| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:18 | |
| "Uha ja hvad kan jeg gøre?" Kuro tog blidt fat om hendes anden arm "lad os se.. jeg kan dræbe dig fysisk.. og jeg kan dræbe dig psykisk" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:21 | |
| "okay, det er noget du kan gøre" siger Alice og prøver at tage hånde til sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:22 | |
| "Nemlig" sagde Kuro tilfredst og slap ikke hendes hænder "nu skal jeg bare beslutte mig for hvilken en af tingende jeg vil gøre.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:23 | |
| "du vil da ikke gør noget af det vel?" siger Alice med den sødset stemme hun kan og blikker til Kuro |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:25 | |
| "Jeg overveje at gøre begge dele.. først dræbe dig psykisk og så fysisk.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:27 | |
| Alice prøver at komme fri "okay okay, jeg vil gøre hvad som helst, for at du ikke gør det" siger hun lidt panisk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:28 | |
| "..." Kuro slipper hendes hænder og ser tænksomt på hende "ok så..." han sendte hende et blidt smil "jeg vil gerne have du siger: "Kuro er Shino overlegen på alle måder.. og skulle jeg nogensinde følge en af dem, skulle det være den mørke, hotte Kuro.. ikke det skvat Shino" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:31 | |
| "det siger jeg ikke" siger Alice og sender ham et irreteret blik |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:33 | |
| "hm, så må jeg hellere slå dig ihjel.." sagde Kuro og så trist ud "trist, jeg var lige begyndt at kunne lide dig.." han tog fat om hendes hals. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:35 | |
| Alice tager fat om Kuro's hånd med begge hænder. hun prøver at spæker han over skindebent |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:37 | |
| Kuro rynker brynene og strammer grebet om hendes hals "ved du ikke hvem du står overfor, prøver du virkelig at.." han flyttede benet og mumlede noget irriteret "du har ingen chance!" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:40 | |
| *pis.... det var min enste idé jeg havet hvad nu* tænkker Alice og ser bekymet ud "okay okay, jeg skal nok gøre det" siger hun så godt nu hun kan |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:42 | |
| "ok.." Kuro smilede og løsnede lidt op, men holdt stadig om hendes hals.. "kom så" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:43 | |
| "kan du ikke godt slipe helt?" siger Alice |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:45 | |
| "..." Kuro så ud til at tænke.. så rystede han på hovedet "nej, jeg tror gerne jeg vil stå sådan her lidt.. hvis du så siger det forkert.." han strammede lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:46 | |
| "kan jeg ikke godt gøre noget andet" siger Alice fostradet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:48 | |
| "Hmm..." Kuro trak på skuldrene "nah, jeg vil gerne se jer små shino fanatikere lide" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:49 | |
| "være nu sød" siger Alice og ser beden på Kuro |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:51 | |
| "Jeg er ikke sød" sagde Kuro bare roligt "lækker, almægtig og mine.. "fans" ville kalde mig perfekt" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:52 | |
| "fans???" siger Alice "som om du har" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:54 | |
| Kuro sukkede "tro hvad ud vil pigebarn, sig det så" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:56 | |
| "hvordan ende jeg enlig i denne her sitiatison?" siger Alice for sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:57 | |
| "Well, du slog en af de mægtigste dæmoner i ansigtet med din slappe menneskehånd" sagde Kuro med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 11:00 | |
| "og du synds at kvinder er sarte" siger Alice "du kan ikke en gang såle at få en lusin, er du en dæmone?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 11:05 | |
| "Jeg kan godt tåle det, men jeg acceptere det ikke" Kuro så koldt på hende "og ja, jeg er en dæmon" |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
| |
|
| |
| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|