|
| ny dreng i byen- katie | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Man 06 Feb 2012, 09:26 | |
| Hun kiggede op på himlen da han talte.
"Year okay"
Sagde hun stille, hun stoppede med at gynge, i stedet for skrapede hun hendes fødder i jorden.
"Det lyder også rart"
Sagde hun med et smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Man 06 Feb 2012, 18:31 | |
| han smilte bare "det er det skam også" sagde han og kigget på hende med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Tirs 07 Feb 2012, 02:52 | |
| Hun smilte også til ham.
"Hvordan kan det være at du rejser så meget rundt"
Spurgte hun med en forsigtig stemme, men dog et smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Tirs 07 Feb 2012, 06:06 | |
| han fniste og kigget ned på jorden.
"for det hvor jeg boede, der kunne jeg ikke være mere" sagde han med et smil på læben.
Sidst rettet af Mcclair Tirs 07 Feb 2012, 06:36, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Tirs 07 Feb 2012, 06:16 | |
| hun kiggede på ham med et ømt blik.
"Hvorfor ikke"
Sagde hun meget stille, så hun troede han ikke hørte, mens hun kiggede oppe på himlen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Tirs 07 Feb 2012, 06:38 | |
| han smilte og grinte lidt.
"fordi der begyndte at være koldt, og der var kedeligt" sagde han smilede et venligt blik til hende.
han vendte hovedt op på himlen og var begyndt og lede efter mønstre mellem stjernerne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Tirs 07 Feb 2012, 07:00 | |
| At være koldt tænket hun mærkeligt.
"Oki"
Sagde hun med en glad stemme, og smilede til ham, at være koldt tænkte hun igen hun kunne ikke lade være med at grine. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Tirs 07 Feb 2012, 09:25 | |
| Hun har altid kunne lide den måde kniven æg genskinner månens lys, når himlen er helt fri for skyer. Hun smiler. Det sker ikke tit, og aldrig i selskab af andre, dog gør våben hende så glad, at det næsten er det eneste hun kan blive glad over. Hun har sat sit lange røde hår op i en hestehale, da hun vil have fuld overblik hvor hun er og hvad der sker omkring hende. Det er et nyt sted, med nye mennesker, og i hendes søgen på et bedre socialliv, har hun for første gang i sit liv valgt at søge ud af skovens beskyttende skygger, som hun ellers holder så meget af. Lydløst har hun lyttet til de to væsners samtale. Hun har ikke forstået meget, men vælger dog at give det hele en chance. Dog er det bare observation lige nu, kun observation. Hun glider forsigtigt ud af den skygge hvori hun har været nærmest usynlig, dog lytter hun dog stadig lydlyst |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 00:40 | |
| han smilede og så at hun begyndte at grine.
han vendte hovedt og kigget nu på hende. "hvad" sagde han og smilede glad til hende.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 01:22 | |
| hun smilede tilbage.
"Ikke noget, det er bare det der med *At være for koldt"
Sagde hun med et lille grin hun synte at det var sjovt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 01:49 | |
| han så underligt på hende fordi han fattede ike hvordan det kunne være sjovt.
"hvordan det" sagde han smilende til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 02:04 | |
| Hun grinte stadig.
"Det er lige meget"
Sagde hun med et spil på læben, hun drejede hutigt hendes hovede den anden vej, det føltes som om der var nogen som kiggede på dem, men hun kunne ikke få øje på nogen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 02:25 | |
| han grinte lidt over det og bare kigget på hende.
"okay sikker" sagde han smilende.
han vendte straks hovedt for at se hvad hun kigget på, dog fattede han ikke hvad det var.
"hvad er det" spurgte han nysgerrigt. han havde ingen følelse af at der var nogen der kigget på dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 03:32 | |
| Amishias øjne spærres op, og hun lader med det samme sig selv glide ind i skyggerne igen. Usynlig gør det hende ikke, men hun er nærmest ikke til at få øje på. Hun er klar over at de har opdaget hende, men reagerer ikke. Hun står midt imellem at flygte eller at blive, et porigatorium. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 03:41 | |
| "Helt sikker"
Sagde hun med et lille grin, hun blev ved med at kigge i den samme retning, men hun kunne stadig ikke se nogen, men hun vidste at der var nogen.
"Det ikke noget"
Sage hun stille iden at smile. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 05:30 | |
| han smilte. Mcclair klemte øjne sammen for nu fik han også hen lille følelse af at der var et eller andet, han trode bare det var et egern eller et eller andet, men han kunne ikke se det. *mon der er noget*
han vendte hovedt mod hende og kigget underligt på hende, han smilte bare og trode lidt på hende.
"okay" sagde han stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 05:38 | |
| Hun vendet hovedet hen mod ham igen og smilte.
"Der er noget jeg bliver nød til at fortælle dig"
Sagde hun med en alvorlig og forsigtig stemme. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 05:44 | |
| han kigget med et smil stadig og tog det ikke særligt alvorligt
"hvad er det" sagde han venligt og kigget på hende. dog irriterede det ham at han ikke kunne se hvad det var der gemte sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 05:57 | |
| Hun kiggede på ham og kneb så øjene i, hun tog en dyb indånding.
"Jeg er en vampyr"
Sagde hun stille og vendte hovedet til den anden side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 06:08 | |
| han fik et chok over at høre det, han begyndte at grine højlytende for han trode ikke på den slags.
"du tar gas på mig" sagde han og hvar hved at flække sammen af grin. han faldt at gyngen og vred sig af grin på jorden. han syntes dog det var uhøfelig men han kunne ikke gøre for det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 06:19 | |
| Hun kiggede mærkeligt på ham da han grinte, hun lavede ikke sjov med ham, hvorfor skulle hun det.
"Nej jeg tager ikke gas på dig og jeg kan bevise det"
Sagde hun alvorligt, hun rejste sig op og gik over til ham, hun tog fat i hans arm og løftede ham op på gyngen igen, hun satte sig på hug overfor ham og viste sine hugtænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 06:38 | |
| han fik et chok da han igen sad på gyngen. da han så hendes hugtænder viste han ikke hvad han skulle gøre, han sad som stivned. *shit* tænkte han, han viste han ikke kunne løbe fra hende hun kunne sikkert nemt fange ham.
"hvorfor visser du mig dette" sagde han og prøvet at lyde normal dog var han tæmmelig bange og det kunne man tydeligt høre på hans stemme selvom han prøvet at dæmpe det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 06:44 | |
| Hun kunne se at han var bange.
"For jeg hader at lægge skjul på hvem jeg er.
Sagde hun glad, hun vidste at ikke ville være i nærheden af hende.
"Jeg gør dig ikke noget"
Sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 06:50 | |
| han var begyndt at ryste en smule. han smilte lidt fordi han ville være høflig og ikke ond imod hende.
"det da en god ting" sagde han og smilte til hende, han var stadig bange men ikke så meget som før.
han slappede lidt mere af da hun sagde hun ikke gjorde ham noget, naiv det var han nok alt for meget men han lod ikke mærke til det.
"okay, jeg tror på dig" sagde han slappede lidt mere af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie Ons 08 Feb 2012, 07:12 | |
| Hun smilte ved hans ord.
"Tak"
Sagde hun glad, hun satte sig tilbage på gynge og begyndte at gynge frem og tilbage.
"Har du aldrig mødt en vampy, dæmon, engle og andre væsner"
Spurgte hun nysgerrigt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: ny dreng i byen- katie | |
| |
| | | | ny dreng i byen- katie | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|