Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ny Person-Barius

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeLør 11 Feb 2012, 06:05

hun smilte igen til ham, han lage armen omkring hende og pressede hende lidt mere op af væggen, han kyssede hende ivrigt tilbage, hun nød det, han bede hende blidt i underlæben, hun smilte til ham og kiggede ind i hans øjne, hun lage hendes arme omkring ham og trak ham ind til sig, hun kyssede ham mere ivrigt, hun nussede ham blidt på ryggen med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeLør 11 Feb 2012, 06:19

Han kiggede hende i øjene med et blidt og kærligt blik, og begyndte at nusse hende blidt på lænden. Han mærkede hendes arme omkring sig, og smilte sødt til hende. Han kyssede hende ivrigt tilbage, og lukkede sine øjene i igen. Han nød hendes nussen på sin ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeLør 11 Feb 2012, 06:31

Hun kiggede ham tilbage i øjene, han nussede hende blidt på lænden og hun nød det. Hun smilte for dig selv, hun fløj om på den anden side af ham så hun stod bag ham, hun tog fat omkring ham og kyssede ham på bildt på halsen, hun trak ham med hen til sofaen og lage ham ned, hun lage sig oven på ham og kiggede ham i øjene, hun grint lidt over det og kyssede ham så på kinden, hun lage sit hovede ned mod hans kind og lage sin krop ned mod hans, hun lage hende hovede ned mod hans skulder, hun nussede ham blidt i håret med sin ene hånd. Sådan lå de i noget tid, hun løftede hendes hovede op og tog hendes læber med hans, hun kyssede ham romantisk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeSøn 12 Feb 2012, 12:53

Han fik et chock da hun lige pludselig var omme bag ham, og mærkede så hendes kys på sin hals og faldt så til ro igen. Han kiggede på hende med stoe øjene da han pludselig lå i sofaen, med hende oven på sig. Han begyndte at grine lidt over det og knurrede idt forsjov af hende, "Var det ikke mig der bestemme prinsesse?" Sagde han spørgerne, og hævede det ene øjenbryn. Han nød hendes kys, nussen, og at de lå så tæt mod hinanden. Han lagde armene omkring hende, og kyssede hende blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeSøn 12 Feb 2012, 21:57

Han kiggede på hende med stor øjne, hun smilte over det og smilte over at han grinet, han knurrede lidt forsjov af hende og hun syntes at det var sjovt.

"Ikke længer"

Sagde hun med et stor smil på læben, han lage hans arme omkring hende og kyssede hende på kinden, hun smilte for sig selv, hun løftede sit hovede så hun kunne kigge ham i øjne, hun kiggede ham dybt øjene, hun tog hendes læber mod hans og kyssede ham blidt, hun førte hendes læber ned mod hans øre, hun viksede i hans øre *Jeg Elsker Dig* hun bøjede hovedet ned til hans skuldre og gemte hende hovede, men hun nussede ham stadig på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Feb 2012, 03:26

Han smilte lidt over det hun sagde, og rystede lidt på hovedet af hende. "Okay så, men jeg skal nok styre igen, når jeg gidder." Grinta han, og blinkede frækt til hende. Han kiggede hende tilbage i øjene, og smilte sødt og kærligt til hende. Han kyssede hende blidt tilbage, da han mærkede hendes læber mod sine læber. Han hørte det hun sagde og lagde hovedet lidt på skrå, og mærkede så hendes hovede ved sin skulder. Han tog let fat omkring hendes hage, og løftede hendes hovede op så han kunne se hende i øjene. "Virkelig?" Spurgte han nyagerrigt, og kyssede hende blidt på kinden og kiggede hende i øjene igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeMan 13 Feb 2012, 05:49

han kyssede hende tilbage og hun kunne lide det, han tog let omkring hage og løftede hendes hovede, hun blev genert, men kiggede ham i øjene. Hun kigge ham dybt i øjene.

"Ja"

Sagde hun og kyssede ham på læberne så han ikke kunne nå at sige noget, hun kyssede ham ned langs halsen og ned til brystede, hun kyssede ham op langs halsen igen og lage sit hovede ved hans skuldre, hun tog om ham og nussede ham på armen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 14 Feb 2012, 23:14

Han kiggede hende i øjene med et blidt og kærligt blik, mens han ventede på hendes svar. Han hørte det hun sagde, og skulle lige il at sige noget da hun kyssede ham igen. Han skulle lige til at gøre sig fri af kysset, men blev for opslugt af det og kyssede hende igen. Hans åndedrat var tungt og højlydt, da hun kyssede ham på halsen. Han elskede kys på halsen, og lukkede øjene i da hun kyssede hans hals. Han nød hendes nussen, og nussede hende i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeOns 15 Feb 2012, 07:25

Han nussede hende i håret og hun nød det, hun kunne virkerlig godt lide ham, hun kyssede ham på læberne igen lidt mere ivrigt, hendes ene hånd førte hun frem og tilbage på hans bryst, hun førte hendes hånd ned til hans bukser, mens hun spændte dem op kiggede hun på ham for at få tegn til at det var iorden, hun kiggede ham dybt i øjenen og smilede et charmernde smil till ham, hun kyssede ham på kinden, mens hun nussede ham i håret med den anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 00:18

Han kyssede hende blidt tilbaeg, men blev mere ivrig da han mærkede at hun selv ivrig. Han nød hendes nussen på sin muskuløse overkrop, og nussede hende blidt i håret og ned af ryggen. Han mærkede hendes fingre ved sine bukser, og begyndte at blive nervøs igen. Han åbenede sine øjene og kiggede på hende, og så at hun også kiggede på ham. Han sagde ikke noget til det, og nød hendes små kys.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 03:23

Han kyssede hende igen, hun kunne mærke at han blev nervøs. Han kiggede på hende da hun kiggede på ham, han nussede hende blidt i håret og ned af ryggen, hun nød det, hun kyssede ham på læberne igen, men denne gang blidt, hun kiggede på ham imens hun kyssede ham, hun kunne ikke tage hendes øjne fra ham, Hun tog fat omkring ham og vendet dem rundt så han lå øverst og hun lå nederst, hun tog fat i hans bukser.

"Er det iorden"

Spurgte hun forsigtigt, inden hun tog dem lidt ned, hun tog hendes hovede op til hans og kyssede ham igen på hans læber, hun fjernede hendes hænder fra hans bukser og tog den op til hans hovede, hun tog en hånd på hver side af hans hovede og kyssede ham mere og mere ivrigt, hun tog hende arme omkring hans hals og rev sig ind til ham, mens hun kyssede ham mere og mere ivrigt, hun kunne godt lide at de var så tætte, men hun var en smule bange for at gøre noget forkerte, men hun tænkte ikke så meget over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeMan 27 Feb 2012, 20:24

han kyssede hende blidt igen, og lukkede øjene i igen. Han mærkede hun tog fat omkring ham, og vendte dem rundt så han lå øverst. Han blev nervøs da hun igen tog fat omkring hans bukser, han hørte det hun sagde.
Han nikkede let som svar, "Ja." Hviskede han blidt i hendes øre, og nappede hende blidt i øreflippen.
Han mærkede at hun tog hans bukser ned, og kyssede hende blidt igen da hendes læber rørte hans. Han mærkede at hun blev mere og mere ivrig, og kunne slet ikke stå for det. Han knurrede let af ophidselse, og tog fat omkring hende og kyssede hende ivrigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 28 Feb 2012, 03:58

Hun kunne mærke at han blev nervøs og det var hun også selv, han nikkede og svarede hende, hun grinte da han nappede hende i øreflippen, hun smilte flirtende til ham, hun kyssede ham ivrigt igen, hun smilte da han knurrede, hun mærkede at han tog fat omkring hende, hun tog sin trøje af, nu hvor han ikke havde gjordt det, hun trak ham ind til sig, hun kyssede ham blidt på halsen, hun nussede han på ryggen.

"Hov, var det ikke dig der bestemte"

Spurgte hun mens hun gav et lille grin fra sig, hun kyssede ham blidt på læberne igen, hun bed blidt i hans undelæbe, hun nussede ham stadig på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 00:51

Han kyssede hende blidt igen, og mærkede at hun tog sin t-shirt af og åbende sine øjene. Han betraktede hende med nysgerrige øjene, og lagde hovedet let på skrå med et smil om sine læber. Han mærkede hendes blide kys på sin hals, og nød dem. Han stivnede med ét da han mærkede hendes hænder på sin ryg, og tog fat i dem og rystede på hovedet. Han var ikke glad for at blive rørt på ryggen, efter sin lille ulykke/kamp.
Han hørte det hun sagde, og begyndte at grine stille med sin lettere hæse stemme.
"Jo, og det skal jeg nok komme til." Hviskede han blidt i hendes øre, og nappede hende blidt i halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 01:05

Hun gengældte hans kys, hun kunne virkelig godt lide ham, hun åbnede sine øjne og så ham kigge på hende, hun rømede en smule, hun gengældte hans smil, hun kiggede på ham da han fjernede hendes hænder fra hans ryg, hun gad ikke spøger ind, hvis det var noget han ikke gad at fortælle, hun tog hendes hænder til sig og placerede den på hans bryst.
Hun gav et grin fra sig.
Hun nappede ham blidt i øreflippen, da han nappede hende i halsen, hun kunne godt lide det, som sagt hun kunne godt lide ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 01:58

Han så at hun rødmede en smule og aede hende blidt på kinden, og kiggede hende i øjene med et blidt blik. "Du ser kær ud når du rødmer." Sagde han blidt, og smilte sødt til hende. Han smilte undskyldene til hende da hun kiggede på ham, "Jeg er ikke særlig glad for at folk røre mig på ryggen, fordi jeg har været ude for en ulykke, eller en dårlig kamp kan man vel kalde det." Sagde ham stille, og smilte skævt og lettere nervøst til hende.
Han mærkede at hun nappede ham i øreflippen, og grinte stille over det. Han nappede hende igen blidt i halsen, og lod forsigtigt sin tunge røre hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 02:06

Hun smilte charmerende til ham over det han sagde, men rødmede igen, hun lyttede til hvad han sagde hun fik det dårligt over at hun havde rørt ham på ryggen, hendes smil nåede ikke hendes øjne hvis kam kan kalde det, det, denne gang.
Hendes smil blev en smule støre da hun hørte ham grine stille, hun gav et kort suk fra sig, da hans tunge forsigtigt rørte hendes hals, det gav et stød gennem hendes krop, og det var et dejligt stød.
Hun var glad for at han kunne styre sig når han var ved hendes hals, for engle blod var jo det renest blod der fandtes og vampyr kan jo godt lide det.
Hun nappede ham forsigtigt i halsen, men en smule vildt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 02:56

Han smilte sødt tilbage til hende, og så hun rødmede igen og begyndte at grine stille over det. Han kunne tydeligt se på hende at hun fik det dårligt over det, og aede hende blidt på kinden igen og kiggede hende i øjene med et blidt blik. "Du behøver ikke at få det dårligt over det, men nu ved du det. Det er helt okay." Sagde han smilende, og kyssede hende blidt på panden.
Han hørte hendes korte støn og smilte lidt for sig selv over det, og lod sin tunge blidt røre hende på halsen igen, og indåndede hendes duft og fandt hurtigt ud af at det var et dårligt valg at gøre. Hendes duft var så skøn og til lokkende, og fik hans blod tørst til røre på sig. Han bandede lidt for sig selv, og gik lidt væk fra hende. Han kiggede hende i øjene med et undskyldene blik, men der var osse en tørst man tydeligt kunne se i hans havblå øjene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 04:05

Hun gav endnu et suk fra sig da han lod hans tunge røre hendes hals igen, det var en dejlig følelse, hun smilte for sig selv, hun lod sine læber glide langs hans hals, hun kyssede ham et par gange på halsen, hun lod sine læber glide op til hans øre, hun bed ham blidt i øreflippen.

"Du er dejlig"

Hviskede hun blidt ind i hans øre, hun kiggede med et forvirret blik på ham, da han gik lidt væk fra hende havde hun gjort noget galt, hun kunne se tørsten i hans perfekte blå øjne, hun blev en smule bange for at han ville angribe hende, hun kunne se det vilde hans øjne, hun rykkede en smule bagud, og satte sig halvt op, hun blev ved med at kigge på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 05:43

Han mærkedehendes læber mod sin hals, og kom til sukke stille af nydelse. Han mærkede hendes blide bid i hans øreflip, og smilte lidt for sig selv da han hørte det hun hivskede. "Og du er smuk." Hviskede han hæst, og kyssede hende blidt på kinden og ned af halsen igen.
Han så at hun blev lidt bange for ham, og fik en lyst til at gå hen til hende og sige det var okay, men det kunne han ikke for det ville bare gøre de hele meget værre, og det ville være farligt. Han kiggede hende i øjene, og prøvede på at styre sin blod tørst. "Jeg er ked af det, men du dufter så godt og så ren. Men jeg vil ikke gøre dig ondt." Sagde han stille og trist, mens han knyttede sine hænder ned langs hans sider. Han lukkede sine øjene i, og prøvede på at holde fokus.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 06:02

Hun kiggede mindre bange på ham, hun kunne se og høre at han mente det, hun smilte til ham og kig hen mod ham, mens hun talte, men en beroligende tone, hun ville ikke have at det skulle ende her, hun havde det dejligt med ham.

"Jeg ved du ikke vil gøre mig ondt, men være sød at kigge på mig"

sagde hun stadig med en beroligende tone, hun gik helt hen til ham, hun placerede hende hænder på hans hænder, hun åbnede dem op og flettede sine finger ind i hans, hun skubbede ham hen mod væggen med hendes krop.

"Kig på mig"

sagde hun venligt, hun ville ikke miste ham, han betød meget for hende, og han måtte ikke forlade hende.

"Jeg elsker dig for den du er, jeg ved godt det er svært at være tæt på mig, men du har klaret det indtil videre og du vil klare det"

Sagde hun med en blid tone, hun mente hvert et ord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 06:18

Han hørte hendes forsigtige skridt, men forholdt sig stille og rolig så godt han kunne. Han hørte det hun sagde, og mærkede pludselig hendes hænder i sine egene. Han åbende brat sine havblå øjene, og kiggede på hende medet uroligt blik, og stoppede med at trække vejrt. Det her var for farligt for hende, og det vidste han godt, men han kunne jo ikke bare løbe og aldrig komme tilbage igen. Han lyttede til det hun sagde, og smilte pinefuldt til hende. "Tak, men du burde slet ikke stole på mig, eller på at jeg kan holde til det." Sagde han stille, og kunne mærke sine hugtænder mod sinunderlæbe. Han begyndte at trække vejrt igen, og rystede så på hovedet af sig selv. Han kigggede op på hende igen, og vidste at hans øjene var blevet mørke af tørst efter hendes rene blod. Med ét tog han fat i hende og gjorde så hun stod op af væggen, og var fanget mellem den og ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 06:26

Han hørte hendes forsigtige skridt, men forholdt sig stille og rolig så godt han kunne. Han hørte det hun sagde, og mærkede pludselig hendes hænder i sine egene. Han åbende brat sine havblå øjene, og kiggede på hende med et uroligt blik, og stoppede med at trække vejrt. Det her var for farligt for hende, og det vidste han godt, men han kunne jo ikke bare løbe og aldrig komme tilbage igen. Han lyttede til det hun sagde, og smilte pinefuldt til hende. "Tak, men du burde slet ikke stole på mig, eller på at jeg kan holde til det." Sagde han stille, og kunne mærke sine hugtænder mod sinunderlæbe. Han begyndte at trække vejrt igen, og rystede så på hovedet af sig selv. Han kiggede op på hende igen, og vidste at hans øjene var blevet mørke af tørst efter hendes rene blod. Med ét tog han fat i hende og gjorde så hun stod op af væggen, og var fanget mellem den og ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 06:32

Hun kiggede på ham og rystede på hovedet, hvordan kunne han sige det, hun ville stole på ham, de havde kysset storset hele dagen og først nu ville han havde hendes blod det gav ikke mening, hun ville stole på ham og sådan var det bare, hun kunne se hans pinefulde smil, hun kunne ikke lide at se ham lide ikke på den måde her når det også gik ud over hende, hun vidste at hvis han skade hende ville ham aldrig tilgive ham selv, så derfor måtte han ikke gøre det og hun ville overbevise ham om det.
Hun kiggede ind i hans øjne da han kiggede på hende de var blevet mærke af tørst, hun bakkede en smule bagud, men uden nytte han tog fat i hende og hun var nu fanget mellem ham og væggen, hun trak vejret dybt og hurtigt, hun kunne mærke hendes øjne var våde.

"Stop, lad være, jeg ved du ikke vil skade mig, lyt til mig, lyt til hvad jeg siger, jeg ber dig"

Sagde hun, mens tårene gled ned af hendes kinder, hun kunne ikke lade være med at græde, det skulle ikke ende sådan her, hun prøvede at komme fri, men uden nytte, hun var fanget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitimeTirs 10 Apr 2012, 06:56

Han blev ved med at kigge på hende med sine mærke øjene, og holdt stadig fat i hende og holdt hende fanget. Han hadede at hans blod tørst sådan pludselig skulle komme, men han kunne ikke rigtig gøre for det. Hendes blod duftede så godt, så sødt, så frisket og så rent at han næsten ikke kunne styre sig længere. Han kunne tydeligt mærke hendes bange og triste følser, begrund af sin evne. Han lukkede sine øjene i, og prøvede at fokusere på hendes følser for at se om det ville virke. Han åbende sine øjene igen og kiggede hende i øjene, og denne gang var hans øjene bleven lidt lysere. "Jeg må hjem og have noget af det blod jeg har til at ligge, ellers kan dette gå helt galt for os begge og det vil jeg ikke have." Sagde han stille, og slap sit tag i hende men havde hende staig fanget op af væggen.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ny Person-Barius - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Ny Person-Barius   Ny Person-Barius - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ny Person-Barius
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Ghosts dancing in the liquid{Barius}
» nattelivet // Barius// privat emne :)
» Et møde med en ny person - Lusia.
» Meet a new person-Nath
» Skræmmende person? eller? // Walter //

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: