Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Wanna dance?-Valdemar.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 19:29

Tid: lørdag aften, kl mellem 19:00-20:00.
Sted: Deepshell, Zeeman.
omkring: meget få mennesker, væsner, bar, border, stole og en masse tændte starin lys.
vejr: varm vind, og en skyfri nattehimmel.
Tøj: En kort hullede cowboy nederdel, en kort rød top, ´sorte højehæle med nitter, og en sort læder jakke og nogen sølv smykker.

Rosa sad ved et lille bord med to stole omkring, og kiggede rundt i rummet med sine klare nøddebrune øjene. Hun sad helt for sig og kede sig, hun savnede lidt selvskab og en at snakke med. Hun kiggede hen på danse gulvet hvor en masse væsner og mennesker dansede sammen, men menneskerne vidste selvfølgelig ikke at væsnerne fandtes. Rosa betraktede alle de par dansede og kiggede så ned gulvet, hun sukkede lavmelt for sig selv og rystede let på hovedet. Hendes lange lyse hår bevægede sig let, fordi det hang løst ned af hendes ryg og skuldre. Hun havde en kort hullede cowboy nederdel på, sorte højehæle med sølvfarvede nitter, og en rød kort top som ikke dækkede hendes mave, så man kunne se hendes nalve piercing. Hendes navle piercing var sølvfarvede med to blodrøde sten i. På hendes lænd kunne man se hendes tattoo, som var et sort/hvid hjerte med vinger. Hun kiggede op fra gulvet igen og kiggede rundt, og håbede på at hun kunne finde noget spændte.

Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeTors 16 Feb 2012, 20:02

Valdemar var taget i byen sammen med nogen venner, de havde drukket godt til, og ryget en del hash, men valdemar havde ikke drukket, han havde kun ryget idag, det var nemlig ikke altid han røg og drak samtidig, sidst var det nemlig ved at gå galt, og derfor valgte han kun at ryge idag. skæv trådte han ind på Zeeman med sit falske id kort så han sagtens kunne komme ind, selvom han ikke lignede en på 21, men han var lige glad. han kiggede rundt, hvor mon han skulle sætte sig, og måtte man overhoved ryge her inde, han tog chancen, han fandt en smøg frem og tændte den, han tog en hiv. bevægede sig rundt blandt, de andre mennesker og fik øje på en ung kvinde, som sad for sig selv, han askede kort på gulvet og gik over til den unge kvinde og sagde " heey må man sætte sig her spurgte han og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 03:50

Rosa kiggede rundt i lokslet igen, og fik så øje på en dreng som kom ind af døren. Hun betraktede drengen med nysgerrige nøddebrune øjene, og smilte lidt for sig selv. Hun begyndte at grine lidt da han begyndte at ryge, og fik lyst til at tænde en selv men gjorde det ikke. Hendes søde og charmerende smil blev større da han kom hen til hende, og hun lyttede til det han sagde. "Ja selvfølgelig må du det, jeg keder mig alligevel." Grinte hun sødt, og kiggede ham i øjene med et blidt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:02

da hun kiggede ham i øjne ville hun godt kunne se de var røde, han var skæv og smilende, han satte s ig ned og så på hende og sagde " valdemar her sagde han stille og rakte hende hans hånd, " hvorfor sidder en lækker tøs som dig alene her, og ikke er sammen med en lækker fyr som mig sagde han og smilede stort, men rødmede os en del, han syntes da selv han var lækker . han rejste sig og gik op i baren og hentede to store øl og gav den ene til kvinden og smilede " bare drik sagde han og tog selv en stor tår af hans øl, inden han fandt papir frem og hash " ryger du ? spurgte han stille og så rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:14

Rosa kunne tydeligt se at han var skæv, men det gjorde hende ikke noget for det havde hun selv været et par gange. Hun smilte sødt til ham og betraktede ham med sine blide øjene, da hun hørte det han sagde nikkede hun let. "Og jeg er Rosa." Sagde hun sødt, og tog imod hans hånd. Hun grinte lidt af hans spørgsmål, "Fordi han lige er kommet, og ar sat sig ved mig." Grinte hun, og hentyde til ham. Hun så at han rødmede over det han havde sagt, og smilte bare over det. Hun fulgte ham med øjene da han igen rejste sig, for at gå hen til baren og bestille noget at drikke. "Takker." Sagde hun taknemligt, og kiggede ham i øjene. Hun lagde hovedet let på skrå, da han tog papir og hash frem, men nikkede som svar på hans spørgsmål. "Ja, jeg ryger nogen gange." Sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:27

han så på hende og rødmede kraftigt " rosa sikke et smukt navn, det passer til dig smukke sagde han og smilede og rødmede kraftigt at han måtte koncentere sig om at kigge ned i bordet så hun ikke opdagede ddet, han mixede hurtigt en joint sammen det var tydeligt han havde gjort det mange gange, han tændte den og tog en hiv og rakte den så over til rosa " her damerne først sagde han og smilede, hun var sku da røv lækker den her tøs, mon han kunne få hende med hjem. det ville i hvertfald være nice og så havde han noget at prale med over for sine venner, det kunen være fedt, han var ikke jomfru, men han ahvde endnu ikke været sammen med sådan en smukt kvinde .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:38

Hun kunne tydeligt se at han rødmede, og synes at det var vildt sødt. Hun lyttede til det han sagde, og grinte lidt med sin klokke klare pigestemme. "Aaawww hvor du sød, og tak skal du have søde. Jeg kan også godt lide dit navn Valdemar." Sagde hun sødt og lettere charmerne, mens hun betraktede hans bvægelser med sine blide nøddebrune. Hun tog imod den og tog selv et hiv, og gav ham den igen med smil om sine glinsende læber. Hun tog sin sorte læderjakke af, og vendte sig rundt for at hænge den på stolen. Hvis man kiggede efter kunne man se hendes tattoo hun havde på lænden, som var et sort/hvid hjerte med vinger. Hun vendte sig om igen og kiggede igen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:43

valdemar så på hende og blev helt varm inden i , fuuuck det her skulle nok blive godt, han var helt sikker på at han enten kunne lokke hnede med hjem til sig selv eller til hende, det kunne godt være han var biseksuel og mest til drenge, men sådan en lækker tøs skulle han altså bare have fat i, " du charmere mig sagde han og så på hende og da hun vendte sig rundt så han hendes tattoo, fuck den var fed, okat hun var helt sikker over 20 hun var myndig ellers kunne hun da ikke få sådan en ?, altså han tænkte at han kunne ikke få en tatto hvordan skulle hun så kunne have fået en. han tog i mod jointen igen og sad og røg lidt på den før han gav den videre til hende. " skal vi ikke tage hjem til dig smukke sagde han og smilede venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeFre 17 Feb 2012, 04:56

Rosa kiggede ham i øjene, og smilte sødt til ham. Hun fik pludselig en trang til at bruge sin evne på ham, for at vide hvad han tænkte og følte lige nu. Men hun valgte at lade vær for nu, men hun kunne måske bruge den senere på ham. Hun smilte lidt for sig selv over sine tanke, og rystede så let på hovedet over sig selv. Hun hørte det han sagde og hævede let det ene øjenbryn, "Kom det fra den der startede det hele." Grinte hun sødt, og kiggede ham i øjene. Hun betraktede ham lidt da han røg, og hørte så det han sagde. "Det kan vi da godt." Svarede hun venligt, og lændte sig ind over bordet og helt hen til ham. "Men du skal ikke tro jeg er så let søde, der skal lidt mere til. Men du er intressant det må jeg give dig." Hviskede hun sødt i hans øre, og bed ham blidt i øreflippen for at drille ham. Hun lænde sig tilbage i stolen igen, og kiggede på ham med et stort smil om sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeLør 18 Feb 2012, 04:52

han rødmede kraftigt og så på hende og sagde stammende " det havde jeg heller ikke tænkt mig altså at prøve noget du ved måske altså argghh " sagde han stammende og smilede usikkert, hvorfor blev han altid så genert i nærheden af piger når de begyndte at blive søde ved ham. han så rundt og drak resten af sin øl og tog et stort sug af sin joint og rakte den til Rosa " hvor bor du så " spurgte han og smilede " jeg bor her i deepshell, men vi kan ikke tage hjem til mig , altså det bare fordi mine forældre er ikke så kloge" sagde som en undskyldning, han vidste hvis han tog en pige med hjem ville hans mor ikke lade være med at forstyrre dem hele tiden, og det gad han virkellig ikke ..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitimeSøn 19 Feb 2012, 01:05

Rosa kune tydeligt se at han rødmede kraftigt, og kunne ikke lade vær med at grine lidt. "Du behøver ikke at forklare søde, jeg ville bare se om jeg kunne få dig til at rødme igen. Og det kunne jeg." Sagde hun sødt, og smilte charmerende til ham. Hun synes at han var sød, og betraktede ham med sine blide øjene, Hun tog imod jointen da han rakte den til hende og tog et hiv af den. Hun rakte den til ham igen, og kiggede ham i øjene. Hun hørte det han spurgte, og lagde hovedet let på skrå. "Jeg bor ikke så langt her fra." Sagde hun sukkersødt, og blinkede let til ham. Hun lyttede til det han sagde uden at sige noget, "Søde ven, det er ikke en undskylding. Men det er oki." Grinte hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Wanna dance?-Valdemar. Empty
IndlægEmne: Sv: Wanna dance?-Valdemar.   Wanna dance?-Valdemar. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Wanna dance?-Valdemar.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Wanna be my......? -Elon
» Do you wanna hunt?
» What Angel?- James Jackson
» Shy?? -Seth
» Just wanna get wasted.. (Harley)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Zeeman-
Gå til: