Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Benjamin om aftenen

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 06:54

mike nød hans nussen på ryggen og nød at være tæt på ham, han blev dog lidt skuffet over han stoppede kysset og åbnede øjnene, han så på ham og bed sig lidt i læben, men han havde ikke tænkt sig at give slip på andy.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeFre 05 Feb 2010, 13:28

Andy kyssede ham en enkel gang på munden
"jeg er et stort fjols" hviskede han
og lukkede sine øjne og trykkede ham tætter på sig
"men jeg vil være her for dig, det er sidste gang jeg prøver med Dean,, hvis vi ikke kan denne gang så kommer det ikke til at gå mellem ham og mig" sagde han
og kyssede ham blidt på næsen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:08

mike nød kysset og bed sig let i læbe efter, han rystede stille på hovedet, da han ikke syntes han var et stort fjols, han puttede sig hetl tæt ind til ham og tvivlede på han overhovede kunne komme tættere på, han lyttede til hvad han sagde imens han betragtede ham meget "okay godt...men..bare du ikke gør skade på dig selv..og bare du er lykkelig..så er jeg glad..." sgade han stille og så lidt på sin næse så han blev skeløjet et kort øjeblik, han så så op på ham igen og smilte stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:44

Andy nikkede langsomt
"jeg skal nok prøve" hviskede han
og smilte ned til ham og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 03:52

mike nikkede stille "godt..tak" sagde han stille og smilte blidt op til ham, han sank stille en klump og kyssede ham stille på kinden, han gemte så sit ansigt ind mod hans brystkasse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:16

Andy smilte lidt og nussede ham på ryggen
"Mike, skal vi ikke finde et sted at sidde eller et sted vi kan være alene eller nået ?" spurgte han om
og lukkede sine øjne kort i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 04:34

mike så på ham og lyttede til han sprøgsmpl, han så sig lidt omkring "vi finder et andet sted hvor vi kan sidde..." svarede han stille og vendte blikket op på ham igen med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:00

Andy nikkede og smilte ned til ham
"her ligge en lille café nogle butikker henne" sagde han
og lag en arm om ham og begynde at gå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:13

mike smilte tilbage op til ham og nikkede stille "okay...fint" sagde han stille og puttede sig stille ind til han side, han lage sin ene arm om på hans ryg og lænede sit hovede ind mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:16

Andy gik stille forbi menneskerne ind i caféen, han gik stille op og bestilte på kakao'er
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:28

mike gik med ham og ignorerede alle andre mennesker, han sørgede for han heletiden var tæt på andy, selv da han bestilte kakao'erne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:36

Andy så ned på ham og betalte og tog sin kakao og kyssede ham i håret, han tog ham stille med hen til et tomt bord da han var sikker på at Mike havde fået sin kakao
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:51

mike så op på ham og smilte tsille, han lukkede øjnene da han mærkede kysset og nød det meget, han tog sin kakao og gik med ham hen til det tomme bord.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 06:55

Andy slap taget i Mike og satte sig stille en og satte sin kakao på bordet, han så over på ham og smilte
"men husk vi har en aftale som venter på os,, jeg tror den hedder LA" sagde han
og så tænkende på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeLør 06 Feb 2010, 09:15

mike satte sig ned på den anden stol og satte også sin kakao på bordet, han træk sine ben op til sig og så på ham "må jeg stadig komme med til LA?" spurgte han meget forbløffet da han faktisk havde regnet med han ikke skulle med alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeSøn 07 Feb 2010, 02:38

Andy hævede det ene øjebryn og nikkede
"selvfølgelig på du komme med, jeg havde jo lovet dig" sagde han bestemt
og tog sin kakao og drak lidt af den inden han satte den på bordet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 05:36

mike så på ham med et stort smil "tusin tak det glæder jeg mig virkelig til" sagde han med et lille grin og klappede en gang i hænderne, han havde virkelig glædet sig til at skulle til AL og det at han stadig måtte komme med gjorde ham næsten helt glad igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeMan 08 Feb 2010, 09:50

Andy nikkede
"og det er snart, på fredag" hviskede han
og kyssede ham på kinden inden han drak lidt mere af sin kakao
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeTirs 09 Feb 2010, 03:59

mike så på ham med store glade øjne og et muntert smil "allerede på fredag..yey jeg glæder mig" udbrød han med en stor begejstring, han nød kysset på kinden og havde næsten glem andy havde slået op med ham, han drak så lidt af sin kakao.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 23:02

Andy nikkede og grinte lidt, han drak det sidste af sin kakao og træk derefter på skulderne
"jeg bliver nød til at smutte, sulten" sagde han
og rejste sig op, han tog hans hånd og gav ham nogle penge
"køb nået flot til at tage på" hviskede han
og kyssede ham en enkel gang i håret inden han begynde at gå

//out//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitimeFre 12 Feb 2010, 23:33

mike så på ham og nikkede stille "okay..så ses vi jo" sagde han stille og smilte lidt, han så lidt på sin hånd da andy tog hans hånd, men vendte blikket op på andy da han fik pengene "tusind tak andy" hviskede hans stille og nød kysset i håret, han lukkede hånden om pengene og smilte glad for sig selv.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Benjamin om aftenen - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Benjamin om aftenen   Benjamin om aftenen - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Benjamin om aftenen
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Benjamin centre om natten?-Kian.
» Lidt sent at handle ind, men whatever - Benjamin
» Benjamin-.--emne ting.
» aftenen er ung
» TRC om aftenen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: