Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Aktivitet på siden?

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
Anton
Nybegynder
Nybegynder



Antal indlæg : 1

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeLør 04 Okt 2014, 07:56

Hej, ny bruger her.

Jeg har længe gerne villet igang med noget online, tekstbaseret rpg, og har endelig fået fingeren ud og fundet denne side! Very Happy
Men jeg synes godt nok den ser død ud!
Er dette tilfældet eller er det måske bare en uheldig periode jeg er kommet til i? Anyone?
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeTirs 07 Okt 2014, 09:04

Hey hey :)

Den er ikke død - det er nok overvejende min skyld at her er lidt tungt i det da en del emner er låst fast med mig :p

Ups!

Og så har vi nogle stykker der er fanget på efterskoler eller på skoleture til udlandet :)

Derudover har vi nogle der hænger fast i noget flytning osv. Så vi kunne godt bruge en saltvandsindsprøjtning med nye friske brugere med blod på tanden og go energi til siden :)

Mvh.
Procella
- En del af Team Admin
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeOns 08 Okt 2014, 12:12

Anton jeg har skrevet dig en besked :)
Jeg tror lige at du skal smutte en tur ind forbi og kigge i dine beskeder hvis det er :)
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeLør 25 Okt 2014, 04:13

Anton skrev:

Er dette tilfældet

Svaret er ja.

Flygt.
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeSøn 26 Okt 2014, 04:28

Wicked er bare gammel og sur og besvare ikke emner når han laver dem til folk ;)

Vi mangler bare super friske folk der tør og har blod på tanden :)
Tilbage til toppen Go down
Wicked
A-rang
A-rang
Wicked


Antal indlæg : 476
Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha
Beskæftigelse : Hunting the Hunter

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeSøn 26 Okt 2014, 04:47

Taget i betragtning at der ikke har været en reel ingame-post de sidste tre måneder (mindst), føler jeg mig ikke helt uberettiget i min tidligere post.

Derimod skal jeg gerne indrømme at jeg egentlig mest bare skrev den for ikke at skulle til at håndtere kommende 'Du er inaktiv'-beskeder.

(Og fordi jeg er gammel og sur)

Aktivitet på siden? AEG8vgo_460sa_v1
Tilbage til toppen Go down
Procella
Admin
Admin
Procella


Antal indlæg : 3145
Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility)
Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).

Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitimeMan 27 Okt 2014, 06:09

That you are ;)
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Aktivitet på siden? Empty
IndlægEmne: Sv: Aktivitet på siden?   Aktivitet på siden? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Aktivitet på siden?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Admin og Mod aktivitet i ferien
» Lang tid siden...
» Så lang tid siden! Åbent....
» længe siden (nitaki)
» Længe siden - Shay

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Om siden :: Spørgsmål-
Gå til: