Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Til fest, men ser ikke noget spændene

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 07:13

Hayley kiggede overraskede på ham og løftede sin pege finger op til hovedet "Kan du" hun løftede det ene øjenbryn og kiggede på ham men halv store øjene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 07:17

Marcus kunne ikke lade være med at grine af Hayleys ansigtudtryk.
"Jeg kan læse folk, ikke store og udvidede tanker, men små og simple tanker, jeg skal stadig lære" sagde han og smilte, han prøvede at styre sig til ikke at begynde at grine igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeTors 01 Okt 2009, 07:20

Hayley grinede "Jeg flyttede fordi jeg vil glemme det med alle de mordt og der er også meget sol.." hun kiggede ned og tog sin pung frem og hev et billede op her var hvors hus inden jeg dræbte hende og brændte huset af

Huset : http://www.chicagohomeloansource.com/files/images/Chicago%20house.jpg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:35

Marcus tog forsigtigt fat i billedet og holdte det med to fingre.
"Det er rigtig smukt, jeg kan godt lide det" sagde han og smilte og ragte hende billedet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:39

Hayley tog billede og kiggede lidt på det og lagde det i hendes pung
"Ja det kunne jeg også men det er brændt" Sagde hun i et suk
*Fordi jeg var syg nok til og brænde det af* Tænkte hun da hun havde glemt han kunne læse tænker
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:44

Marcus så på Hayley med et løftet øjenbryn.
"Du er ikke syg, du havde bare brug for at glemme de dårlige ting du har været ude for, og nogen gange hjælper det at ødelægge nogen ting, eller brænde det, og det var det du fandt mest befriende" sagde han i et skuldertræk og så tænkende på hende og fugtede sine læber lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 00:48

Hayley kiggede på ham og nikkede svagt
"Det har du sikkert ret i " hun kiggede ned på sine hænder og sukkede
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:00

Marcus bed sig tænkende i læben og sukkede.
"Det er ikke altid jeg vil have ret, jeg ved faktisk heller ikke hvorfor jeg siger alt det her, det kommer bare til mig, når jeg ser andre triste, for det kan jeg ikke så godt lide" sagde han stille og kløede sig på kinden og tænkte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:02

Hayley smilede "Jeg er ikke trist men jeg kan godt lide det du siger" hun kiggede op på ham
"På en heller anden måde hjælper det" hun smilede til ham og kiggede lidt på hans bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:08

Marcus smilte svagt og nikkede.
"Tak, det er da ret at vide at jeg ikke gør dig trist med det jeg siger og istedet for at det hjælper" sagde han og smilte lidt igen, han fulgte hendes blik og så kort ned på sit bryst.
"Du må godt mærke igen, hvis du vil" sagde han stille og smilte svagt igen, men varmt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:13

Hayley smilede og rykkede sig lidt tætter på ham og lagde hånden nervøst på hans bryst hun lukkede øjene og lyttede mærkede godt efter hun kunne huske lyden og det var som om hun kunne høre den hun åbnede øjene og smilede hun kiggede lidt på ham og bed sig blidt i læben "Tak" hun kiggede lidt på sin hånd men lød den ligge på hans bryst
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:18

Marcus smilte varmt og tænkte lidt.
"Det var så lidt, jeg sagde jo at du måtte mærke når du ville" sagde han og smilte igen.
"Må man give dig et kompliment?" spurgte han stille og smilte svagt og lidt tøvende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:23

Hayley smilede blidt
"Jo selfølig" hun nikkede 2 gangen og kiggede op på ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:34

Marcus smilte svagt og tænkte så lidt.
"Jeg burde nok ikke sige det, men du er faktisk ret køn" sagde han og smilte tøvende, han viste ikke om det gjorde hende at han sagde det, han stoppede med at smile og så tænkende ud i luften
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:39

Hayley kiggede lidt på sin hånd og tog den tøvende til sig selvom hun ikke havde lyst til og tage den til sig hun kiggede lidt på ham "Tak og i lige måde" hun smilede svagt og kiggede på hans bryst og på hendes hånd og lagde den ned på bordert
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:48

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
"Tak, det er rart at få det at vide en gang imellem" sagde han stille og smilte svagt igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 01:53

Hayley smilede "Ja det er det vel" sagde hun med et smil
Hun kiggede lidt på sin hånd og underligt nok kunne hun stadig mærke hjerted banke i hendes hånd
Og det fik hende til og smile
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:12

Marcus smilte svagt og så tænkende på hende.
Han kunne ikke rigtig finde på noget at sige og nikkede bare, han så kort ned på sit bryst igen selvom hendes hånd ikke lå der, han bed sig lidt i læben og så derefter tænkende ud i rummet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:21

Hayley pillede lidt ved sin hånd og kiggede op på ham og ned på sin hånd
"Hvor lang tid har du boret her" sagde hun med et lille smil og løftede hånden om bag hendes høre og klørede sin tattoo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:41

Marcus smilte svagt og tænkte lidt.
"Jeg har boet her i nogle dage, måske en uge, hvad med dig?" spurgte han og smilte svagt igen, han lagde sin ene hånd på bordet og lagde den anden på sit skød og så tænkene på Hayley
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:50

Hayley smilede
"fem dage" Sagde hun smilende og så på hans hånd der lå på bordert og på sin hånd der lå ved siden af og den anden lod hun falde ned af siden da hun var færdig med og klø sin tattoo
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 02:58

Marcus smilede og tænkte lidt.
"Hvad synes du så om byen?" spurgte han nysgerrigt og smilte igen.
Han så også kort ned på deres hænder som lå ved siden af hinanden, men smilte bare svagt og så tænkende ud i rummet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:00

Hayley smilede og så lidt rundt
"Den er okay end til vider..Jeg kan godt lide og være her" Hun smilede og kiggede tilbage på Marcus
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:10

Marcus smilte og tænkte lidt.
"Har du mødt nogen folk du finder spændende?" drillede han og grinte lidt.
Han så lidt rundt og tænkte kort på alt muligt, inden han vendte blikket tilbage på Hayley igen og smilte svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitimeFre 02 Okt 2009, 03:16

Hayley smilede
"Ja en der hedder Ethan og har mødt en pige der hedder Shita" hayley smilede
"Selvom hende der Shita ikke kunne lide mig..Ja hun frygtede mig og ved ikke hvorfor" hayley løftede det ene øjenbryn og så på sin hånd og så så op på marcus
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Til fest, men ser ikke noget spændene   Til fest, men ser ikke noget spændene - Page 5 Icon_minitime

Til fest, men ser ikke noget spændene
Tilbage til toppen 
Side 5 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» Fest og farver noget med gang i den :P
» Jeg har ikke gjordt noget!
» Ikke noget specielt-Zean.
» Noget er ikke helt rigtigt her?! -Jameelah
» Trænger virkelig til noget

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum