Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Gyngerne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:41

"Jeg kan hvad jeg vil... Jeg skal bare finde det rette punkt" sagde hun og så op på ham og rakte sin ene hånd op "Og så siger det på 'klik' for lille dig" sagde hun og gav ham et smølfespark i panden og smilte hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:21

Adam rystede på hovedet
"har du tænkt dig at følge mig over alt ?" spurgte han om
og så efter hendes finger og lo lidt af hende
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:23

"Yup.. Det er mine planer" sagde hun og tog sin hånd til sig og lagde armene over kors og så ham ind i øjnene og løftede et øjenbryn.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:36

Adam rystede på hovedet og hævede det ene øjenbryn
"så du vil glo på mens jeg knaller med nogen" sagde han
og grinte lidt af det
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:37

"Hvem har du da tænkt dig at knalde?" spurgte hun og ville overhovedet ikke se på sår'n noget!..
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:44

Adam så ned på hende og grinte
"ingen lige nu, spurgte bare om du havde tænkt dig" sagde han
og grinte lidt af det
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:45

Hun smilte svagt op til ham "jamen det vil jeg faktisk!" sagde hun for sjov selføli fordi hun vidste at han ikke ville knalde nogen, og overhovedet ikke når Rose så på.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:47

Adam nikkede og smilte stort til hende
"så lad os finde kæresten" sagde han
og begynde at gå til togstationen
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:49

Hun løftede et øjenbryn af ham og vidste godt hvad han ville have hende til. Han ville have hende til at sige til ham at hun ikke vil og så vil han gøre et stort nummer ud af det og grine af hende. Hun rystede svagt på hovedet af ham og gik så med ham "Ja, lod os" sagde hun og lagde armene over kors og fulgte med ham over til togstationen.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:54

Adam nikkede og gik videre, og gik hen og stod og ventede på toget
"hvis du gerne vil se mig havde sex, så må du da gerne.. bestemmer du selv" sagde han
og var sådan set ligeglad med om hun gerne ville eller ikke
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 10:55

Hun så ned i jorden og ville egentlig ikke, men hun ville heller ikke have at Adam grinte af hende. Hun mumlede et eller andet og så ikke tilbage op på ham.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:05

Adam så på hende og rystede på hovedet
"tænk at du gider, fatter dig ikke" sagde han
og trak på sine skulder og havde ikke nået i mod hvis hun ikke ville
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:07

Hun knyttede sine hænder hårdt sammen "Okay, fint! Jeg vil ikke!" udbrød hun og så op på ham med et irriteret blik.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:18

Adam nikkede
"godt så slipper jeg tage toget" sagde han bare
og begynde at gå igen, uden at grine eller nået
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 11:20

Hun stod lidt og så ud i luften med et irriteret blik, men begyndte så at gå efter Adam, men gik dog bag ham og så på hans baghoved.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 12:39

Adam blev bare ved med at gå mens han så ned mod jorden
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:05

Rose så på ham og smilte svagt hånligt "Hvad er der galt ?" spurgte hun da hun syntes at det så ud som om at der var noget galt.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:15

Adam så tilbage på hende og trak på skulderne
"jeg tænker bare" sagde han
og gik bare videre mens han bed sig i læben
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:16

"Hvad tænker du på?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå og betragtede ham.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:19

Adam rystede på hovedet
"kan jeg ikke sige, da du jo ikke syntes om at jeg læser tanker" sagde han
og lo lidt af det
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:21

"Hvad er det? Når bare du ikke læser mine tanker er det okay" sagde hun og trak på skuldrene og ville egentlig gerne have det at vide.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:31

Adam rystede på hovedet
"det er intet jeg kan stoppe med, og nej når jeg ikke må læse deres så må de heller ikke vide mine" sagde han
og gik bare videre
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:32

"OKay?" sagde hun lidt forvirret og blev dog ved med at følge efter ham.
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:34

Adam nikkede og gik bare videre, mens han grinte stort
Gæst
Gæst

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 13:36

Hun rystede på hovedet af ham "Du er underlig" mumlede hun og så op på ham.
Sponsoreret inhold

Gyngerne - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 3 Icon_minitime

Gyngerne
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Gyngerne...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum