| en lille café | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:53 | |
| Andy åbnede stille sine øjne og så på ham "hvad vil du havde jeg skal gøre ?" hviskede han og så efter hans hånd og gav et suk fra sig |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 09:57 | |
| "Det ved jeg ikke" Svarede Eolith, mens han stadig pillede ved Andys hår og legede med de sorte totter "Jeg må bare vente.. Ikke?". Han smilte opmundrende for sig selv og tog sin hånd til sig igen. Han lænede sig ind til ham, som han sad aftenen før og sukkede dybt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:02 | |
| Andy lukkede sine øjne kort i "jeg er ked af at jeg ikke kan gøre det bedre" hviskede han og sprede sine ben og tog fat i ham og træk ham ind til sig med et suk |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:08 | |
| Eolith nikkede lidt som svar og så på ham. "Men jeg er der altid for dig" Svarede han "Hvis Dean, eller nogen andre gør dig ked af det... Så skal du bare komme til mig". Han sukkede stille og kiggede på hans ansigt. Forsigtigt lagde han den ene hånd på Andys kind og nussede ham med tommelfingeren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:11 | |
| Andy så ned på ham med et smil på læben "så får jeg medlidenlighed sex eller hvad ?" spurgte han om og kyssede ham i håret og kunne ikke lade være med at smile af det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:15 | |
| Eolith følte sig lidt stødt af det, da han faktisk mente netop dét. "..Mnh.." Svarede han bare "Om nødvendigt, hvis det er det du har brug for..". Han så lidt væk og syntes ikke det var så morsomt. Selv følte han, at han godt kunne bruge det fra Andys side af. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:19 | |
| Andy trykkede sit hoved mod hans hår "hvor er du sød" hviskede han og kyssede ham en enkel gang i håret, og syntes det var vildt sødt. han nussede ham på maven med den ene hånd, og kunne ikke lade være med at smile |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:23 | |
| Eolith sukkede stille og lukkede stille øjnene i. "Hvis du synes" Svarede han og smilte forsigtigt. Han lagde sin hånd på hans og kælede den igen med sin tommelfinger. Han kiggede på ham igen med glade øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:30 | |
| Andy så ned på ham og smilte "jaer.. det er nået jeg syntes" hviskede han og trykkede ham blidt på næsen og kunne ikke lade være med at smile |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:34 | |
| "Det er du også" Svarede han og kiggede lidt mellem Andys finger og hans øjne. Han slap hans hånd og placerede begge sine hænder på Andys skuldre. "..Lever du egentlig kun af sjæle? Eller kan du godt leve at almindelig føde?" Spurgte han og smilte lidt "For så kunne vi lave mad sammen... eller noget?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:38 | |
| Andy så ned på ham og smilte "kun sjæle, men kan godt spise menneske mad.. det vil jeg med glæde, det er sjovt at spise menneske mad nogle gange" sagde han og kyssede ham på panden og grinte lidt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:43 | |
| "Hvorfor har du mad i køleskabet, hvis du kun behøver sjæle?" Spurgte han og prikke ham i maven med pegefingeren. *Eller.. havde mad.. jeg har spist hvad der var tilbage*. Han smilte skævt og så på ham "Måske skulle vi tage ud og handle?". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:48 | |
| Andy hævede sit ene øjebryn "nogle gange kan jeg godt lide at spise menneske mad og andre gange får jeg besøg af en person ved navn Angel som spiser hele mit køleskab igennem" sagde han og rejste sig op og nikkede, han rakte en hånd ned til ham og smilte svagt "så lad os gå" sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:53 | |
| Eolith kom selv på benene da Andy rejste sig. Han så på hans hånd og tog den i sin. "Man skal huske at fodre sine skytsengler" Svarede han og gik med ham ud i gangen og begyndte at tage sko og jakke på.
//Smutter i seng >:3// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:55 | |
| Andy nikkede og gik med ham, han tog sine sko og jakke på og gik ind i stuen for at hente sine nøgler, pung og smøger. han gik stille ud til Eolith igen og smilte "så må jeg nok fylde mit køleskab op" sagde han og lo lidt af det og tog en smøg i munden uden at tænde for den, han og proppede pakken ned i sin lomme
//okay// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 10:58 | |
| Eolith smilte som svar og trådte ud af døren. Eolith følte næsten at han var flyttet ind, hvor det egentlig kun havde været meningen, at han skulle se lejligheden. Han kunne nu også godt lide at være der, og Andy havde endnu ikke klaget. Eolith smuttede ned ad trapperne og ventede udenfor på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 11:04 | |
| Andy gik ud og låste døren efter sig, han lag sin nøgen ned i lommen og tog sin lighter frem og begynde at gå ned af trapperne. han så på Eolith og smilte stort til ham, han tænde sin smøg og lag sin lighter ned i lommen og begynde at gå ned af gaden "kom så" sagde han og så på ham |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 03 Feb 2010, 17:38 | |
| Eolith betragtede ham ned ad trappen og smilte tilbage til hans smil. Han skyndte sig med ham og så sig omkring i det fremmede kvarter. Han kom hænderne i lommerne og så op på Andy igen, uden at sige noget. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 01:14 | |
| Andy så på ham og smilte "hvad skal vi så købe af mad ?" spurgte han om og gik bare videre uden at vende blikket fra Eolith |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 01:19 | |
| Eolith trak på den ene skulder "Noget let. Jeg kan ikke finde ud af at lave mad". Han smilte lidt, mens han stadig holdt i Andys hånd. Han kunne lugte røgen fra hans cigarett, men det generede ham ikke, selvom han næsten lige var stoppet med at ryge selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 01:35 | |
| Andy så ned på ham og nikkede "så må vi jo lære at lave mad" sagde han og grinte lidt og gik bare videre, han gik nogle halv små skidt for ikke at gå fra Eolith |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 01:53 | |
| "Jeg kan lave spaghetti. Men det er næsten også det eneste" lo han lidt, og tænkte tilbage på de bange gange han brændte maden på, eller gav den for lidt. "Hver gang jeg laver spejlæg til morgenmad, ender det som regelt med at blive til røræg..". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 02:08 | |
| Andy så ned på ham og nikkede og grinte "men nu er vi to, så det skal nok gå" sagde han og lag en arm over hans skulder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 02:12 | |
| Eolith lagde armen om hans talje og fulgte ham i hans tempo, til de kom til supermarkedet. "Skal vi bare tage herind?" Spurgte han, og var allerede på vej derindad. Han tog en kurv og så igen op på Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tors 04 Feb 2010, 02:46 | |
| Andy kastede hurtigt smøgen væk og nikkede "lad os det" sagde han og tog en dyb indånding inden han gik ind, og lukkede sine øjne i da lugten af mennesker slog ham i hovedet. han åbnnede dem langsomt og så hen på Eolith |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille café | |
| |
|
| |
| en lille café | |
|