Emne: A game of sadisme ((Segovax]] Lør 17 Dec 2011, 08:01
T: 22.39 S: Den triste skov O: Ingen men der de mange tegn efter en kamp og masser af sne P: Se billede men ikke med pistole V: Koldet og vinden blæser svag mens himlen er skyfri, månen kaster et svagt lys på himlen
Sneen lå som et smukt hvis tæppe og det gemt mange ting væk fra verden selv om man nogle gange kun se hvad der var så var det ikke altid så let hvis man var ude i naturen, natten var over landet og den havde kaste en mørk skygge overalt hvor man nu end kom. Mellem de mørke træer dukket en person op, han havde et sort jakkesæt på mens skjorten der var inden under havde en rød farve og de samme med hans solbriller. Hans hud var hvis som sneen på jorden mens hans hår havde en sort farve som natten og han passet nu ikke helt ind i billet da han mere så ud som en der var på vej til en fin fest, men nej det var han nu ikke og det havde han aldrig været da det var hans normale tøj som han altid gik i. Hvad han hed jo han hed Ciro og han var en gammel vampyr fra Italien eller så gammel var han nu helle ikke men han havde som sådan aldrig set en vampyr der havde en højre aldre end ham selv, hvad han lavet i skoven var han ikke helt selv sikker på men det var en kedsomhed som havde fået ham der ud enden han skulle til byen for drikke sig langt væk. Et kort men ondt smile gik på hans læbe mens han overvejet hans tanker og han var bare stille som døden mens han gik der for ham selv *hvor kedeligt jeg kun godt bruge et eller anden og lave før jeg kommer til byen* tænkte han kort mens han kiggede frem for ham og han lod bare en hånd gå i lommen, han stoppede kort op mens han rettet hans tøj og han gabt bare en gang mens han stille og roligt begyndt og gå videre..
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: A game of sadisme ((Segovax]] Lør 17 Dec 2011, 08:41
Segovax var taget ud i skoven for at få afløb for den vrede der var opbygget i ham de sidste mange dage. Han havde fået så meget at tænke på. Han havde lyst til at sætte sig end og skære i sig selv eller på anden måde, skade sig selv. Han vidste dog godt at det var en dårlig ide, istedet løb han bare rundt i sneen for at få afløb. Han løb bare rundt og rundt, så længe at hans krop begyndte at ville til at knække ssammen af udmattelse. Han kunne i sit spor se rester af blod som han havde hostet op. Han stormede bare rundt uden at ville stoppe. Hans krop var ved at bryde helt sammen. Han kom løbende og lagde så mærke til denne vampyr som var her ude i sneen.
Gæst Gæst
Emne: Sv: A game of sadisme ((Segovax]] Lør 17 Dec 2011, 09:02
Ciro mærket et blik der var på ham og han kiggede på hen på hvem end det var der kiggede på ham, hans ansigt fortark sig til nået mere ondt for han havde ikke lyst til og snakke med nogle eller nået før han var kommet ind til byen. *hvem er det så* tænkte han kort mens han kiggede på ham med et kort blik og hans øjne var ikke til og se da han gemt dem bag nogle rødesolbriller, han overvejet hvor ond han skulle være og han kom frem til det at han havde lyst til og lege sadist over for ham. Han gik bare frem mens han knækket en meget tyk kæp af et træ og hans smile gik over til og være meget ondt "jamen dov hvad ser mine vampyr øjne" sagde han kort mens han kom hen i mod ham..
Segovax D-rang
Antal indlæg : 1504 Bosted : Colts lejlighed Beskæftigelse : Dørmand på Muse
Emne: Sv: A game of sadisme ((Segovax]] Lør 17 Dec 2011, 09:09
Segovax kiggede på manden, som var på vej over mod ham. Han lagde godt mærke til den måde han kom gående på. Han var fuldstændig ligeglad både med hans smil og med at han bare gik og knækkede den rimeligt tykke kæp han gik med. Hans øjne var kolde og døde som om der ikke rigtigt var nogen hjemme i ham. Han kiggede bare på ham, men det var som om hans øjne ikke rigtigt var rette på ham alligevel. Han kiggede på alt der var omkring ham. "jeg tor de ser mig, eller mpske ser de skoven, måske et dyr hvis du er heldig, eller måske noget som jeg slet ikke ahr nævnt." Hans stemme var lige så død og kold som hans øjne der var som sådan ingen hjemme hos varulven. Han var bare en tom skald der stod her og snakkede med vampyre. Han hostede lige eet par gange så der fløj lidt blod i retningen af vampyren, det var måske ikke det bedste der kunne være sket.
Gæst Gæst
Emne: Sv: A game of sadisme ((Segovax]] Ons 21 Dec 2011, 05:52
Ciro havde som sådan ingen glæde til varulve og sådan ville det nok altid blive da han havde været oppe og toppes med dem op til flere gange, han kom tæt på med den samme fart eller han sat enlig hans tempo og da han var tæt nok på slog han bare ud efter unde at sige hvorfor eller hvad det skulle til for. Han behøvet vel heller ikke altid en grund til ting og i sær ikke nu da han på en måde gerne ville af med nogle tanker og dem kun han kun kom af med ved hjælp af vold, han ramt varulven unde og tænke over det og han bruget som sådan ikke hans fulde styrke da det ville kun gør for stor skade og på samme tid gad han heller ikke at det skulle gå hurtige når han leget med hans offer..
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …