 22:25

Han grinede og kløede sig i nakken ’’ Nok har jeg ikke været i faget så vildt længe.. Men jeg tror ikke jeg ville gå i vejen.. Jeg har haft en god læremester.. Tro mig.. Hvis vi to lagde et team ville der ikke være nogen monstre der kunne klare os.. Det eneste jeg siger er.. tænk over det ’’. Han kiggede på at hun røg. Han holdt sig selv væk fra sådan noget selv om han havde været fristet op til flere gange. Han rystede svagt på hovedet ’’ Du har virkelig svært ved at stole på folk.. Men hey.. vi kan også bare drikke os fulde og have det sjovt… Det plejer altid at blive sjovt efter den første flaske Whisky min ven ’’.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeOns 18 Jan 2012, 03:57

Irissa overvejde dog det han sagde, men ville heltst ikke snakke videre om det. hun havde haft et tillhedsproblem, hun var altid blevet meget skuffet hver gang hun havde stolet på nogen. Men hun brød sig om Az, det skete ikke så tit, at nogen rent faktisk kunne gøre et godt indtryk på Irissa.
Hun tog en slurk af sin drink og skoddede sin smøg før hun vendte blikket rundt og skævede over på de andre der var på stedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Jan 2012, 11:17

Az kiggede på hende og smilede. Han nikkede et par gange. '' Jeg forstår.. Men hvis du ændre mening eller får brug for mig så ''. Az skrev sit telefon nummer ned på en serviet til Irissa. Derefter rejste han sig op og kiggede rundt omkring. Han blinkede til Irissa og sagde '' Det var dejligt at tage et par drinks med dig... Men monsterene dræber jo ikke sig selv.. Ring hvis du får brug for mig''. Han tog sit glas og bundede det og satte så sine hænder i lommerne på sin læderjakke og begav sig med et smil over mod døren. Han havde en afslappet dog disciplinær gangart. Han var sikker på at de nok skulle møde hinanden igen på et tidspunkt, før eller senere. Az satte sig op på sin motorcykel og kørte ud i natten, mod nye eventyr.

//out.. godt emne.. bare skriv en Pm hvis du vil have et emne mere på et tidspunkt ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





back to life. - Azuriel - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: back to life. - Azuriel   back to life. - Azuriel - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
back to life. - Azuriel
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Azuriel
» Azuriel [Død]
» Could you be of any use to me? - Azuriel
» Its not what you think { Azuriel
» Friend or Foe? [Azuriel]

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: