|
| Farvel | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 07:19 | |
| Hun så på ham, og rystede på hovedet. "Nej det har jeg ik"sagde hun stille. Hun sukkede stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 07:26 | |
| Yo gav et suk fra sig "hvad skal jeg dog stille op med dig" sagde han og lag en hånd på hendes kind og kyssede hende blidt på munden, det følte slet ikke det samme som at kysse en dreng syntes han. han tog sine læber væk fra hende og tænkte sig lidt om |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 07:35 | |
| Hun så på ham, og trak på skulderne. "Slå mig i hjel.."mumlede hun, og lod ham kysse hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 08:25 | |
| Yo rystede på hovedet "Fie hold op med at sige sådan nået pjat" sagde han og så sig omkring med et suk, inden han vende sit blik ned mod hende igen. han tænkte sig lidt om og bed sig i læben "hvad får jeg hvis jeg bliver ?" hviskede han og lukkede sine øjne lidt i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 08:34 | |
| Fie så på ham, og trak på skulderne. "hmm, hvad vil du have"spurgte hun, og aede blidt hans kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 08:36 | |
| Yo rystede på hovedet "det ved jeg ikke" hviskede han og tænkte sig lidt om,da han ikke var sikker "jeg er ikke sikker på det endnu, men jeg ved at jeg vil forandre mig" sagde han og kyssede hende på panden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 08:45 | |
| Fie så lidt ned, "Jeg kan kun give dig en ting, men den har du"sagde hun stille. Hun så på ham, og gik et par skridt væk. "Men det virke ik som om den ting er vigtig nok" sagde hun stille, og gik hen og satte sig i sofaen. Hun så lidt ned på sine sko, og sukkede lavt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 08:53 | |
| Yo så efter hende og gik hen til hende og satte sig på knæ foran hende, han lag stille sit hoved i hendes skød og gav et suk fra sig "Fie.. du ved jo godt" hviskede han og tog hendes hænder i sine og kyssede dem et par få gange "du er den eneste pige i mit liv der har fået mit hjerte" sagde han og bed sig i læben, da han hadet at være den han var |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Tors 14 Jan 2010, 23:31 | |
| Fie så på ham, og sukkede. "Ja, jeg ved det godt"sagde hun stille, og så på ham. "Yo..."mumlede hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 01:14 | |
| Yo så op på hende og nikkede "ja ?" spurgte han om og bed sig let i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 01:24 | |
| Fie så på ham, og aede blidt hans kind. "Vil du ik nok blive"spurgte hun stille, og løftede hans hoved. Hun rykkede sig ned til ham, og kyssede ham blidt på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 01:28 | |
| Yo så på hende og rystede på hovedet "Fie, det er så svært at sige nej til det" hviskede han og lukkede sine øjne i, han kyssede hende blidt på kinden og smilte lidt "vil du heller ikke give mig nogle dage ?" hviskede han og åbnede sine øjne igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 01:35 | |
| Fie så på ham, og sukkede. "En uge"sagde hun stille, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 01:36 | |
| Yo rystede på hovedet "en uge kan du da ikke undvære mig,, giv mig 3 dage" sagde han og kyssede hende ømt på munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 01:59 | |
| Hun sukkede, og smilte lidt. "Okay, "sagde hun stille, og kyssede ham blidt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 02:00 | |
| Hun sukkede, og smilte lidt. "Okay, "sagde hun stille, og kyssede ham blidt på munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 02:05 | |
| "godt" hviskede han han kyssede hende tilbage og smilte "så må jeg heller komme afsted" sagde han og rejste sig elegant op og så ned på hende, han rakte sin hånd ned til hende for at hjælpe hende op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 02:27 | |
| "Nu?"spurgte hun stille, og gav ham hånden og rejste sig. Fie så på ham, og sukkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 02:39 | |
| Yo nikkede "smukke 3 dage" hviskede han og lag en hånd på hendes kind og kyssede hende blidt på munden "jeg opsøger dig når jeg kommer tilbage" hviskede han og tog en halskæde af og hang den om hendes hals "3 dage.. også vil jeg være tilbage,, " hviskede han og kyssede hende igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 02:44 | |
| Fie nikkede, og kyssede ham blidt på kinden. "Okay"mumlede hun stille, også på ham. Hun så lidt på halskæden, og så på ham igen "Hvorfor får jeg den?"spurgte hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 02:50 | |
| "den halskæde betyder meget for mig.. og hvorfor så ikke give den til en person der betyder meget for en" sagde han og lag sine hænder på hendes kinde og smilte ned til hende "jeg må rejse nu" hviskede han og tog hendes hånd og tog hende med ud, og vende sit ansigt mod hende "jeg vil ikke smide dig væk, men jeg kommer snart igen. jeg kommer hjem til dig når jeg kommer tilbage" sagde han og gik hen og rebet væk fra båden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 04:20 | |
| Fie sukkede, og nikkede. "Okay Tak"sagde hun, og hoppede ned fra båden. Hun landede blødt på broen, og så op på ham. "Jeg kommer til at savne dig"sagde hun og vinkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Farvel Fre 15 Jan 2010, 05:49 | |
| Yo så på hende og nikkede "vi ses snart igen" sagde han og gik op for at starte sin båd, han sejlede lidt efter væk
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Farvel | |
| |
| | | | Farvel | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|