Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)

Go down 
+4
Izriel
Valencia
Segovax
Cherlyn
8 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Kommer du til vores Lost-Weekend?
Selvfølgelig gør jeg det!
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Vote_lcap100%Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Vote_rcap
 100% [ 7 ]
Pokkers! Jeg kan ikke...
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Vote_lcap0%Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totale stemmer : 7
 
Poll closed

ForfatterBesked
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTirs 23 Jul 2013, 05:41

Hvordan drikker du kaffe? Er det sådan noget med mælk og sukker? (for det skal jeg også skrive op) Jeg håber du kan leve med Instant-kaffe for jeg har ikke en kaffemaskine ;)


Hvordan Karamel? Skal det være noget hårdt noget eller blødt bismark-klumper agtigt? Eller er vi ovre i de der Bens karameller (skolekarameller)

Og hvilken Type chips taler vi? Er det Kims eller bare Chips af en eller anden art? Hvilken smag hitter i huset?
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTirs 23 Jul 2013, 05:46

bare noget mælk til kaffen.. instant er også helt fint. Every kind of caramel is good, i'm not picky xD
Chips... alt andet end barbaque, så er jeg glad ;)
Tilbage til toppen Go down
Valencia
Admin
Admin
Valencia


Antal indlæg : 950
Bosted : I en lejlighed i Werclare by.
Beskæftigelse : Læge på Sheria Hostpital - Operationslæge.

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTirs 23 Jul 2013, 05:52

Drikker folk kaffe?
- Jups, Med Sukker og mælk!

Er alle folk til krydret mad, eller er der nogen der ikke kan li chili eller hvidløg?
- Kan ikke lide stærk mad, men det er ikke sådan at der slet ikke må være hvidløg i, men helst ikke så meget chili haha :D

Var der noooooget med at vi havde en sidste år der ikke var den store kødspiser men mere til tilbehør? Er ikke så vild med kød med meget fedt men ellers er min kød appetitet meget normal!

Jeg prøver så småt at gå og ligge en madplan for fredag, hvilket også vil sige guf osv. Jeg kan forestille mig at peanuts ikke vil blive rørt af Kallisto ELLER AF MIG ;)

Lakrids? Kun saltet - men er mest til vingummier!

Chokolade? (hvilken type) Alt, men mest mælke, specielt med daim!

Chips? Elsker ostepops/Ostechips hehehe og er ikke så vild med barbecue eller Shourcream and onion - men eftersom det er det de fleste kan lide kan det vist ikke udelukkes haha :D
Tilbage til toppen Go down
http://lost-world.heavenforum.com
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTirs 23 Jul 2013, 06:04

Jeg er selv en sucker for ostepops, så sådan et par poser køber vi sguda bare XD Men der kommer nok også til at være surcreme og løg ;)

og så skriver jeg også lige kaffe, mælk og sukker op.

Og jeg er også ret glad for den der Daim-ting. Puha. Det bliver syndigt!

(Jeg fik lige en add-on i henhold til sodavand, hvilket var cola og fanta af alle arter)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeOns 24 Jul 2013, 01:41

Drikker kaffe. ^^

Sodavand er jeg meget bred omkring, og drikker hvad der er. xD

Chips har jeg det på samme måde som med sodavand. Altså drikker det ikke men er ligeglad hvad det er skal nok spise det. xD

Udover det så er jeg utroligt glad for salmiak-lakrids. xD

Men alt i alt så spiser jeg cirka alt hvad der kan spise og sættes foran mig, også selv hvis det stilles væk fra mig. ^^

Plus jeg er rimeligt glad for frugt af alle typer. ^^

PS. Jeg får en dårlig fornemmelse af at jeg kommer til at blive udnyttet til alt der kan sætte som fysisk arbejde? xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeOns 24 Jul 2013, 02:36

Kaffe. Nope så voksen er jeg ikke blevet i nu
Sodavand: kan drikke det meste
Krydret mad: gerne, gør ikke mig noget
syndeslik: Chips, Caramel, mørk chokolde, almideligt slik, lakrids
Furgt: vandmelon, æbler, pære, vindruer
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeOns 24 Jul 2013, 05:56

Jeg er virkelig epic!
Også til at faile XD

Jeg har lige været ude og bruge 500 kr. OG rent faktisk i panik, glemme den der skide bon nede i fakta. Oh but why!

Så I må altså stole på mig når det kommer til bugdet, for jeg kan ikke fremligge beviser. Sorry XD

Til gengæld mangler jeg sådan ca. halvdelen af min indkøbsliste og det er kun til fredag og morgenmad lørdag. Vi kommer da - om ikke andet - forhåbentlig ikke til at mangle noget!

Og jada Sego. Udnyttelse er det mindste du bliver udsat for i weekenden :p
Det er ren slavearbejde. Det kan du lige så godt forberede dig på ;) Så bliver det hele meget lettere
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 01:04

Akut shoutout!

Er der nogen der har mulighed for at tage et ekstra underlagen af en eller anden art med? Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at Cher faktisk ikke ejer et underlagen. Hun har selv sovepose, men et hårdt trægulv er nok ikke så fedt at sove på i 2 døgn hvis man skal have funktionsniveau at all!
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 02:40

jeg har en ekstra almindelig tynd madras hvis det.. den der hørte til børnesenge i sin tid.. har også de almindelige tynde liggeunderlagen.. så hun kan senv vælge hvis det er
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 05:24

Hvad end du gider slæbe med er bedre end ingenting :D

Jeg kan ikke spørge hende direkte fordi hun er på ferie endnu, jeg modtog en sms med det ;)

*Gisper efter endnu en dag med shopping*

Jeg har købt en blue ray afspiller! Jeg håber den er god...ellers må vi leve med min gamle dvd-afspiller. Der godt nok kan afspille film, men larmer som død og djævel.

Ahæm...og den er selvfølgelig ikke på regningen over udgifter til lost-weekenden. Eller...er den? Damdamdaaaaaaam....
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 05:50

Jeg har glemt at spørge om en ret vigtig ting...

Hvad fanden spiser folk til morgenmad? Jeg har købt morgenboller, men skal jeg tænke ost, mamelade (jordbær / hindbær, eller hvad arbejder vi i her?!)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 05:51

hvad som helst egentligt xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 06:05

You are not helping - and look on you phone Wil! ;)
Tilbage til toppen Go down
Segovax
D-rang
D-rang
Segovax


Antal indlæg : 1504
Bosted : Colts lejlighed
Beskæftigelse : Dørmand på Muse

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 06:07

Jeg er glad hvis der er en ost. ^^
Og for mig er det hvilken som helst ost, så længe den ikke sveder. xD
Tilbage til toppen Go down
http://sajrossoul.blogspot.com/
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 06:10

Aaah jeg køber ikke hørmeost. Der trækker jeg grænsen XD
Men ost generelt kan vi godt arbejde med. Jeg er ret glad for ost selv. Ost er bare dyrt så jeg lurede på om folk spiste det. Jeg donere ikke min egen mad nemlig ;)
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 06:23

okay, jeg spiser smør, ost(mild), kød pålæg, marmelade, nutella osv til morgenmad.. bedre? xD
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 06:57

Okay måske skulle jeg lige skrive hvem der kommer så alle folk er med på det XD

Kallisto
Wilith
Sego
Cher
Val
Procella

Og så er der et enkelt enestående wildcard i Iz, da hun har et meget specielt arbejde. Men hun har sagt hun vil lave en gæsteoptræden. Det er dog en smule usikkert hvilken dag hun kommer og om det bliver med overnatning
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 15:00

spiser mamelade både jordbær og hindbær, elsker hindbær, mørk pålægschokolade og nutella, men skal nok forsøge at holde mig fra det :P og så forskellige former for kødpålæg (Hamberryg) OG Juice, medbringer gerne selv hvis det er :P
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 22:40

Mjae....

Der er i hvert fald kommet en konklution. Vi kommer til at hente drikkevare i samlet flok. Og frugt. Det er fandme fir tungt og lummert at have det liggende her. Sorry guys :)

og husk regntøj eller paraply. Det har regnet herinde 3 gange allerede. Og beklager at der er pelset over det hele. Mine katte lider ret meget under varmen. Så undskylder på forhånd rod og pels.
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 22:47

hvis det er kan jeg tage en kasse sodavand eller to med, jeg bliver kørt

nu håber jeg ikke du bor på 5 sal eller sådan noget.. for så begynder jeg at græde
Tilbage til toppen Go down
Wilith
B-rang
B-rang
Wilith


Antal indlæg : 741
Bosted : en jagthytte, den fredfyldte skov.
Beskæftigelse : Sanger, kunstner og overvågnings-arbejde

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 23:04

Ellers kan vi andre bare hjælpe med at slæbe, kal.. men nej, pro bor på første sal, så det kan vi nok finde ud af xD
Tilbage til toppen Go down
Kallisto
A-rang
A-rang
Kallisto


Antal indlæg : 234
Bosted : 2 værelses lejlighed i sheria
Beskæftigelse : Bartender. pt på the Reggie clup

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeTors 25 Jul 2013, 23:06

okay.. så er jeg mere rolig eller bliver der pluselig meget at slæbe, men har været i tyskland og har en del hvir det skulle friste
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeFre 26 Jul 2013, 05:22

Altså du må godt donere hvis det er? Jeg bor på første sal. Jeg har en masse billig-cola og noget faxe kondi, men vi får nok brug noget mere XD

(lige kommet hjem fra biffen med Val - sms er bedre fra nu af da jeg ikke kommer til at være så meget online ;) )
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeFre 26 Jul 2013, 10:19

Godnat :)

Nu går vi helt i seng! Glæder os til at se jer imorgen...eller...senere idag er det jo nok mere ;)
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitimeFre 26 Jul 2013, 21:01

Aaaarg! Panik!

*leger flue i flaske*

Val prøver at få mig til at slappe af...it's not working :p
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)   Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Lost-Weekenden! Nu en realitet! (Tilmeldning og info)
» NPC-tilmeldning: Niveau - Kaos
» Lost ...!!!
» Lost?
» God påske Lost

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: P2p-
Gå til: