Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gyngerne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:38

Adam så på hende og grinte
"det ggør mig ikke suk, jeg elsker at jeg er bøsse.. du fortjener ham slet ikke, han kan også godt lide drenge, kalder du også ham bøsse" snerrede han
og tog sin hånd op mod hendes kind igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:41

Hun så ham ind i øjnene og bed sig hårdt i underlæben "Jeg kalder ikke ham for en bøsserøv... Han er sår'n set ikke KUN til drenge.. Han er oss til piger så han er jo sår'n set bi! Og du er bare ynkelig! At du ikke kan kommer over at din eks elsker en anden!" snerrede hun og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:54

Adam så ned på hende
"så har du heller ikke nogen grund til at kalde mig bøsserøv" snerrede han
og rystede på hovedet af hende og slog hende igen på kinden
"du ved intet om mig og du ved intet om Dean.. så bare luk" snerrede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:56

Det flimrede fuldstændig for hendes blik nu og hun blinkede et par gange og kunne mærke at hun var blevet lettere svimmel "Jeg vil lukke når du gør!" snerrede hun vredt og så tilbage ind i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 09:59

"jeg vil få dig til at fortryde at du overhovedet har rørt Dean" snerrede han
og slog hende en sidste gang på kinden, inden han vende sig om og begynde at gå sin vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:01

Hun greb hurtigt fat i hans arm "Og hvordan vil du så gøre det?" spurgte hun og havde et stramt greb i ham "Jeg vil ikke have at du går rundt og spollere et eller andet for mig!" snerrede hun og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:03

Adam vende sit ansigt mod hende og lo lidt
"for to ting, du ville gerne gøre mig sur og for det anden han fortjener nået bedre end dig" snerrede han
og rev sin arm fri og gik videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:05

Hun så efter ham og måtte sætte sig ned og gnubbede sin ømme kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitimeTirs 26 Jan 2010, 10:07

Adam gik videre ned til togstationen og forsvandt ind i et tog

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gyngerne - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 6 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gyngerne
Tilbage til toppen 
Side 6 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Lignende emner
-
» Gyngerne...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: