Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gyngerne

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 03:01

Adam rystede på hovedet
"hvad har du måske tænkt dig at sige" spurgte han om
og hævede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:11

"I dunno.." sagde hun mens hun trak på skuldrene ".. Men jeg finder på noget" sagde hun og nikkede og smilte svagt op til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:15

Adam nikkede
"så går jeg imens" sagde han
og tog sin arm væk fra hende og begynde at gå igen, og lag sine hænder ned i sine lommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:19

Hun fulgte hurtigt med og så frem for sig *Hmm.. Ting som ville pisse ham af.. Ting som vil pisse ham af..* tænkte hun mens de gik og kløede sig på kinden og plejede altid at kunne finde ting som ville irritere folk til den yderste grænse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:41

Adam så på hende og hævede det ene øjenbryn
"jeg kan læse dine tanker" sagde han
og grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 04:43

Hun så tilbage på ham "Tankelæser? Imponerende" sagde hun, men lød dog lidt ligeglad. Hun trak på skuldrene "Det må egentlig være ret irriterende.. At kunne læse tanker.." sagde hun og var glad for at hun ikke var tankelæser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 05:46

Adam rystede på hovedet
"det er meget sjovt" sagde han
og grinte lidt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:23

Hun trak på skuldrene "Ved ikk rigtig" mumlede hun og var nu ret glad for sin egen evne. Hun begravede sine hænder i sine lommer og så frem for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:33

Adam nikkede og så på hende
"alle har jo hver deres smag" sagde han
og bed sig let i læben og gik bare videre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:35

Hun nikkede og så på ham, men tænkte stadig på hvad der virkelig ville pisse ham af. Hun fulgte med ham og så ned i jorden "Kan du så nogle andre ting?" spurgte hun nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:39

Adam tænkte sig lidt om og rystede på hovedet
"ikke hvad jeg ved af" sagde han
og så ned mod jorden og gav et suk fra sig inden han så op på hende
"jeg er blevet et helt ny person" sagde han
og lukkede sine øjne lidt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:40

"En helt ny person? Hva mener du med det? Hvordan var du da før din forandring?" spurgte hun og så op på ham og lagde hovedet let på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:55

Adam så på hende og nikkede
"dum" svarede han
bare og gik videre og tog en dyb indånding
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 07:58

"Du er stadigvæk dum" sagde hun og så på ham og fulgte efter ham og så på ham og syntes at det lignede at der var noget galt med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:11

Adam grinte og rystede på hovedet
"nej ikke på samme måde, jeg er kun dum ved dig fordi jeg havde en ven engang der var engel, også blev vi meget uvenner og nu stoler jeg ikke på engler mere. og hader dem ligefrem" sagde han
og gik elegant videre uden at give nogle lyde fra sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:13

"Du kan da ikke bare hade mig på den måde uden at kende mig.. Og hvad gjorde denne engel så? Det kan da ikke være særlig slemt.. Get over it!" sagde hun og lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:15

Adam rystede på hovedet
"jeg kan ikke komme over det, og jov jeg kan hade hvem som helst" sagde han
og lukkede sine øjne lidt i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:17

"Så er det squ da oss din egen skyld at folk bliver sure.. Og hvis du var sår'n overfor din ven så ved jeg allerede godt hvad i blev uvenner om" sagde hun og satte tempoet op så hun gik hurtigere end ham og så irriteret ned i jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:43

Adam hævede det ene øjenbryn
"nu ved du ikke hvordan jeg behandler mine venner" sagde han
og så efter hende og rystede på hovedet
"hvad blev vi måske uvenner over ?" spurgte han om
og lag sine arme over kors og stoppede op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 08:47

"Tjaah.. Du siger at du kan hade hvem som helst og sår'n noget.. Måske blev din ven bare irriteret over din lortede indstilling overfor andre" sagde hun og stoppede oss op og vendte som om mod ham og så på ham med et ulæseligt blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:07

Adam rystede på hovedet
"vi havde bollet et par gange og jeg havde blevet vild med ham, men så da jeg troede der var en anden han ville havde, så fandt jeg mig en ny og begynde at komme sammen med, også sårede jeg ham meget. også ville han tage hævn også flippede jeg lidt for meget ud, så mistede både ham og kæresten.. så det har intet med hvordan jeg tænker om folk, da jeg ikke gør det overfor mine venner" sagde han
og gik forbi hende uden at vende sig om, begynde bare at gå meget hurtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:09

Hun gik hurtigt med ham og halvløb for at gå i hans tempo "Tjaaah.. Så er du jo stadig lidt af en idiot, ikk?" sagde hun hånligt og så op på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:23

Adam så på hende og grinte
"det kan man vel godt kalde at jeg var" sagde han
og var ligeglad med hvad hun sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:24

Hun så op på ham og nikkede så og så frem for sig lagde armene over kors.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitimeSøn 24 Jan 2010, 09:39

Adam så ned på hende og smilte
"du kan altså ikke gøre mig sur" sagde han
og hævede det ene øjenbryn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gyngerne - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gyngerne   Gyngerne - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gyngerne
Tilbage til toppen 
Side 2 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Gyngerne...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Amfiteateret-
Gå til: