The Lost World - Who writes the story? |
|
| Gyngerne | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 09:38 | |
| Adam så på hende og grinte "det ggør mig ikke suk, jeg elsker at jeg er bøsse.. du fortjener ham slet ikke, han kan også godt lide drenge, kalder du også ham bøsse" snerrede han og tog sin hånd op mod hendes kind igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 09:41 | |
| Hun så ham ind i øjnene og bed sig hårdt i underlæben "Jeg kalder ikke ham for en bøsserøv... Han er sår'n set ikke KUN til drenge.. Han er oss til piger så han er jo sår'n set bi! Og du er bare ynkelig! At du ikke kan kommer over at din eks elsker en anden!" snerrede hun og lagde armene over kors. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 09:54 | |
| Adam så ned på hende "så har du heller ikke nogen grund til at kalde mig bøsserøv" snerrede han og rystede på hovedet af hende og slog hende igen på kinden "du ved intet om mig og du ved intet om Dean.. så bare luk" snerrede han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 09:56 | |
| Det flimrede fuldstændig for hendes blik nu og hun blinkede et par gange og kunne mærke at hun var blevet lettere svimmel "Jeg vil lukke når du gør!" snerrede hun vredt og så tilbage ind i hans øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 09:59 | |
| "jeg vil få dig til at fortryde at du overhovedet har rørt Dean" snerrede han og slog hende en sidste gang på kinden, inden han vende sig om og begynde at gå sin vej |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 10:01 | |
| Hun greb hurtigt fat i hans arm "Og hvordan vil du så gøre det?" spurgte hun og havde et stramt greb i ham "Jeg vil ikke have at du går rundt og spollere et eller andet for mig!" snerrede hun og så op på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 10:03 | |
| Adam vende sit ansigt mod hende og lo lidt "for to ting, du ville gerne gøre mig sur og for det anden han fortjener nået bedre end dig" snerrede han og rev sin arm fri og gik videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 10:05 | |
| Hun så efter ham og måtte sætte sig ned og gnubbede sin ømme kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 10:07 | |
| Adam gik videre ned til togstationen og forsvandt ind i et tog
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gyngerne | |
| |
| | | | Gyngerne | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|
|