Jeg har længe gerne villet igang med noget online, tekstbaseret rpg, og har endelig fået fingeren ud og fundet denne side! Men jeg synes godt nok den ser død ud! Er dette tilfældet eller er det måske bare en uheldig periode jeg er kommet til i? Anyone?
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Aktivitet på siden? Tirs 07 Okt 2014, 09:04
Hey hey :)
Den er ikke død - det er nok overvejende min skyld at her er lidt tungt i det da en del emner er låst fast med mig :p
Ups!
Og så har vi nogle stykker der er fanget på efterskoler eller på skoleture til udlandet :)
Derudover har vi nogle der hænger fast i noget flytning osv. Så vi kunne godt bruge en saltvandsindsprøjtning med nye friske brugere med blod på tanden og go energi til siden :)
Mvh. Procella - En del af Team Admin
Procella Admin
Antal indlæg : 3145 Bosted : Where i lay my head is home (Right now - Tranquility) Beskæftigelse : Socialite, Våbensælger til myndigheder samt private. Moderne samt antikviteter. (sælger også til jægerne og dette er en helt anden type våben).
Emne: Sv: Aktivitet på siden? Ons 08 Okt 2014, 12:12
Anton jeg har skrevet dig en besked :) Jeg tror lige at du skal smutte en tur ind forbi og kigge i dine beskeder hvis det er :)
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Aktivitet på siden? Lør 25 Okt 2014, 04:13
Anton skrev:
Er dette tilfældet
Svaret er ja.
Flygt.
Procella Admin
Emne: Sv: Aktivitet på siden? Søn 26 Okt 2014, 04:28
Wicked er bare gammel og sur og besvare ikke emner når han laver dem til folk ;)
Vi mangler bare super friske folk der tør og har blod på tanden :)
Wicked A-rang
Antal indlæg : 476 Bosted : A large mansion in the woods near Sunisha Beskæftigelse : Hunting the Hunter
Emne: Sv: Aktivitet på siden? Søn 26 Okt 2014, 04:47
Taget i betragtning at der ikke har været en reel ingame-post de sidste tre måneder (mindst), føler jeg mig ikke helt uberettiget i min tidligere post.
Derimod skal jeg gerne indrømme at jeg egentlig mest bare skrev den for ikke at skulle til at håndtere kommende 'Du er inaktiv'-beskeder.
(Og fordi jeg er gammel og sur)
Procella Admin
Emne: Sv: Aktivitet på siden? Man 27 Okt 2014, 06:09
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …