|
| Benjamin om aftenen | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Fre 05 Feb 2010, 06:54 | |
| mike nød hans nussen på ryggen og nød at være tæt på ham, han blev dog lidt skuffet over han stoppede kysset og åbnede øjnene, han så på ham og bed sig lidt i læben, men han havde ikke tænkt sig at give slip på andy. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Fre 05 Feb 2010, 13:28 | |
| Andy kyssede ham en enkel gang på munden "jeg er et stort fjols" hviskede han og lukkede sine øjne og trykkede ham tætter på sig "men jeg vil være her for dig, det er sidste gang jeg prøver med Dean,, hvis vi ikke kan denne gang så kommer det ikke til at gå mellem ham og mig" sagde han og kyssede ham blidt på næsen og smilte |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 03:08 | |
| mike nød kysset og bed sig let i læbe efter, han rystede stille på hovedet, da han ikke syntes han var et stort fjols, han puttede sig hetl tæt ind til ham og tvivlede på han overhovede kunne komme tættere på, han lyttede til hvad han sagde imens han betragtede ham meget "okay godt...men..bare du ikke gør skade på dig selv..og bare du er lykkelig..så er jeg glad..." sgade han stille og så lidt på sin næse så han blev skeløjet et kort øjeblik, han så så op på ham igen og smilte stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 03:44 | |
| Andy nikkede langsomt "jeg skal nok prøve" hviskede han og smilte ned til ham og lukkede sine øjne kort i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 03:52 | |
| mike nikkede stille "godt..tak" sagde han stille og smilte blidt op til ham, han sank stille en klump og kyssede ham stille på kinden, han gemte så sit ansigt ind mod hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 04:16 | |
| Andy smilte lidt og nussede ham på ryggen "Mike, skal vi ikke finde et sted at sidde eller et sted vi kan være alene eller nået ?" spurgte han om og lukkede sine øjne kort i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 04:34 | |
| mike så på ham og lyttede til han sprøgsmpl, han så sig lidt omkring "vi finder et andet sted hvor vi kan sidde..." svarede han stille og vendte blikket op på ham igen med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:00 | |
| Andy nikkede og smilte ned til ham "her ligge en lille café nogle butikker henne" sagde han og lag en arm om ham og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:13 | |
| mike smilte tilbage op til ham og nikkede stille "okay...fint" sagde han stille og puttede sig stille ind til han side, han lage sin ene arm om på hans ryg og lænede sit hovede ind mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:16 | |
| Andy gik stille forbi menneskerne ind i caféen, han gik stille op og bestilte på kakao'er |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:28 | |
| mike gik med ham og ignorerede alle andre mennesker, han sørgede for han heletiden var tæt på andy, selv da han bestilte kakao'erne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:36 | |
| Andy så ned på ham og betalte og tog sin kakao og kyssede ham i håret, han tog ham stille med hen til et tomt bord da han var sikker på at Mike havde fået sin kakao |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:51 | |
| mike så op på ham og smilte tsille, han lukkede øjnene da han mærkede kysset og nød det meget, han tog sin kakao og gik med ham hen til det tomme bord. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 06:55 | |
| Andy slap taget i Mike og satte sig stille en og satte sin kakao på bordet, han så over på ham og smilte "men husk vi har en aftale som venter på os,, jeg tror den hedder LA" sagde han og så tænkende på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Lør 06 Feb 2010, 09:15 | |
| mike satte sig ned på den anden stol og satte også sin kakao på bordet, han træk sine ben op til sig og så på ham "må jeg stadig komme med til LA?" spurgte han meget forbløffet da han faktisk havde regnet med han ikke skulle med alligevel. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Søn 07 Feb 2010, 02:38 | |
| Andy hævede det ene øjebryn og nikkede "selvfølgelig på du komme med, jeg havde jo lovet dig" sagde han bestemt og tog sin kakao og drak lidt af den inden han satte den på bordet igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Man 08 Feb 2010, 05:36 | |
| mike så på ham med et stort smil "tusin tak det glæder jeg mig virkelig til" sagde han med et lille grin og klappede en gang i hænderne, han havde virkelig glædet sig til at skulle til AL og det at han stadig måtte komme med gjorde ham næsten helt glad igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Man 08 Feb 2010, 09:50 | |
| Andy nikkede "og det er snart, på fredag" hviskede han og kyssede ham på kinden inden han drak lidt mere af sin kakao |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Tirs 09 Feb 2010, 03:59 | |
| mike så på ham med store glade øjne og et muntert smil "allerede på fredag..yey jeg glæder mig" udbrød han med en stor begejstring, han nød kysset på kinden og havde næsten glem andy havde slået op med ham, han drak så lidt af sin kakao. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Fre 12 Feb 2010, 23:02 | |
| Andy nikkede og grinte lidt, han drak det sidste af sin kakao og træk derefter på skulderne "jeg bliver nød til at smutte, sulten" sagde han og rejste sig op, han tog hans hånd og gav ham nogle penge "køb nået flot til at tage på" hviskede han og kyssede ham en enkel gang i håret inden han begynde at gå
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen Fre 12 Feb 2010, 23:33 | |
| mike så på ham og nikkede stille "okay..så ses vi jo" sagde han stille og smilte lidt, han så lidt på sin hånd da andy tog hans hånd, men vendte blikket op på andy da han fik pengene "tusind tak andy" hviskede hans stille og nød kysset i håret, han lukkede hånden om pengene og smilte glad for sig selv.
//out// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Benjamin om aftenen | |
| |
| | | | Benjamin om aftenen | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|