Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Tillykke Nari og Jay Tors 14 Mar 2013, 00:03
JD! Mah Bro XD *kaster håndtegn*
Nari...mah...fucked demon who is making me really sticky at the moment... *making face*
Happy f-ing birthday bastards ;)
SÅÅÅÅÅRG, gir de nok en lille en, en lille en, en lille en, så gir de nok en lille en - og jeg mener ikke flere bæææææbsér!
Mer alkohol til folket...og meget færre børn XD
Anyhorse...Tillykke! :D Vågnede op til halvvejs snestorm i kbh...meget sigende hva? :p
Wilith B-rang
Antal indlæg : 741 Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov. Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Tors 14 Mar 2013, 00:55
Haha, tillykke Cia! Håber at du får en rar dag i sneen *hopper rundt og laver sneengle*
Kaya A-rang
Antal indlæg : 231 Bosted : Sheria, lejlighed Beskæftigelse : Arv og hunter i Deploratus-cellen
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Tors 14 Mar 2013, 01:51
Stort tillykke med dagen! :D
Ud og leg i det gode snevejr du nu har givet os! (ja man er vel positivist!)
Izriel Nybegynder
Antal indlæg : 184 Bosted : La Sunisha - En stor lejlighed tæt på stranden Beskæftigelse : Izriel arbejder som traumelæge på hospitalet, da lægefaget længe har været i hendes interesse og på hospitalet er det let at finde skader der er forårsagede af urene racer. (læs: vampyrer, dæmoner og varulve). Hun har været ansat der et godt stykke tid efterhånden.
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Tors 14 Mar 2013, 02:56
Stort tillykke :D
Tamora Nybegynder
Antal indlæg : 141 Bosted : En lille, næsten umøbleret lejlighed i Sheria. Beskæftigelse : Fængselsbetjent
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Tors 14 Mar 2013, 10:42
Tillykke demon!
You hopefully had a wonderful day, with this vaaaaaarm weather :P
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Tors 14 Mar 2013, 10:56
Ud fra billederne at dømme har det potentielt været muntert XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Fre 22 Mar 2013, 09:03
Hey guys
Sorry at jeg ikke har været her, men verden har ligesom krævet min tid :D
TUSIND tak for alle lykønskningerne, hvor er I søde!
Yay!
Og hey, vejret var overhovedet ikke min skyld, pfffff... faktisk skinnede solen her :D
Procella Admin
Emne: Sv: Tillykke Nari og Jay Fre 22 Mar 2013, 09:34
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …