Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en lille café

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 27  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en lille café - Page 13 Empty
IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:41

"Men vi kan ikke leve uden hinanden. Uden dig så dør jeg af sorg" Svarede han og slap hans bluse, som var blevet krøllet af at blive hevet i. Han kunne stadig mærke hvor det stivnede mellem sine ben, men prøvede så vidt muligt, at ignorere det. "Jeg flytter med dig og passer på dig. Det er vores skæbne at være sammen, om så jeg skal vente i hundrede år..".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:48

Andy rystede på hovedet af ham
"Angel, hvis du blev hos mig ville du ikke få det bedre" hviskede han
og lukkede sine øjne opgivende i
"dig, Dean og Mike vil få det meget bedre uden mig" hviskede han
og mente det 100%, han tænkte lidt over det og lukkede sine øjne i. han åbnede sine øjne langsomt og så ned på sin trøje
"jeg ved ikke hvad jeg skal stille op,, og når jeg ikke ved det så ville det nok være bedst hvis jeg slet ikke var her" sagde han
og havde mest lyst til at forsvinde med det samme, men kunne ikke da Eolith sad i vejen
"min trøje Angel" sagde han
og pillede lidt ved den og bed sig i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 13:54

Eolith så stille på ham, og derefter ned på hans trøje. "..Undskyld.." han begyndte at rette så godt han kunne på det, menfik ikke reddet særligt meget.
"Jeg mener bare at du tager fejl. Hvis bare du lod os være frivilligt sammen, ville der jo ikke være nogen problemer." Svarede han, mens han stadig kiggede ned på trøjen og forsøgte at glatte den ud "Jeg går jo ikke i seng med alle mulige længere, og.. jeg har forandret mig virkelig meget siden sidst. Men... Jeg har kun været glad her de sidste dage, hvor jeg så dig for første gang efter så lang tid. Jeg blev så glad"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 14:00

Andy gav et suk fra sig og fjernede hans fingere fra sin trøje
"det er okay" sagde han
og var ligeglad med sin trøje nu, han bed sig lidt i læben og tænkte sig lidt om
"nej,, det ville aldrig gå.. jeg vil såre 2 af jer ligemeget hvad.. så kan jeg jo lige så godt rejse så i får det bedre" sagde han
og viste ikke hvad han skulle sige til det sidste, han træk lidt på skulderne
"skal bare give det tid" hviskede han
og lag sig bare udmattet tilbage, han kunne ikke få sig til at røre sig mere. og kunne kun mærke sit lem der dunkede videre, han så sig omkring og bed sig lidt i læben
"tror jeg vil tage et bad" sagde han
og rejste sig så godt han kunne op

//jeg logger,, mega træt natnat.. skrives i morgen eller mere sener :b//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 14:05

Eolith nikkede tavst til det han sagde, selvom han allermest havde lyst til at benægte det hele. Han rykkede sig væk og gavc ham plads til at rejse sig. I stedet gravede han hovedet ned i sine hænder og trak dybt efter vejret.
"Så bare.. gå i bad".

//Yes, det gør vi bare :3//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeLør 13 Feb 2010, 23:29

Andy rejste sig helt op og så ned på Eolith, han tænkte lidt og satte sig ned på hug
"Angel, jeg vil ikke havde du er ked af det" hviskede han
og lag en hånd i hans hår, han vende sit blik ned mellem sine ben og bed sig hårdt i læben. han lag sin anden hånd der inden han vende sit blik op mod ham igen
"men han vil så gerne ud" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:03

Eolith rystede på hovedet, mens han stadig skjulte ansigtet. "Det virker ellers sådan.. Uanset hvad jeg siger, hvad jeg gør.. så er jeg bare ikke god nok til dig. Jeg har ingen talenter og der er intet interessant ved mig, der gør mig speciel". Jeg forstår dig godt".
Han knugede øjnene i, mens han snakkede, da han ikke på nogen måder kunne sige det overfor ham. Han var træt af at han ikke kunne få sit ønske opfyldt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:20

Andy så på ham og gav et suk fra sig, han lag sit hoved i hans skød og kunne ikke finde ud af nået. han åbnede sin mund for at sige nået, men lukkede den hurtigt igen
"det er bedst at jeg rejser, det ville havde været bedst hvis jeg aldrig havde kommet" sagde han
og lukkede sine øjne hårdt i og gav et opgivende suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:25

Eolith slap hænderne for sit ansigt og så ned på ham. "Jeg forbyder dig at rejse fra mig. Du har allerede stjålet mit hjerte, og så kan du ikke bare tillade dig at rejse fra mig!". Ser ømt ned på dig, og måske en smule vredt. "Tag mig med, hvis du skal nogen steder. Du må ikke efterlade mig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:39

Andy så på ham og rystede på hovedet
"jeg kan ikke blive her, jeg ødelægger bare alt og jeg kan ikke tage dig med, jeg kan ikke være det bekendt overfor dig" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdt i
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:43

Eolith knugede kort øjnene sammen igen og satte sig ned foran ham. "Tag mig med dig, Yo" Bedte han og lagde sig ulykkeligt ind til ham "Jeg har ikke lyst til at være væk fra dig, heller ikke hvis det er for mit eget bedste. Jeg er lykkelig lige nu". Han blev siddende lidt og sukkede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 01:57

Andy så på ham og rystede opgivende på hovedet
"Angel du er ikke lykkelig, du er ulykkelig fordi jeg ikke kan give dig det du vil havde. hvis jeg forsvinder så kan det næsten blive som det var engang" hviskede han
og lag sine arme om ham og trykkede ham ind til sig og lukkede sine øjne hårdt i
"det kan blive som om jeg slet ikke har været her" sagde han
og kyssede ham i håret
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:02

"Jeg var ulykkelig før, forstår du det ikke?" Spurgte han og knugede armene omkring ham "Jeg vil være en del af dit liv, og det må du ikke tage fra mig". Han gjorde sig så tæt, at han kunne mærke hans lem igennem bukserne mod sin egen. Han sørgede for ikke at slippe ham, så han ikke blev skubbet væk denne gang. "Vær sød at tage mig. Det sagde du, du ville".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:10

Andy begynde at ryste i hele kroppen og rystede på hovedet
"je.. jeg kan ikke gøre det mod jer.. det kan jeg ikke,, det er bedst jeg rejser og det ved vi alle sammen" sagde han
og lag sine arme tæt om ham og gav et opgivende suk fra sig
"Angel jeg er ked af det, men jeg kan ikke være bekendt at gøre det her mod jer" hviskede han
og kyssede ham i håret
"jeg er alt for sød" mumlede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:18

Eolith så sørgmodigt på ham, og kunne godt mærke at han dirrede i kroppen. "Men... Jeg vil gøre alt for at du ikke går fra mig. Hvis du går, kan jeg ligeså godt slå mig selv ihjel". Han så ham søgende i øjnene og forsøgte at tænke sig frem til hans tanker. Han holdt stadig omkring ham med den ene arm, og lagde den frie hånd på hans kind og kærtegnede ham forsigtigt.
"Jeg føler mig som en del af dig..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:27

Andy lukkede sine øjne hårdere i
"Angel, jeg ved ikke hvad jeg skal stille op med nået som helst" hviskede han
og træk ham tætter ind til sig og viste ikke hvad han skulle gøre
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:29

"Tag mig med dig. Jeg gir dig ikke noget valg" Svarede han og knugede sig tæt omkring ham "Du skal elske mig ligeså meget som du gjorde, da vi mødtes. Jeg var jo din første fyr, og jeg vil også være din sidste".
Han kyssede lidt hårdt på kinden og lagde derefter hovedet på hans skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:35

Andy træk på skulderne og gav et suk fra mig
"jeg ved ikke hvad jeg skal stille op, jeg kan ikke tænke på det lige nu" hviskede han
og lukkede sine øjne hårdere i da han mærkede kysset
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:38

Eolith sukkede ham i øret og lukkede selv øjnene. Han lod sig hænge op ad ham, og tænkte på, hvad han ellers kunne gøre for at overtale ham. Han havde ikke noget imod selv at rejse, da han aldrig havde været langt væk før. Bare han var sammen med Andy.
"Lad os gå i seng.. sammen.." Hviskede han forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:42

Andy åbnede sine øjne og så på ham og tænkte lidt over hvad han sagde
"sove ?" spurgte han
for at være sikker på hvad han mente, og bed sig i læben og gav et til opgivende suk fra sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:47

Eolith blev lidt stille mens han tænkte. "Jeg ved det ikke. Jeg vil gerne mere.. Og jeg kan slet ikke koncentrere mig når du også er hård..". Han knugede øjnene i og krydsede sine ben omkring Andys ryg, hvis han skulle rejse sig. "Det gør ondt".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:52

Andy kunne ikke lade være med at smile
"det er ikke min skyld, du har tændt mig" hviskede han
og lag sine hænder på hans røv, inden han stille rejste sig op og gik stille ind i sengen og satte ham stille ned på sengen. han satte sig på hug foran og så bare på ham
"jeg kommer lige om lidt, jeg skal bare havde en godnat smøg" sagde han
og fjernede hans ben om livet på sig, han gik stille ud i køkkenet og hentede en smøg og sin lighter og gik derefter ind i stuen. han satte sig op i et vindue og åbnede det inden han tænde sin smøg, han træk stille sine ben hen til sig og så bare ud af vinduet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 02:56

"Ja" Svarede han usikkert og nikkede. Han så efter ham og lagde sig tilbage ned at ligge´, mens han undrede sig om Andy nu havde tænkt sig at stikke af fra ham. *Det kunne han da ikke finde på, kunne han? Plejer man ikke at ryge efter sex...?*
Han ville ikke spekulere på det, og begyndte i stedet at trække sin trøje af, mens han både kunne mærke og høre sit eget hjerte gå løs inde i brystet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:05

Andy kunne ikke lade være med at smile over Eolith's tanker
"jeg kan godt høre hvad du tænker" råbte han
ind til ham da han havde taget sin smøg ud af munden, han så lidt på sin smøg og træk på skulderne
"en smøg er en smøg, ligemeget om man har haft sex eller ikke" råbte han ind til ham
og tog sin smøg ind i munden igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitimeTirs 16 Feb 2010, 03:09

Eolith lyttede og rødmede kraftigt. Han tog en af puderne og slog den imod sit ansigt. "Dum!" Sagde han ind i puden, hvor han skjulte sin skam. Han kunne ikke holde skjul på sine tanker, og det gjorde det ikke meget lettere, da Andy fik hans tanker op at køre hele tiden.
Han fjernede puden igen og lagde sig under dynen.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en lille café   en lille café - Page 13 Icon_minitime

en lille café
Tilbage til toppen 
Side 13 af 27Gå til side : Forrige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 20 ... 27  Næste
 Lignende emner
-
» På en lille café
» lille café på gå gaden