| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 02:27 | |
| " man bliver tyk når man bliver gravid, jeg er ikke til piger, og der er ikke nogle af dem jeg tænder på" siger Alice "er der nogle du har lyst til?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 02:29 | |
| ”Nogen jeg har lyst til?” Kuro så lidt på Alice ”jeg har sex med det meste der ser godt ud” sagde han med et skuldertræk ”også selvom jeg ikke bryder mig om dem” |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 02:35 | |
| Alice kigger op og ned af Kuro. " okay, svært at tro på" siger hun og smiler drillede til ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 02:45 | |
| "Aha, virkelig?" Kuro smilede tilbage til Alice. Han rykkede sig lidt nærmere "og hvorfor er det så så svært at tro på hm?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 02:52 | |
| "ja, du er ikke så jot som nogle jeg har set, jo hvis er su pæn men ikke så pæn" siger Alice og smiler tilfreds over det hun sage |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 03:18 | |
| "Altså.. jeg har aldrig haft sex med nogen der ikke faldt for min charme.." sagde Kuro. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 03:20 | |
| "har du charme" siger Alice, hun læder sig frem mod Kuro "det tro jeg ikke" visker hun ind i høret på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 03:22 | |
| "Hmm.." Kuro smilede lidt til hende. Han trak hende ind til sig og så hende ind i øjnene "jo da... men som jeg sagde før.. jeg prøver at score folk.. der ser godt ud" han smiler og slipper hende "bare rolig, du er ikke i fare" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 03:25 | |
| Alice ser irrteret på Kuro "så har du dårlig syne" siger hun hvor hun prøver at dæme sin verde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 03:47 | |
| "Jeg har faktisk bedre syn end de fleste" sagde han med et drillende smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 03:53 | |
| "når så det har du" siger Alice *jeg kan ikke lide ham, han provoker mig* tænker hun "hvad går du rundet og laver her?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 09:49 | |
| "Hm?" Kuro stod og kiggede lidt frem for sig "nåh, ikke noget specielt.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 09:53 | |
| "okay" siger Alice *synes ham mun virkeligt at jeg ikke er tiltrækken* tænker hun og kigger ned af sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 09:54 | |
| "Nyder den skønne aftenluft" sagde han og så op på stjernerne med et svagt smil.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 09:58 | |
| "okay, den er fin nok" siger Alice og er henne i sigen egen trakker *det kan da også være lige meget med hvad han synds, men hvad hvis andre og syndes det sammen.... hold fukus, slev følglig gør de ikke det, men hvad hvis de nu gør!!* tænker hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:00 | |
| Kuro vendte blikket imod hende.. "sig mig engang.. er du ok?" spurgte han og hævede det ene øjenbryn. Hun lignede en i dybe tanker.. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:02 | |
| Alice står og tænkker *jeg vil gå hjem og gade, at dig nu sammen!!! Hey hey han snakker til dig! sige nu noget, ellers virker du mærklig* tænker hun "hvad" siger hun og lyder som om hun er ved at gærde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:03 | |
| "..." Kuro hævede også det andet øjenbryn "sig mig.. står du og tuder?" spurgte han vantro. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:05 | |
| "NEJ jeg gør ej" råber Alice "hvor skulle jeg det!!!! hvor skulle jeg gærde over noget du mere!!!" og strammer græbet om sin stav |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:07 | |
| "..." Kuro så forvirret på hende og sukkede udmattet. "Kvinder.. græder over ingenting.. og uden grund.. typisk" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:09 | |
| "nej vi gør ej" siger Alice vred og går hen og vil give ham en lusing |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:11 | |
| Kuro kigger koldt på Alice og tager hendes hånd "hør nu her lille dame.. jeg ved godt at der er en underlig illosion om at kvinder kan slå mænd og ikke den anden vej rundt.." han strammede svagt grebet om hendes håndled "men hvis du rør mit ansigt uden min tilladelse igen, så slår jeg dig ihjel" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:15 | |
| *godt min pige, avreager, hov shit, du må klar du selv nu, se, venet hvad!!* tænkker Alice og kigger på Kuro og ser lidt begmyket på ham "jeg er ikke bange for dig" siger hun |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:16 | |
| Kuro så lidt på hende.. hans øjne lyste svagt "mhm, er du nu også sikker på det?" spurgte han og blottede sine tænder i et ondt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye Lør 07 Jan 2012, 10:17 | |
| Alice tøvet lidt "ja, hvad kan du gør mig" siger hun |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
| |
|
| |
| Verden her er så.... åh besværlig! - Alice Goldeneye | |
|