| en lille café | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tirs 23 Feb 2010, 10:56 | |
| Andy så på ham "hvor har du ondt ?" spurgte han om og lukkede sine øjne i og rystede på hovedet og prøvede at modstå, han åbnede sine øjne igen og så ned på ham. han kyssede ham en enkel gang på panden som tilsidst blev kysset ned til hans mund
//jeg skal logge// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Tirs 23 Feb 2010, 11:03 | |
| //Sov godt ^^'//
Eolith glemte alt om at svare og lænede sig ind til ham og kyssede ham forsigtigt igen, men meget ømt og dybt. Det fik ham æidt til at glemme hvor han havde ondt henne, men samtidigt blev det også værre. Han begyndte at gå lidt i trance, og begyndte at åbne sine bukser med den ene hånd. Da de blev åbnet, åbnede han op for Andys. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:06 | |
| Andy slap kysset da han hørte lynlåse, han så ned af dem og bed sig lidt i læben "Angel, er det en god idé" hviskede han men kyssede ham hurtigt igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:15 | |
| Eolith knyttede hænderne i, da han hørte Andys stemme. "Nej.. nej.." Svarede han og fik tårer i øjnene af at holde sig tilbage fra det. Han tog fat i Andys hænder og lænede sit hoved ind til hans og kyssede ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:23 | |
| Andy åbnede sine øjne og så på ham, mens han bare kyssede ham tilbage "jamen dette klare vi godt" hviskede han med sine læber mod hans, selv om han ikke selv syntes det gik så godt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:35 | |
| Eolith nikkede bare til det, da han sagde at det gik godt, men følte sig virklig elendig tilpas. Det var slet ikke nogen rar fornemmelse overhoved, og han kunne ikke tænke på andet end at voldtage ham lige på stedet. *Det går ikke. Det går ikke! DET GÅR IKKE* skreg hans tanker, og han knugede øjnene i. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:43 | |
| Andy hørte hans tanker, men kunne ikke få sig selv stoppet. han tog fat i sin trøje og træk den hurtigt af, han lod den falde ned på gulvet inden han lag sin ene hånd oppe i hans hår |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:48 | |
| Eolith sank ned mellem hans ben og hev Andys bukser ned på lårene sammen med underbukserne. Han slap Andys hænder og tog fat i hans ben i stedet for og holdt dem adskilt, nu da han alligevel ikke blev stoppet af hverken sig selv eller Andy. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 00:56 | |
| Andy så ned og lukkede sine øjne i "det er virkelig en dårlig idé" hviskede han og prøvede at tvinge sig selv til at få ham stoppet, men uden nået held |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:00 | |
| Eolith lukkede øjnene i og tog fat i den og slikkede ganske forsigtigt op ad den, meget afholdt, i forhold til hvor meget både hans krop og tanker ville det. Eolith ville jo gerne, men var ikke meget for det, når han vidste at Andy under ingen omstændigheder ville det. *Skub mig væk! Jeg kan jo ikke selv!* Tænkte han mens han tog den i munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:08 | |
| Andy gav et lille støn fra sig og lag en arm foran sine øjne, da han følte skam over sig selv "jeg prøver men kan ikke" sagde han og gav et højere støn fra sig da han mærkede at han tog den i munden, hans kinder blev røde af pinlighed over at han ikke kunne få det stoppet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:15 | |
| Eolith fandt sig selv ret pinlig, og holdt bare skamfuldt øjnene i, mens han forbandede sig selv over, at han kunne nyde det sådan. *Jeg er en klam luder* Tænkte han og var sådanset ligeglad med og Andy hørte det, og kunne heller ikke rigtig holde sine tanker for sig selv *Jeg burde bare dø, før jeg mister alles tillid til mig!*. Han blev ved med at holde den inde i munden, og nappede den blidt med læberne mens hans tunge gjorde al arbejdet til at få Andys nydelse frem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:21 | |
| Andy prøvede at lade være med at lytte på hans tanker men kunne ikke "nej du er ikke, du har ikke mistet min" hviskede han og gav nogle støn fra sig mens han prøvede at gøre alt for ikke at nyde det, han bed sig i læben for at holde sine støn tilbage "du er en af mine bedste venner" hviskede han så mens han stadig havde sin læbe inde i munden, han træk vejret lidt tungere |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:28 | |
| Eolith fortsatte sine tårer og blev ved som var han tvungen til det mod sin vilje, hvilket han på en måde også var. *Du blir nødt til at hjælpe mig. For i mine øjne er du ikke min ven og du har aldrig været det. I starten var du bare en jeg ville elske med og så... Nu elsker jeg dig*. Han lukkede munden omkring den, og holdt på den med hånden idet han begyndte at bevæge hovedet i præcise bevægelser. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:39 | |
| Andy fjernede stille sin arm fra sine øjne og så ned på ham "Angel,, hvad skal jeg gøre for du stopper ? er bange for at tage fat i dig når du har min i din mund" sagde han og blev bare stille siddende og prøvede at tænke på nået andet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:47 | |
| *Tagmigtagmigtagmigtagmig!* Tænkte han frustreret og lynhurtigt oppe i sit hoved han tog den hurtigt ud af munden og kastede sine arme omkring ham og kyssede ham liderligt på munden uden at tage hensyn til hvilken smag det ville give Andy. Han havde stdig tårer i øjnene og rystede spændstigt i hele kroppen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 01:50 | |
| Andy fik et chok og kyssede ham bare tilbage, mens han langsomt rejste sig op og begynde at tage sine underbukser og bukser på igen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:00 | |
| Eolith stoppede forsigtigt med at kysse ham da ham kunne høre at hans bukser blev trukket op. Han kunne forestille sig, at klokken måtte være over tolv nu, da han godt kunne mærke at hans frustrationer var dæmpet lidt. Han var godt nok stadig fuldstændig tændt ligesom før. "Jeg kan ikke gøre for det Yo" Sagde han og tørrede sine tårer væk mod Andys varme skulder. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:05 | |
| Andy lukkede sine bukser og satte sig ned på hug "nej det er ikke din skyld" hviskede han og lag stille en hånd i hans hår og lod ham bare græde på sin skulder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:10 | |
| "Jeg kan ikke klare det mere.. Hver dag!" Hviskede han og holdt sig tæt ind til ham. Han holdt om ham og lagde hænderne på hans ryg "Hvorfor kan jeg ikke bare være ligesom alle andre? Jeg vil være en dæmon ligesom dig". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:14 | |
| Andy kyssede ham på kinden og rystede på hovedet "jeg kan godt lide dig som du er" sagde han og stivnede da han hørte hvad han sagde og rystede hurtigt på hovedet "hvis du var en dæmon så ville du ikke" hviskede han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:20 | |
| "Du hader engle.." Hviskede han og så sørgmodigt på væggen bag hans skuldre "Jeg føler mig så desperat på at få dig. Jeg vil ikke have at du er sammen med nogen andre end mig... Tanken om det gør mig trist". |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:23 | |
| Andy smilte lidt af ham "nej jeg har mange engle venner" sagde han og stoppede med at smile igen og lod sin ene hånd glide op og ned af hans ryg "syyyh" hviskede han da han ikke viste hvad han ellers skulle sige til det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:29 | |
| Eolith sukkede ulykkeligt, men nød at blive trøstet af ham. "Vi behøver ikke have noget sammen... Jeg vil bare ikke se dig med nogen andre" Sagde han, mens han hvilede træt på den lidt våde skulder. *Du dufter godt..*. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en lille café Ons 24 Feb 2010, 02:33 | |
| Andy rystede på hovedet af ham "det kan jeg ikke lov, jeg har jo Mike" hviskede han og blev ved med at nusse ham på ryggen "tak" hviskede han og smilte svagt af det |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en lille café | |
| |
|
| |
| en lille café | |
|