|
| Hunter - Valdemar | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 06:03 | |
| Vejr: Det blæser let, men nede i de små gyder er der ingen blæst, kun stilhed og kulde. Omgivelser: Små gyder, gamle huse, den værste del af Werclare. Tid: Omkring middnat, natten er stadig ung. Årstid: Vinter Påklædning: Et bar sort skinny jeans, en mørke grå T-shirt, men print på både bag side og forside, en læderjakke der er lynet helt op i halsen, et par sorte sko.
Dårlig samvittighed? Nej det måtte bare være noget han forstilte sig.. han burde slet ikke føle noget.. intet som helst. Men hvorfor sagde hans hjerte så noget andet? Hvorfor gjorde det så undt indvendig. Han stoppede op kort og satte sig ned på hug.. hørte han ikke noget? Var det bare hans krop der igen løg for ham? Han kunne snart ikke mere, han måtte gøre et eller andet, inden han faldte fra hinanden.. men hvad? Han så op og ned på gaden, den var total menneske tom.. nej han havde ikke hørt noget, han var ved at blive sindsyg. Han bed tænderne hårdt sammen og snuste luften ind, prøvede at få sig stillet ind på et bytte, men der virkede bare så tomt.. måske skulle han bare tage hjem? Død sulten? Nej han kunne ikke lade sin sult gå ud over.. ham. Han sukkede og rejste sig op, gik lidt frem og tilbage på taget, men hvor skulle han så tage hen? de eneste væsner der var at finde i disse kanter, var hans egne.. alle sammen på jagt.. hvor var alle menneskerne henne? Hvorfor gemte de sig.. var de bange? Utrykke.. åh.. så måtte han jo lokke dem ud, de havde intet at frygte.. kun deres liv.. det var ikke engang det væreste.. havde han været et andet væsen, dem der.. dæmoner.. så havde menneskets sjæl været i fare.. og så var man så godt som bundet på hænder og føder til evig tid, det var der ingen der ønskede.. så heller en fredlig død, det var hvd Alias havde at tilbyde. Han rejste sig op og sprang vider til det næste tag, det var nemt i denne del af byen, når mørket var faldet på, og husende stod tæt sammen.. det var så nemt at jage her, ingen kunne se ham, ingen kunne høre ham.. han skulle bare.. forsigtigt.. list sig ind på.. sit bytte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 06:13 | |
| Valdemar var på vej hjem fra en ven, han havde købt nogen stoffer af, han havde lige nu 5 gram hash læggende i sin buske lomme, han smed sit board på jorden foran sin vens hus og begyndte at køre, han ville tage genvej gennem den lumske del af byen det var hurtigere, da han ikke skulle helt hjem han skulle sove hos en kammerat ikke så langt der fra, da han ikke kunne nå at komme hjem, da det sidste tog var kørt. han stoppede op og tændte en smøg, der var meget mørkt i gaden han var i lige nu, han var faktisk en smule bange, men det var kun fordi han ikke havde ryget en joint de sidste 6 timer, da han ikke kunne ryge hos ham han havde købt af ,da de havde været hjemme hos hans forældre og de måtte ikke vide noget, som i mod sætning til hans forældre tydeligt godt vidste at han tog stoffer. Han havde lange sorte stramme jeans der sad lidt nede på røven samt sorte slidte all stars sko og en sort canadan goose jakke . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 06:35 | |
| Alias landte på det andet tag og tog fat med hånden i en tagsten, men tagstene brækkede af og han gled nogen meter ned af taget til hans føder ramte nedløvbsrøret. Han sukkede stille af lettelse.. et fald ned på jorden ville have gjordt pænt nas, i forhold til han var på fjerde sal lige nu... eller oven over fjerde sal. Han tog fat i taget og fik sig selv hevet op igen hvor han kunne side lidt mere behaligt, imens han fulgte gyderne med øjnen. Han havde en udmærket udsigt, nu var det bare at få øje på et af de små søde mennesker der kredsede omkring. Hans øjne faldt på en sort skikkelse to gader fra ham.. den bevægede sig underligt.. hvad.. gjorde den? Han blev med et meget nysgerrig, og begyndte at springe fra tag til tag, til han nåede taget hvor den underlige skikkelse.. gik? Løb? Forbi. Han stirrede intenst på den, til han fik øje på brættet under dens fødder.. nårh.. på den måde.. mennesker, de var simpelhen for mærkelige. Han fandt et afløbsrør og kurede ned af det, til han endte i en eller anden baghave, han fulgte haven rundt om huset og kravlede over et hegn. Han stod lidt og så sig tilbage, ind til han igen fik øje på drengen.. for det havde da været en dreng.. og det var da et menneske? Ik? Han satte i løb efter det, hurtiger en det menneslige øje ville kunne nå at opfatte det.. stod han pludeslig på vejen foran drengen, og spærrede yderliger resten af vejen for ham, så han blev nød til at stoppe op hvis han altså ville forbi? Han smilte lumsk og lagde armene overkors. "Er det ikke lidt sent at fjolle rundt herude, for en lille dreng som dig?" spurgte han drillende og sendte ham et frækt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 06:41 | |
| valdemar havde slet ikke lagt mærke til at han ikke var alene, han hørte musik i sine øre og kørte bare der ud af ,han ville snart være der mente han, han var lidt usikker på om han overhoved kørte den rigtige vej, måse han skulle stoppe op og køre tilbage og tage den ude på gaderne, der var heller ikke så mørkt og uhyggeligt som der var her, men han nåede ikke at tænke mere før han fik kigget op og var i høj fart og måtte hoppe af sit board som forsatte lige ud, hvis han ikke havde stoppet var han kørt lige ind i en ung mand der stod foran ham. han så forpustede på ham og mumlede lavt for sig selv " se dig for valdemar mumlede han til sig selv, og kiggede så på da Manden talte til ham, " hvad rager det egentligt dig, flyt dig så jeg kan få mit board og komme videre sagde han og så koldt på ham og pegede på sit board der var kørt forbi manden og lå bag ham . |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 07:01 | |
| Alias slog en hånlig latter op imens han betragtede drengen der var kommet tæt nok på til han kunne se hans ansigt.. stor i munden hva? Nå så var det godt han kendte en der også var det.. så vidste han lige hvordan sådan nogens kulle håndteres. Han så sig kort over skulderen på den mærkelige køre dims, som havde fået drengen frem. Han var normalt aldrig bundet til sine offre, men det var alligvel som om han kendte ham her.. måske var han en af de tuidsende vis andre mennesker han så i sine drømme? Måske ikke. Han kunne ikke rigtig sætte navn på ham, der var så mange, det var ikke altid lige let, nogen slog det ham bare og så vidste han med det samme hvem der stod overfor ham.. andre gange kunne han møde nogen og først komme i tanke om hvem de var nogen dage efter. Han smilte lidt imens han gik tætter på sit offer og standsede op foran ham, en halv meter fra ham måske. Hans øjne undersøgte hans ansigt.. ikke værst.. men det var lige meget, det var snart et dødt ansigt.. og kroppen var snart begravet i jorden.. eller på bunden af det dybe hav, han havde ikke bestemt sig endnu. "Såså.. det kommer ikke til at.. gøre særlig meget undt.. de skal bare stå helt stille.." grinte han, og løftede sin hånd, han kærtegnede blidt drengens kind, og gik et skridt tætter på. Hans før dybe sorte øjne, havde skiftet farve hurtigt, lugten af blod havde gået lidt til hjernen, hans øjne var ny gylde, gul/orange, som flydene lava, når han smilte, kunne man sagtens se de blottede sylespise hugtænder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 07:18 | |
| valdemar så på manden og kunne ikke lade være med at blive sur over han grinte af ham, det var ikke fair, han skulle bare skride og det skulle han nok vise ham og hvis ikke ville han bare smadre ham, der var ikke noget der, det kunne godt være han var lille og tynd men slås det kunne han altså godt og han havde os sin kniv på sig hvis det var det skulle blive nødvendigt men den lå i hans taske. da manden kom hen til ham og talte så han på ham og kunne ikke flytte sig men da han rørte ved hans kind prøvede han at slå hans hånd væk, samt at prøve at give ham en knytnæve i hoved, " du skal kræft edermanende ikke prøve på noget eller jeg smadre dit lille fjæs sagde han og snøftede, fandens til næse, det løb hele tiden efter han var begyndt at sniffe, måske han skulle stoppe med det,? nej det var ikke det han skulle tænke på lige nu, lige nu skulle han bare være sikker på at den her mand ikke gjorde ham noget. " hvis du rør mig voldtager jeg dig så hårdt at du ikke kan gå i flere dage sagde han nervøst og trådte et skridt tilbage, for at få lidt afstand til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 11:58 | |
| Alias hævede et øjnbryn ved det der kom ud af drengens mund.. så grimt var der alligvel aldrig nogen der havde talt til ham.. det var virkelig uhøfligt. Han undgik med lethed drengnes ivirg slag.. var det virkelig det værd? Skulle han sætte ham lidt på plads, eller sulle han bare skride.. han gad virkelig ikke en skrigere.. og slet ikke en der vred sig til det sidste.. derfor var kvinder nemmer, de var så nemme at lukke munden på og de gav så hurtigt op. Han stod lidt og overvejede sine muligheder, i det hans næste bemærkning kom over hans læber. Det fik Alias til at grine.. voldtage? ham.. voldtage Alias? Aj det måtte da vidste være han spøj. "Du er lidt sød.." grinte han stille og forsvandt lydløst i kort sekundt, inden han dukkede op bag ved drengen, han tog blidt fat i hans håndled, med et fast tag, der var umuligt at slippe uden om, og førte hans arme om på hans ryg i et fast tag, så drengen ikke kunne rive sig løs. Han lænte sig ind mod hans varme krop.. så varm så indbydene.. åh, så meget blod.. så nem at slå ihjel. "Såså.. " hviskede han drilsomt mod hans øre, "Sådan taler man slet ikke til mig" mumlede han og rørte let drengens øre med sine læbere, bare et halvt sekundt, drillende.. han ville gerne have en reaktion, han ville gerne have han prøvede at komme fri.. han ville mærke angsten i hans krop, høre den i hans stemme.. når det gik op for ham.. han aldrig kom fri igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 20:24 | |
| Valdemar så på ham og vidste ikke hvad han skulle gøre, han var ikke typen der skreg på hjælp eller ville have hjælp af andre, han kunne godt klare det selv på alle måder, eller næsten, når han var sammen med vennerne ,var han ikke typen der stod forrest i køen for at komme til at slås, men når han var alene var han den der gerne startede en slås kamp. han svarede ike på det med at han var sød, da han forsvandt skulle han lige til at vende sig da han mærkede et greb i sit håndled og hans arm blev vredet rundt på ryggen af ham, han sagde intet, eller han pev lidt da det gjorde lidt ondt på ham. han stivnede totalt da han mærkede hvordan han kom helt tæt på ham, han var bange og vidste ikke hvad han skulle gøre, han vred sig og prøvede at komme fri men kunne ikke, det gjorde ondt. " slip mig sagde han og stivnede da han mærkede hans læber mod hans øre. han blev endnu mere bange " please slip mig, sagde han med angst i stemmen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 23:13 | |
| Alias lænte si lidt tilbage men stadig så han stod tæt op af drengens ryg. Han rynkede lidt på næsen da han begyndte at klynke.. hold da fast.. han havde ellers været så stor i munden før? Og nu var han bare en ynklig lille dreng.. var det virkelig værd at spille sin tid på? Han sukkede stille mod hans øre og slap taget i hans håndled, hvad skulle han ellers gøre? Han var ikke typen der.. holdt de lange taler, han gad ikke kæmpe.. han var træt, han ville bare have noget og spise. "Du simpelhen for nem.." mumlede han lidt.. men gad han ærlig talt også have noget modgang lige nu? Hvis dog bare han kunne finde en ung pige.. jomfru.. åhhh.. det var så lang tid siden han havde drukket så rent blod.. det ville være vidunderligt, bare at få lov til at smage det igen. Men det vidste han jo godt, det var umuligt i denne del af byen, her fandt han ikke andet end idioter, alkoholikere, pædofiler og stofmisbrugere. Han skubbede til drengen bag fra så han faldt ned på alle fire, og gik rundt om ham. Han stilte sig foran ham, og så sig lidt omkring, de var stadig alene i de øde gader, det var han glad for.. publikum var noget af det væreste.. han hadet når folk stilte sig op for at kigge på.. ikke for at hjælpe, men bare for at kigge på. Sindsyge psykopater.. han hadet den her by. "Var din mund knægt.. du ved slet ikke hvem du taler til.." sagde han og hvæste af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 23:27 | |
| da han slap ham og skubbede ham ned i jorden væltede han og ømmede sig kort, det gjorde ondt på ham , men lige nu var han ligeglad, han så op på ham og sagde " du tror du er så skide sej var, men du kan ikke en skid sagde han med en bange stemme og så rundt, lige nu ville han ønske hans venner kom. han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, så han valgte at vende sig rundt så han sad på røven, " hvem tro,.... sagde han men stoppede hurtigt da han hvæsede af ham, hvad skulle det hvæsen til, han så godt han syle spidse tænder, det var da ikke normalt at mennesker havde så syle spidse tænder eller var det? " hvem er du sagde han og så på ham. han fulgte ham med øjnene hele tiden. han tog stille sin hånd ned i lommen og fiskede hans mobil op, han trykkede hurtigt en af sine venners nummer og sagde " du er i så store problemer sagde han og tog telefonen op til øret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Tors 16 Feb 2012, 23:49 | |
| Alias så lidt ned på Valdemar.. han var da skide irreterende? Hvad skulle han stille op med den knægt.. han havde sådan en brandene lyst til at slå ham ihjel, men hvem skulle han så smile til bag efter, nej han måtte finde på noget andet, noget der var næsten lige så slemt. Måske tortur? Det var så nemt, og det lukkede munden på de fleste, dog kendte han en der ikke bukkede under for tortur.. men han var også meget.. unormal. Han så lidt på ham, sej? Nej han var sådan set bare træt af den irreterende dreng og den måde han talte til ham på, sådan var der ingen der snakkede til Alias. Han grinte lidt "Du er lidt sød.." mumlede han og smilte bare imens han betragtede ham tage sin telefon frem.. nej. "Så du.." mumlede han og tog fat om hans arm og vristede telefonen ud af hånden på ham, han kiggede lidt på telefonen, men trykkede så på det der lignede en sluk knap.. han var virkelig dårlig til teknologi.. så semd han tele fonene over et eller andet høj hegn til en have, hvor den højst sandsynlig lanede i en sne drive. "Såååh.. nu det kun dig og mig.." grinte han stille og gik lidt rundt om Valdemar. "Jeg hedder Alias" sagde han stille, det kunne ikke skade at fortælle sit navn, måske fik han endda et navn til gengæld.. selv om han ikke kunne bruge det til noget når drengen alligvel bare skulle dø. Han lod fingerne glide over bæltet, diskret så Valdemar ikke lagde mærke til det, bæltet hvor hans jagt kniv sad fast. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Fre 17 Feb 2012, 01:06 | |
| valdemar så på ham da han tog hans mobil og kastede den væk, han rejste sig og så på ham, " hvad fanden har du gang i sagde han og så på ham, han så truende på ham, han smed sin taske som han havde haft på ryggen, han tog sin kniv op af tasken og lagde slet ikke, mærke til hvad alias lavede, " hvad fanden tror du, du er var, du skal ikke komme her og spille sej, mine venner ved jeg er i problemer og er på vej, for jeg ringede til et nød nummer, og de skal nok finde mig, og så er du så godt som færdig " sagde han truende og så på ham, han trykkede på en lille knap på hans kniv og selve bladet sprang frem, en spring kniv, en ulovlig en af slagsen. han stak truende ud efter alias og sagde " ingen skal fucke med Valdemar özyk sagde han koldt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Fre 17 Feb 2012, 06:16 | |
| Alias hævede et øjnbryn og så lidt på Valdemar, hans ord var så.. irreterende, kunne han ikke bare forstå alvoren i det? Han var et bytte, på vej til sin død, og alligvel blev han ved med at råbe op som en gal.. hvad skulle man dog gøre med sådan en.. irreterende en.. nå men i det mindste begyndte han ikke at tude, det kunne Alias slet ikke have. Han smilte lidt "Du skal til at passe lidt på Valdemar.. jeg kan sagtens gøre det værre end det allerede er" sagde han truende og så ind i hans øjne. Han hævede øjnbrynet igen da Valdemar fandt en kniv frem, han begyndte at grine, det var simpelhen for dumt.. hvad ville han med den? Slå ham ihjel.. ikke en skid han havde nosser nok til det. "Såså.. skat.. tror du ikke du skal til at passe lidt på nu? Du har slet ikke lyst til at stikke i mig med den der.. vel.." sagde han drillende og gik tætter på Valdemar. Han var ligeglad med kniven, den kunne ikke gøre ham stor skade, det ville Valdemar også finde ud af.. altså hvis han havde nosser nok til at prøve den af.. nok for første gang.. nogen sinde. "Er du bange?" hviskede han stille og så på ham med et intenst blik.. selvfølelige var han bange, det kunne han læse.. i hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Lør 18 Feb 2012, 04:44 | |
| valdemar så på ham og sagde " som om jeg er bange for dig" sagde han med rædsel i stemmen ,det var virkelig tydeligt han var bange, Alias stemme, gjorde ham bange der var noget ved den han ikke kunne lide, det var ikke særlig fedt, han følte sig nederst i fødekæden lige nu, han følte sig truet, da han sagde han ikke havde lyst til at stikke ham med kniven så valdemar med tvivlende øjne ned på kniven og så over på alias og sagde " næ egentligt ikke" sagde han og smed den på jorden, hvor efter han gik helt hen til alias og sagde " gør hvad du vil medm ig, tæv mig hvis du kan , men hvis du rør mig skal mine venner nok finde dig tror mig " sagde han og så på ham, hvorofr kunne han ikke bare gøre det han ville. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar Lør 18 Feb 2012, 05:54 | |
| Alias grinte lidt af ham.. det var næsten sødt så naiv han var.. så dum mennesker kunne være.. og så denne Valdemar, han kunne ikke helt finde ud af ham, vidste ikke om han prøvede at stille sej.. eller om han prøvede at stikke af.. og hvorfor snakkede han hele tiden om disse venner? Hvad var det de kunne.. bare han ikke havde nogen overnaturlige nogen af slagsen, det gad han virkelig ikke.. men hvad var chancen også for at nogen skulle finde dem her.. midt i den lille gyde.. her var ikke et øje.. Valdemar måtte være noget af en optimist. "Det tænkte jeg nok" sagde han roligt da Valdemar smed kniven fra sig. Alias smilte bare da han kom tæt på ham igen, bange.. åh jov, det kunne han se han var, men alligvel, han havde noget af et mod, sådan at tale på den måde.. og true en vampyr? Han var noget af en modig dreng.. men ja.. det var sikkert fordi han ikke vidste hvad han stod over for endnu, hvad troede han egentlig Alias var? En eller anden voldtægsmand.. lommetyv? Hah.. ingen af dele. Pengen havde han nok af.. og ja.. det samme gjaldte sex. "Jeg troede da det var dig der ville voldtage mig?" grinte han, da Valdemar jo havde sagt det til at starte med. "Hvad er det du tror jeg vil have fra dig.. og hvorfor tror du jeg vil slå dig?" spurgte han og hævede et øjnbryn, han havde ikke i sinde at slå ham på nogen måde.. bare skære ham lidt op, dræbe ham om nødvendigt.. men slås.. nej det gad han ikke. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Hunter - Valdemar | |
| |
| | | | Hunter - Valdemar | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|