|
| Langs bjergsiden | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Langs bjergsiden Lør 06 Feb 2010, 04:49 | |
| "Det ved jeg," sagde han og rettede sine grønne øjne mod hende. Han betragtede hende stille i et lille stykke tid. "De væmmedes ved min kunst ligesom så mange andre," sagde han. Det betød ikke noget for ham, om andre kunne lide hans kunst eller ej, så længe han selv var tilfreds med det han lavede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Langs bjergsiden Lør 06 Feb 2010, 08:11 | |
| Elisabeth nikkede. "Jeg synes faktisk det er klamt," sagde hun. "Vi ser meget anderledes på det. Jeg går nemlig heller ikke ind for, at man som vampyr, jager de andre væsner. Jeg har også levet længere ind dig," sagde hun nikkende. "Høre de så musik?" spurgte hun og vendte sig mod ham, med sin overkrop, så hun stadig kunne gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Langs bjergsiden Søn 07 Feb 2010, 05:56 | |
| "Så du er en af dem, som drikker blod fra dyr?" spurgte han og så frem for sig. Han skævede kort til hende. "Hvad har det, at du har levet længere end mig med sagen at gøre?" spurgte han. Han strøg en lok af sit lange sorte hår væk fra sine grønne øjne. "Ja jeg spiller selv musik," svarede han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Langs bjergsiden Søn 07 Feb 2010, 06:55 | |
| Elisabeth fortsatte frem for sig, i et stykke tid, hvor hun ikke sagde noget. Det var tydeligt, at hun tænkte. Elisabeths mørke øjne afslørede hende altid. Der var gået mange minutter, hvor de havde gået i tavshed - Faktisk havde Elisabeth ikke holdt styr på, hvor mange det egentlig var. "I starten troede jeg, at De tog mennesker/væsner, fordi De ikke kunne styre Deres tørst. Nu er det lige gået op for mig, at De gør det for... Hvad? Morskaben? Spændingen? I hvert fald troede jeg, at De ikke kunne holde sammen på Dem selv, og dermed havde mistet al form for kontrol. Jeg troede ikke, at De havde selvkontrollen til det, fordi De jo er... Ung," forklarede hun og rynkede brynene. Den var svær at forklare - Men hun havde prøvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Langs bjergsiden Søn 07 Feb 2010, 08:20 | |
| Vicente lo kort. Hans latter var ikke rar at høre på. En mørk og skummel latter. "Jeg kan skam styre mig. Jeg tager mennesker og andre væsner fordi de fortjener at dø. Det er morsomt at slå dem ihjel.. Død er morsomt, især hvis det er en selv, som bringer den," sagde han og nikkede kort. Han stak sine ligblege hænder i sine lommer. "Dyr er også beskidte skabninger, som fortjener at dø.. Ligesom mennesker. Jeg holder mig bare til mennesker," sagde han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Langs bjergsiden Søn 07 Feb 2010, 21:54 | |
| Elisabeth nikkede roligt. "Aha," sagde hun tænksomt, "ser man det." Elisabeths mørke blik gled rundt i skoven, og hun skjulte et svagt smil. Hun fandt ham på ingen måde underholdende, men skoven var mærkværdig - Og det var det som fik smilet frem på hendes kinder. "De tænker anderledes. Hvorfor skulle mennesker, væsner og dyr være beskidte?" spurgte hun i en andelse undrende tonefald. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Langs bjergsiden | |
| |
| | | | Langs bjergsiden | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|