Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 19 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 11 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:42

Eolith smilte lidt igen. "Jeg er glad for at du kom hertil. Ellers ville vi aldrig have mødt hinanden". Han satte sig ned på en af stolene og kiggede op på ham. "Du kan åbne en af vinene? Maden er stortset færdig nu" Svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:44

Andy smilte og nikkede
"det er jeg også glad for" sagde han
og tog en vin i sin ene hånd og rodet sig i håret med den anden, han følte sig rimlig dum
"okaaay" sagde han længe
og så bare på vinen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:47

Eolith tog for sig af maden, og så nysgerrigt til, hvordan Andy havde tænkt sig at løse det problem. Han lod til at være meget forvirret. "Ehm.. har du ikke en vinoplukker et eller andet sted?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:57

Andy så på vinen og vende derefter sit blik mod Eolith
"hvad er en vinoplukker ?" spurgte han om
og bed sig lidt i læben, da han ikke viste hvad halvdelen af hvad tingene hed i hans køkken. han bed sig lidt hårdere i læben, og følte sig først nu meget dum
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 09:59

Eolith tænkte lidt, men vidste ikke helt hvordan han skulle forklare det. "Ehm..." Sagde han og bed sig lidt i læben "Du er ret stærk... så du kan vel sagtens åbne den med dine bare hænder, ikke?". Han så spørgende på ham. "Drikker du kun øl? Aldrig vin?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:04

Andy hævede sit ene øjebryn
"jeg er ikke ligefrem en vampyr" sagde han
og vende sit blik mod vinen igen, og nikkede
"ellers er der folk der åbner den" mumlede han
han åbnede skuffen og tog en kniv, han stak den hurtigt ned i proppen og prøvede at hive den ud
"lorte vin" mumlede han surt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:09

"Jeg ved du er stærk Yo.." Sukkede han og rejste sig. Han gik hen til skufferne og rodede dem igennem, efter noget der lignede.
Han kom ned til den sidste skuffe og fandt en propoplukker frem. "her er en". Han rejste sig op og tog roligt vinen ud af hans hånd og åbnede den. Han sendte ham et smil og gik hen til bordet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:18

Andy så lidt på ham og hævede øjebrynet
"det ligner en lort" mumlede han surt
og bed sig i læben, inden han gik surt over og satte sig på en anden stol. han så lidt på vinen og mumlede alt muligt til sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:22

Eolith skænkede bare op til dem begge og begyndte at spise. "Hvorfor blev du sur over det? Vi fik den da åbnet". Han løftede glasset og vejede vinen lidt i sin hånd før han nippede lidt til den. Han kiggede på Andy, og stillede glasset tilbage på bordet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:30

Andy så på ham og træk på skulderne
"føler mig dum" mumlede han
og lukkede sine øjne lidt i, han tog sit glas og så lidt på det han træk lidt af det inden han satte det på bordet. han lukkede sine øjne i og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:32

Eolith så forbavset på ham, da han pludseli bare virkede så nedtrygt. "Hold op Yo. Du er ikke dum! Du er den dejligeste person der overhoved findes"
Han lagde bestikket fra sig og så på ham. Han havde allermest lyst til bare at rejse sig og gå hen og holde om ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:33

Andy så over på ham og rystede på hovedet
"jeg ved ikke engang hvad en vinoplukker er" hviskede han
og smilte svagt til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:38

Eolith trak på skuldrene. "Who cares?!" lo han og rystede nu selv på hovedet "Jeg suttede tommelfinger til jeg var elleve år. Jeg kan ikke huske hvordan man dividerer, og jeg har stadig svært ved at binde mine sko.. Ja der er mange ting.. Det gør mig da ikke dum.."
Han tog sin tallerken til sig igen og begyndte at sno noget spaghetti rundt om gaflen "Og du er heller ikke dum, fordi du ikke drikker vin til hverdag.. så spis din mad"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:43

Andy træk på skulderne og bed sig lidt i læben, han så ned på sin mad og nikkede
"men det er så mange ting i denne tid som jeg intet ved om" hviskede han
og hævede sit ene øjebryn, han begynde stille at spise uden at vide hvorfor
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:45

"Det lærer jeg dig" Svarede han og smilte til dig "Hvor gammel er det nu du er? Eller.. hvilket årstal er du født?". Han vidste jo godt, at dæmoner også kunne blive virkelig gamle, ligesom hans egen race. Han havde dog kun levet sit liv i 17 år.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 10:59

Andy rystede lidt på hovedet
"jeg klare mig nok" sagde han
og spiste lidt videre, han lag gaffelen fra sig og så over på ham og tænkte lidt. da han ikke var glad for at sige sin alder
"jeg er 138år" hviskede han
og drak lidt mere af sit glas
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:03

"Du holder dig godt, du gamle" Smilte han bredt og drak lidt mere af sin vin, og tømte sit første glas "Vil du række mig vinen?"
han orkede ikke at udregne hvilket årstal han så kom fra, men regnede ihvertfald med at han gammel i forhold til sig selv. "Har du aldrig været gift og sådan nogle ting så?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:09

Andy grinte lidt over ham og så ned af sig selv
"ja jeg er ret lækker ikke ?" sagde han drillende
han tog vinen og gav ham den, han så på ham med store øjne
"jeg har levet alene, kun tænkt på mig selv.. haft sex når jeg ville havde sex,, og ikke har haft brug for at tænke på andre end mig selv" sagde han
og smilte stille videre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:12

"Jo.." Svarede han, og vidste dårligt hvad han skulle sige, når Andy spurgte ham så åbent. Men nu havde Andy jo også fået klar besked om hvad Eolith syntes om ham alligevel.
Han tog imod vinden og hældte op i sit glas. "Ah.. Okay..?" Svarede han tænksomt, og spurgte sig selv om, at det også skulle relateres til dagen i dag. "Så du skal ikke giftes overhoved?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:17

Andy tænkte lidt over hans spørgsmål og træk på skulderne
"det bliver ikke med en pige, Fie er den eneste pige der har haft mit hjerte" hviskede han
og spiste lidt og tænkte lidt mere over det
"det ved jeg ikke hvis jeg skal,, måske.. vil du da gerne giftes med mig ?" spurgte han om
og så over på ham og spiste lidt mere mens han smilte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:21

"..Lad være med at spørge dumt.." Mumlede han så utydeligt og lavt, at det næsten ikke kunne høres. han kiggede ned i sin mad og begyndte at skære det over. "Jeg er alt for ung. Desuden har vi heller ikke noget sammen mere og.. Det var bare et spørgsmål".
Han tyggede nervøst sammen i tænderne, men skjulte sin uro godt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:30

Andy træk på skulderne
"jeg spurgte jo bare, kunne jo godt være.. jeg ved du godt at du stadig kan lide mig" sagde han
og lukkede sine øjne i mens han blev ved med at smile, han træk lidt på skulderne og kunne ikke forstå hvad han snakke om
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:33

"En dag... vil jeg gerne giftes med dig..." Svarede han forsigtigt og så væk "Men det har altid bare været en dum tanke..". Han sukkede og rejste sig med sin tallerken og gik hen til skraldespandend med den. Han skrabede resterne ned i spanden og skyllede tallerkenen af.
"Bare glem det".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:35

Andy åbnede sine øjne og så på ham og rødmede lidt
"sødt" hviskede han til sig selv
han rejste sig op og gik hen og lag sine arme om livet på ham, og kyssede ham i håret
"nej jeg vil gerne huske det" hviskede han ind i hans øre
og bed sig lidt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 11:41

Eolith stillede tallerkenen fra sig og stod stille. "Hvis du nogensinde skal giftes, bliver det med Mike.. eller Dean" Sagde han stille, og kunne godt selv høre hvordan jalousien fremtræd i sin stemme "Ikke med Eolith.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 11 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 11 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 19 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden