Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Man 22 Apr 2013, 19:55
Awwwww! Would ya look at that?! XD Det eneste, som det billede kunne mangle, var en überfancy hat.. Aw, yes!
Men i hvert fald et kæmpe, kæmpe stort tillykke til vores egen epic Admin, som vist stadig holder skansen, som den viseste her på siden :P
Og til den lidt yngre Miss. ønsker der også et hjerteligt tillykke ;)
Men jeg håber, at i begge får en super dag, med pakker og mad til i er ved at sprækkes! Vejret ser jo trods alt ganske fornuftig ud! :D
*Skråle fødselsdagssang i baggrunden*
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Tirs 23 Apr 2013, 10:37
You made me laugh! Stop doing stupid shit! XD Og tak XD
Cherlyn B-rang
Antal indlæg : 579 Bosted : En tidligere junkie-hule i Sheria. Beskæftigelse : Servitrice hos en ubetydelig café i Benjamin Centret.
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Tirs 23 Apr 2013, 18:08
Mehehehe! XD
Jeg er grim, og du elsker det! Bum!
But you know I love doing stupid shit! Soooo... You're very welcome! XD
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Ons 24 Apr 2013, 05:58
<3
Jeg indrømmer det aldrig :p
Cherlyn B-rang
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Ons 24 Apr 2013, 18:38
Ha! Wait and see. I'll bring theeee... Ey! Funny question. What's your favorite drink? XD
Procella Admin
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Tors 25 Apr 2013, 00:05
Som Procella eller the evil mastermind bag skærmen? :p
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Tors 25 Apr 2013, 03:43
Takker for lykønskningen! ^^
Havde en god dag^^
Vidste ikke at vi var dato-tvillinger Pro oO''
Procella Admin
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Tors 25 Apr 2013, 04:19
Hvis d. 22 er din "rigtige" fødseldag så er vi ;)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Søn 05 Maj 2013, 05:15
haha, kunne sige det samme til dig ;) men man ved jo aldrig ... :P
Procella Admin
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Søn 05 Maj 2013, 05:27
Når jeg skriver sådan er det nok lidt et hint XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Tillykke til Procella og Miss. Valerie! Søn 05 Maj 2013, 05:34
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …