Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En dejlig tid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeLør 16 Jan 2010, 02:42

I det samme kom Thrándil ind og dunkede lige ind i hende så brændet faldt til jorden, han slog armene om hende
"Hvad er der?" spurgte han mildt og så ind på sin ven med et lettere forvirret udtryk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 18 Jan 2010, 20:00

de tror jeg vil skade dig" græd hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeTirs 19 Jan 2010, 03:16

Han så hen på sin ven, så smilte han
"undskyld, men i har misforstået hinanden, Clara vil aldrig gøre det samme mod mig og min ven er bare bekymret for mig, han siger ikke du vil skade mig han er bare bange for, for min skyld, at noget lignene kunne ske" sagde han og så på hende
"Forstår du det?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 04:38

hun nikkede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:29

Han så på sin ven
"Vi må heller snakkes ved senere" hans stemme, der som altid var blidt, rar og smukt, havde en kant af hårdhed, vnnen nikkede og gik
"Undskyld CLara" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:30

hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:34

Han slap hende og bukkede sig ned for at samle brændet op...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:36

hun hjalp ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:38

"du...siger ikke meget" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:39

jeg er bare lidt stille... ikke andet" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:44

han nikkede lidt og rejste sig med en bunke brænde i favnen.
Uden at sige mere gik han indenfor, hen til pejsen der var lavet til at varme huset vis det skulle blive koldt...hvilket ville sige så godt som aldrig.
Men han kunne godt lide at sørge for det var brænde klar til vis det skulle blive koldt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:44

athuu!" lød det fra clara
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:47

Han så hen mod hende
"du er vel ikke ved at være syg?" der var bekymring at se i hans øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:48

nej nej" sagd ehun. men hun tog sig til hoved, og tabte det hun havde i sine arme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:53

Han var hurtigt henne ved hende og tog hende om livet for at hjælpe hende med at holde balancen.
Han hjalp hende med hen tl en stol hvor han satte hende
"Hvad er der galt?" spurgte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 06:54

er måske lidt svimmel.. men ellers intet" sagd ehan
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeSøn 31 Jan 2010, 07:03

//rettelse: hun?//

Han nikkede og hentede lidt vand til hende for derefter at hente resten af brændet og ligge det ved siden af kaminen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:11

hun så på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:23

Han lagge brændet i en pæn stak ved siden af kaminen.
Han rejste sig og så på hende
"Har du det bedre?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:33

ja jeg har det bedre" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:37

Han så lidt på hende og nikkede så
"Godt så"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:38

gjorde jeg ham urolig..* tænkte hun og så trist ned
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:53

"er du stadig trist med det med min ven?" spurgte han
"for det skal du ike være"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:54

nej det er ikke det.. men du bliver så urolig når jeg nyser og hoster" sagd ehun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitimeMan 01 Feb 2010, 01:59

han så på hende
"Jeg vil bare ikke have der sker dig noget, jeg vil ikke have du er syg eller noget" sagd ehan
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En dejlig tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: En dejlig tid   En dejlig tid - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En dejlig tid
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Dejlig dag i en dejlig skov, i et dejligt vejr - Samuel
» Dejlig stjerne nat
» Ray-Solen er så dejlig og lun.
» En Dejlig dag^^ (JUDAS!!!)
» Dejlig dag . Eric

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Den lykkelige eng-
Gå til: