| Gyngerne | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Søn 24 Jan 2010, 13:44 | |
| Adam nikkede langsomt "jepp det er jeg måske" sagde han og trak på skulderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Søn 24 Jan 2010, 13:45 | |
| Hun grinte lavmælt og rystede på hovedet af ham "Du er viiirkelig underlig" sagde hun og lagde armene over kors. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 00:34 | |
| "jamen mange tak, det er jeg glad for" sagde han og gik bare videre og lukkede sine i lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 00:37 | |
| "Hvorfor er du nu blevet sår'n?" spurgte hun og rynkede panden og så op på ham og fulgte efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 00:48 | |
| Adam vende sig om og så på hende "hvad mener du ?" spurgte han om og lag sine hænder ned i sine lommer og smilte til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 00:50 | |
| "Dit humør har bare ændret sig" sagde hun og gengældte ikke smilet og så ham ind i øjnene. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 00:55 | |
| Adam rystede på hovedet "nærh syntes jeg ikke, jeg tænker bare lidt" sagde han og træk på skulderne |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 00:56 | |
| "Hvad er det at du tænker på?" spurgte hun og holdt øjenkontakten. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 01:00 | |
| "ja det er jo lige det" sagde han og kunne ikke lade være med at grine af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 01:01 | |
| "Kom nu. Sig det nuuuuu" sagde hun lidt bedende og smilte op til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 01:06 | |
| Adam rystede på hovedet "tving mig" sagde han og vende sig om og begynde at gå igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 09:45 | |
| Hun smilte svagt og nikkede så "Okay" sagde hun og gik hurtigt over og greb ham i armen og fik ham vendt mod hende. Hun så op på ham og lagde sine hænder omkring hans ansigt og tvang ham til at se i hendes øjne og blive der "Sig hvad der er galt, Adam! Sig hvad du tænker på!" beordrede hun ham til med en gennemtrængende stemme og brugte sin evne mod ham. Hun blev ved med at se ham dybt ind i øjnene og holde om hans ansigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 10:23 | |
| Adam så på hende og prøvede at modstå at fortælle det "jeg.. jeg er bange, for at blive den jeg var engang.. føler alt falder fra hinanden, det eneste gode i mit liv er min kæreste" sagde han modvilligt og lukkede sine øjne i |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 10:24 | |
| Hun så lidt på hans ansigt og blinkede så et par gange og gav langsomt slip på hans ansigt "Se, var det virkelig så slemt at fortælle mig det?" spurgte hun og lød lidt hånligt. Hun blev stående tæt på ham og blev ved med at se på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Man 25 Jan 2010, 10:38 | |
| Adam så på hende og rystede på hovedet af hende "din.. din" snerrede han og begynde at trække vejret dybt for at slappe af igen, han så ondt på hende "du skal aldrig opsøge mig igen" snerrede han og vende sig om og begynde at gå mod togstationen igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 06:44 | |
| Hun grinte lavmælt, men hånligt da hun hørte hvordan Adam lød. Han lød vred. Hun gik hurtigt efter ham og var glad for at have rørt et punkt "Og hvorfor skal jeg ikke det? Er du sur?" spurgte hun og så hånligt op på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 06:52 | |
| Adam så ned på hende og rystede på hovedet "du er bare en lille latterlig tøs" sagde han og gik videre, mens han tog sin pakke med smøger frem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 06:58 | |
| "Og det siger du jo bare fordi du er sur, og ikke gider at indrømme det" sagde hun og smilte tilfredst og så frem for sig, men fulgte stadig efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 07:01 | |
| Adam tog en smøg og tænde den, og så bare lige nu "det er nået der passer, hvis der er nogen der gider være sammen med dig så forstår jeg ikke personen" sagde han og lag sine hænder ned i sine lommer |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 08:00 | |
| Hun løftede et øjenbryn af ham og grinte så lettere hånligt. Hun greb hurtigt fat i hans smøg og kastede den ned på jorden og trampede på den for at få den til at gå ud "Du er vel bare ikke særlig god til at forstå ting" sagde hun og så lidt ned på den slukkede cigaret, men så så tilbage op på Adam med et smil der var blandet mellem venligt og hånligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 08:06 | |
| Adam så efter sin smøg, han greb hurtigt fat i hendes hals og skubbede hende op af den mur der var tættes på "jeg kan dræbe dig på ingentid, så lad mig være" snerrede han og pressede sin hånd rundt om hendes hals, inden han gav slip og begynde at gå videre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 08:07 | |
| Hun så ikke særlig overrasket ud da han havde taget omkring hendes hals. Hun stod lidt og trak vejret dybt efter at han havde givet slip "Jeg troede at du ikke blev sur!" sagde hun højt over til ham og fulgte langsomt efter ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 08:16 | |
| Adam stoppede op og gjorde så han så større ud "smut så din lille engelbasse" snerrede han og begynde at gå over mod hende igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 08:18 | |
| Da Rose ikke følte sig særlig bange for ham stod hun bare stille og så roligt op på ham "Jeg er ikke bange for dig" sagde hun da han prøvede at se større ud og kom tættere på for at skræmme hende og prøve at gå væk. Ikke på vilkår at han slap så hurtigt for hende! xD |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Gyngerne Tirs 26 Jan 2010, 08:21 | |
| han gik helt tæt på hende og tog en dyb indånding af hende "du stinker af engel, men dufter lidt af vampyr.. en vampyr duft jeg kender alt for godt til" sagde han og så koldt på hende |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Gyngerne | |
| |
|
| |
| Gyngerne | |
|