Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Benjamin centre om natten?-Kian.

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:02

Tid 22:23
Vejr mørkt uden for.
Sted benjamin centre midt om natten.
Påklædning løse hvide jeans, med en form for nederdel på. Sko, en grøn top uden stropper. Og jakker.

Centeret var lukket, men alligevel var Jade der inde endnu, hun havde ikke nået at komme ud da de lukkede. Hun smilede et skævt smil, i mens hun gik langs væggen. På anden etage, hun anede ikke rigtig hvad hun skulle lave, eller for den sags skyld gøre. Der for valgte hun blot at gå rundt i centeret, næsten midt om natten. Der for regnede hun også for at der ikke var nogen andre, i centeret. Men det ville nu være ret fedt hvis der så alligevel var nogen.

//Sorry et kort svar//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:16

Kian gik rundt i centeret. Han havde med vilje gemt sig da de skulle til at lukke, og gik nu og kiggede på de mange forskellige ting. Han var ikke den klassiske tyv, men han brød sig ikke om at handle ind, imens alle havde deres irriterende unger med. Så var det langt hyggeligere om natten, når der ikke var en sjæl. Han så på de mange lukkede forretninger, overvejede om han skulle være flink, eller tage hvad de ejede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:19

Hun standsede brat op efter noget tid, da hun syntes at hun havde set et glimt af en person i centeret. Men det var måske ren indbildning? "Hallo?!" Sagde hun prøvende, mest af alt, for at se om der var nogen som svarede igen. Neejj det havde nok bare været hendes fantasi, der spillede hende et pus da hun havde troet at hun havde set nogen. Eller noget liste rundt i centeret. Men efter lang tid overvejelse, besluttede hun sig for at følge efter skikkelsen, hvis det jo var en skikkelse, hun havde set.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:22

"Hm?" Kian stoppede op, da han hørte nogen kalde. Hallo? Hvem kunne være i centeret på denne her tid om aftenen.. han tøvede lidt, det kunne være politiet? Så igen, det lød ikke sådan. Han stillede sig lidt i skjul, og ventede. Det ville snart blive afsløret for ham, hvem der havde set ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:28

Hun fulgte stille efter den person, hun troede hun havde set. Hun sukkede stille, der havde ikke været nogen. Det var bare noget hun havde bildt sig selv ind, hun hævede det ene øjenbryn, inden hun vente om, for at gå over mod nogle toiletter. Der kunne der i det mindste ikke være nogen. Hun lod en hånd køre igennem, sit grønne hår, inden hun åbnede døren ind til pigernes toilet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:31

Kian så lidt efter personen.. en kvinde? Han fulgte lydløst efter.. åbnede døren ind til pigetoilettet. Den slags regler havde han nu aldrig taget sig af.. han stod i døråbning og betragtede hende.. hun var ikke menneske, så meget var sikkert. En meget smuk skabning..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:36

Hun drejede hoved let, da hun hørte døren glide op. Hun vendte sig helt om. For at kigge på den person som var kommet ind. "Du ved godt at dette her er pigernes toilet, eller mere damernes toilet" hendes stemme var skarp, men mest af alt fordi det var uventet at en dreng eller mand kom ind på det sted hvor pigerne havde for sig selv. "og æhh hvem er du?" Med det hentydede hun til hans navn. Hun kunne godt fornemme at han var en dæmon.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:38

Kian så lidt op og ned af hende "du er vel klar over at centeret er lukket.. og har du først brudt en regel, hvorfor så overholde resten?" han gik ind og stillede sig ved siden af hende. "navnet er Kian.. hvad laver du her?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:44

"Jeg ved godt at centeret er lukket, og desuden pigeområde" sagde hun og lagde sit hoved let på skrå. Hun fulgte hans bevægelser med øjnene. Hun anede ikke rigtig hvad han ville. "Hyggeligt at møde dig Kian, mit navn er Jade, Jade GreenHunther" præsenterede hun sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:48

"Jade.." han gik en omgang rundt om hende. "Din slags ser man ikke tit.. lad mig gætte.. elver?" han lænede sig op imod væggen, og lod igen blikket glide ned af hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:49

"Nej ikke rigtig, selv jeg har ikke set ret mange elvere" sagde hun, og kiggede på ham da han lænede sig op af væggen. "Du er i hvert fald en dæmon, kan jeg fornemme" tilføjede hun efter noget tid, hun smilede et skævt smil. Selv om hun ikke rigtig anede om hun skulle smile.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:56

"Mhm.." Kian betragtede hende lidt i stilhed. Så hende så ind i øjnene "hvorfor er det du er her igen?" spurgte han. Centeret var lukket, og hun var nok den sidste type han havde forventet at finde her inde om natten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 07:58

"Tjah jeg hørte ikke rigtig at de lukkede" indrømmede hun, og kiggede på ham. Hun havde sagt det stille, så kun han ville have haft kunne høre det. "Hvad med dig selv?" Sagde hun efter noget tid, hvis han fik af vide hvorfor hun endnu var her. Så var det vel også fint at hun spurgte ham om direkte det samme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:10

"Jeg kan bedre lide at være her inde når der er lukket" sagde Kian og gabte svagt "jeg bliver så irriteret når jeg ser på larmende mennesker hele dagen.. brokker sig over deres små ubetydelige problemer.. næh så er det langt hyggeligere at være her nu"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:12

Hun nikkede et stille næsten utydeligt nik, til at hun havde hørt hvad han sagde. "Jeg bryder mig nu heller ikke om irriterende råbene mennesker, og deres børn!" Sagde hun og kiggede på ham, "hvad befinder du dig egentligt ude på pigetoilettet for?" Spurgte hun ham om efter noget tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:25

"Jeg så dig gå her ind, ellers havde jeg aldrig sat mine ben her.." han så sig lidt omkring "men når der render folk rundt i centeret efter lukketid.. ja så bliver man jo lidt nysgerrig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:28

Han havde jo ret i at man ville blive nysgerrig, når man så folk i centeret om aften/natten. "Okay" sagde hun til det første, og gik over til en vask, mest af alt for at vaske sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:31

"Hmm?" Kian så lidt på hende og lænede sig bare op af væggen.. "hvorfor vasker du hænder?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:31

"Jeg havde blot lige lyst til det, hvem gider have beskidte hænder?" sagde hun og tørrede dem, og vendte sig så om mod ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 08:38

"Du er underlig" Kian grinede lidt og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeSøn 29 Maj 2011, 20:30

"Så siger vi det" sagde Jade roligt, og smilede et skævt smil. Dog var hun vant til at blive kaldt for underlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:38

"Det er ikke en dårlig ting" sagde Kian og sendte hende et flirtende smil "jeg kan lide det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:43

"At være underlig?" sagde hun og lagde sit hoved let på skrå, og smilede et skævt sml til ham. Hun betragtede ham let, og opdagede at han sendte hende et flirtende smil. Hvor hun måske genert smilede tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:48

Kian gik hen og stillede sig bag hende "så du glemte at de lukkede?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 02:49

Hun fulgte ham med sine øjne, og lagde mærke til at han gik om bag hende. Så hun drejede stille om. "Glemte det ikke, hørte bare ikke at de lukkede" sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Benjamin centre om natten?-Kian. Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin centre om natten?-Kian.   Benjamin centre om natten?-Kian. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Benjamin centre om natten?-Kian.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 3Gå til side : 1, 2, 3  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: