Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

ny dreng i byen- katie

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

ny dreng i byen- katie Empty
IndlægEmne: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 08:45

dag og dato: mandag d. 4/2
T: 23.22
V:der er kun vinden ellers er det stille
O:ingen mennesker det eneste man kan høre er vindens blæsen og gøngerne som gønger lidt frem og tiibage.
Udsende: han har en rød trøje på og nogen sorte bukser som man kan se godt kunne trænges til at blive vasket. han har en guitar og sig og en taske med et telt i.

Mcclair gik i den kolde vind som blæste i hans ansigt, han var begyndt at fløjte lidt for sig selv med hænderne i lommen.
han gik over og satte sig på en af gyngerne han kiggede ned på jorden imens han fløjted.

han kiggede lidt rundt for at se omgivelserne dog kunne han ikke se nogle mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 08:49

Katie gik sig en tur i byen, for at komme væk fra søen, månen lyste klart oppe på himlen det fik Katies øjne til at funkle, hun så en dreng sidde og fløjte henne på en gynge, hun gik lydløst bag om gyngen og satte sig på den ved siden af og begyndte at gynge, hun bøjede hovedet ned og lod som om der ikke var nogen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 08:55

han stoppet hurtigt med at fløjte da han lod mærke til at en var hved siden af. han vendte hovedt mod hende og kiggede på hende ed store øjne mest af overraskelse men også lidt af et chok han havde fået.

"godaften" sagde han efter nogen minutter og smilte bare til hende.
han var nu begyndt på at vippe frem og tilbage lige så stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 08:57

hun drejede hoved og kiggede på ham, han var et menneske kunne hun lugte.

"Godaften"

Sagde hun venligt tilbage med et smil, hun undersøgte ham han lignede en mellem 22-25 gemmel og han spillede guitar, det kunne hun regne ud da han havde en med sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 09:06

han smilte tilbage og havde ingen anelse om hvad eller hvem hun var.

"mit navn er Jarry Mcclair... hvem er du" sagde han og pegede med en finger på sig selv.

han kiggede på hende med et smil og han stille sin taske ned på jorden og sin guitar tog han og lagde lige så stille op af sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 09:23

Hun smilte igen.

"Jeg hedder Katie Isabell2

Sagde hun venligt, hun fulgt hans bevægelser, og kiggede på hans guitar.

"Må jeg ikke høre dig spille noget"

Sagde hun med en sødt smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 09:33

han smilte blot

"selvfølgelig" sagde han og tog sin guitar op ordentlig og spillet en stille sang som man kunne falde i søvn til vis man prøvet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 09:37

Hun smilede igen, han begyndet at spille og det lød godt.

"Wow det var fantastisk"

Sagde hun med en smil på læben, hun havde aldrig hørt noget lignende, det var som sød musik i hendes øre.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 09:41

han kiggede på hende med et smil

"tak jeg har også øvet mig hele mit liv" sagde han og satte sin guitar hved sin side lige så stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 09:54

Hun smilede til ham. hun vidste ikke hvad hun skulle sige heller gøre, hun bøjede hovedet ned og kiggede på jorden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 19:39

han smår lo lidt over hvad hun gjorde dog ikke får at være uhøflig.

"kommer du fra byen" sagde han nysgerrigt og kiggede på hende med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 20:51

Hun kiggede på ham igen da han sagde noget.

"Nej, det gør jeg ikke"

Sagde hun venligt, havde han ikke opdaget hvad hun var?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 23:23

han kiggede på hende imens han overvejde at begynde at gå lidt længere dog kunne han godt lide selvskab det var nogen af de ting han næsten aldrig havde.

han kiggede op på himlen med et fredfyldt blik.
"smuk aften" sagde han bare stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 23:32

Hun gyngede frem og tilbage, hun hørte hvad han sagde.

"Ja det er det, er du ny i byen"

Sagde hun venligt med et smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 23:41

han kiggede ned i jorden og smilte.

"ja jeg er en rejsende" sagde han venligt og vendte hovedt mod hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeSøn 05 Feb 2012, 23:43

Hun nikkede til hans svar.

"Så du har ikke et fast sted at være"

Sagde hun venligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 01:43

han smilte tilbage til hende og lænte sig lidt frem.

"ikk som såden" sagde han stille.

han kiggede hende ind i øjnene for det syntes han at man skulle når man snakket med folk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 01:48

hun smilte til ham.

"Hvor lang tid bliver du et sted"

Spurgte hun nyssgerit
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 02:20

han begyndte at grinelidt

"det hved jeg ikke" sagde han og tog sig til hovedt.

han begyndte at nuller sit hår med fingrene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 02:26

Hun smilede da han grinte.

"Oki"

Sagde hun sødt, hun kiggede ned i jorden igen, hun vidste ikke hvad hun skulle sige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 08:36

han vendte blikket mod himlen igen og så fredfyldt ud, disse stunder var noget han allermest nydte.

"går du i skole" spurgte han nysgerrigt og for at få en samtale igang.
han vendte hovedt mod hende og smilte et venligt smil et hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 08:39

Hun fulgte hans blik, da han sagde noget kiggede hun på ham.

"Nej det gør jeg ikke"

Sagde hun, mens hun smilte.

"Ikke fordi det rager mig, men hvor sover du henne, altså du rejser jo, meget og..."

Sagde hun stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 08:41

han smilte blidt til hende.

"lige nu på et herberg... men ellers i telt når det varmt" sagde han og grinte lidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 08:55

Hun smilte igen.

"Er det ikke træls"

Spurgte hun stille, mens hun gyngede frem og tilbage.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitimeMan 06 Feb 2012, 09:11

han satte sig til rette og vendte hovedt mod jorden.

"tja har ingen familie jeg kan bo hos" sagde han stille dog smilte han stadig.

"jeg syntes også det sjovt at bo alene i verden hvis man rejser som jeg gør" sagde ha han kunne godt lide at se verden og spilde sin musik hvor han nu kom hen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: ny dreng i byen- katie   ny dreng i byen- katie Icon_minitime

ny dreng i byen- katie
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Dreng eller pige? // privat-Ray //
» We Try Once Again - katie