|
| Ingen mennesker ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Man 08 Feb 2010, 09:32 | |
| Mathew så på hende og lo lidt og lag sit hoved på skrå, han begynde stille at gå og så ned på jorden imens. han lyttede efter om hun gik med ham og tænkte over hvad han skulle sige "har du en kæreste ?" røg det ud af munden på ham, han bed sig hårdt i læben og lod sine hænder glide ned i lommerne på sin jakke. han kunne ikke forstå sig selv mere, han syntes selv han var pinlig at høre på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Man 08 Feb 2010, 18:01 | |
| Fie så på ham, og rødmede svagt. "Ehm, nej det har jeg ik"sagde hun stille og så på ham. Hun smilte lidt forlegen, og så ned. "Ehm, har.. Du?"spurgte hun stille og syntes det begyndte at blive lidt pinligt. Hun gik lidt hen mod ham, men stoppede tøvende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Man 08 Feb 2010, 21:40 | |
| Mathew lyttede på hvad hun sagde og vende sig om, og begynde at gå bagud så han kunne se på hende imens "ja jeg har en kæreste, hun bor i Berlin" sagde han og træk på skulderne, da han ikke var sikker på om han ville havde hende mere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 00:17 | |
| Fie så på ham, og smilte til ham. Hun lagde hovedet let på skrå, og så på ham. "Hvorfor bor hun i Berlin?"spurgte Fie nysgerrigt. Hun bed sig i læben, og så lidt ned. Hun kom til at tænke på det der var sket i hendes sidste forhold. Hun sukkede lavt, og slap sin læbe. Hun så på ham igen, og pillede lidt ved sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 00:28 | |
| Mathew træk på skulderne "jeg kommer fra Berlin, og hun vil ikke flytte med mig, kunne ikke undre mig hvis hun er mig utro" sagde han og begynde at grine af det, han gjorde et ryk med sit hoved "kom" sagde han da han ikke havde lyst til at stå stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 00:38 | |
| Fie så på han og nikkede. "min eks var mig utro"sagde hun og trak på skuldern. "Men jeg har tilgivet ham"sagde hun, og smilte lidt. Hun bed sig i læben, og gik med ham. "Hvor vil du hen?"spurgte hun og så på ham. Hun roede sig lidt i håret, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 00:43 | |
| Mathew lyttede på hvad hun sagde og nikkede "hvorfor har du tilgivet ham ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn lidt og kunne ikke forstå det, han træk sine hænder bedre ned i sine lommer og så på hende med et smil på læben "det ved jeg ikke endnu, jeg går altid bare også ser jeg hvor mine fødder tager mig hen" sagde han og lukkede sine øjne kort i, han lege lidt med sine piercinger og tænkte over hvad han skulle sige "hvorfor har du så ikke fået en ny kæreste ? du er jo vildt flot og sød" sagde han og ville gerne forstå hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:17 | |
| Fie så lidt ned imens de gik, hun bed sig i læben, men slap den hurtigt igen. "Ehm, det er svært at forklare... Det ligge bare til mig at tilgive"sagde hun stille, og så på ham. Hun vidste ikke helt hvorfor elle hvordan hun gjorde, det skete bare. "Jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke har nogen kæreste?... Jeg har vel ikke tænkt over det..."mumlede hun, og så ned da han sagde hun var flot og sød. Hun kunne smilte lidt, og mærkede hun rødmede svagt igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:21 | |
| Mathew lyttede til hvad hun sagde og smilte til hende "alle drenge må da falde på knæ for dig" sagde han og så sig omkring mens de gik, han kunne godt lide at det ikke kun var hans sko der larmede nu. han vende sit blik over mod hende og kunne ikke forstå at hun frøs "hvor syntes du vi skal gå hen ?" spurgte han om og gik bare videre og var selv ligeglad med hvor de gik hen, han lukkede sine øjne i og gav et suk fra sig da hans hår blev ved med at flyve hen i hans øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:27 | |
| Fie grinede lidt af det han sagde. "Er du måske faldet på knæ for mig?"spurgte hun, og smilte til ham. Hun så på sine støvler, og smilte glad. "Jeg er ligeglad hvr vi går hen"sagde hun, og så på ham. Hun bed sig i læben, og smilte lidt. Hun kunne godt lide at snakke med ham. Det var ret så hyggeligt, selvom de havde lidt svært med at holde gang i et emne. "Besøger du tit din kæreste eller?"spurgte hun og så på ham, med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:35 | |
| Mathew grinte og stoppede op, han så sig omkring inden han gik ned på knæ "er det bedre ?" spurgte han om og så kærligt op på hende, han så sig omkring og tænkte lidt over det "ligger der nået sjovt her i byen ?" spurgte han om uden at rejse sig op og lukkede øjnene kort i ved tanken på Jessica, han rystede stille på hovedet "jeg kan jo ikke altid tage til Berlin og havde det dårligt, og hun vil ikke komme og besøge mig" sagde han og åbnede sine øjne og så bare op på hende, han rejste sig stille op og lo lidt videre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:41 | |
| Fie grinede lidt og så ned på ham. "Ej, der er ikke andre end dig der er faldet på knæ for mig... og jeg tror ik det der tæller"grinede hun, og smilte til ham. Hun Så lidt rundt, og smilte. "Der er jo ikke så meget der har åbent på denne tid, sååå nej"sagde hun og så hen på e butik der solgte alt mugligt bras som ingen havde brug for. Hun smilte, og så på ham igen. "Hvorfor vil hun ikke besæge dig?"spurgte hun forvirret, normalt ville man da gør næsten alt for at se sin kæreste, ville man ik? Hun var blevet lidt forvirret over det, og forstod det ik helt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:46 | |
| Mathew grinte lidt og tænkte lidt over det "selvfølgelig er der flere der har falder på knæ for dig, du har nok ikke set det, ellers vil jeg da med glæde få dem til det.. hvorfor tæller mit ikke ? skal jeg falde eller hvad ?" sagde han og grinte lidt videre og så sig omkring og træk på skulderne, og mente selv at man skulle havde åben på denne tid. han elskede natten og det fik ham altid til at blive glad, han begynde at gå igen og tænkte lidt over det "det ved jeg faktisk ikke, måske ved ikke... hun mener at drengene skal gøre alt for pigen" sagde han og tog hurtigt hendes hånd i sin og begynde at løbe "når jeg gik så, så jeg nogle gynger her over nået sted" sagde han og lag ikke mærke til hendes kolde hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 01:53 | |
| Fie grinede, og så på ham. "Jeg har aldig set et ske før, og det tæller ik fordig du gjorde det af egen fri vilje"grinede hun, og nikkede bestemt. Hun syntes selv det lød rigtigt, og sådan, selvom at det sikkert bare var noget pis hun fyrede af. Hun så på ham, og rystede på hovedet. "Undskyld, men det er da en latterlg idé hun går rundt med i hovedet"sagde hun, og fnøs over det. "Man må jo også selv kæmpe lidt, og give drengen chance, syntes jeg..."sagde hun, og tænkte lidt over det hun lige havde sagt. Fie blev lidt forskrækket over at han pludselig tog hendes hånd, og satte i løb. Hun løb med ham, og smilte lidt over han ikke sagde noget om hendes kulde. "Gynger?"sagde hun forvirret, men smilte så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:00 | |
| Mathew så tilbage på hende og grinte lidt "jamen,, nej jeg gjorde ikke du har ingen beviser på det" sagde han og stoppede lidt efter op med at løbe, han slap hende hånd og begynde at gå ned af en lille vej "det ved jeg godt, men hun elsker mig og ingen anden gør" sagde han og træk på skulderne og så tilbage, han tænkte lidt over det og bed sig kort i læben "ellers er det måske fordi hun ikke vil ses med mig udover der hjemme" sagde han og vende sit ansigt om mod hende og bed sig i læben igen og nikkede, han pejede over på nogle gynger og prøvede at få sig selv til at smile igen. han gik hurtigt der over og satte af så gyngen begynde at bevæge sig frem og tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:10 | |
| Fie grinede lidt ovar det han sagde og rystede på hovedet. "Okay en er faldet på knæ for mig, men han havde kæreste"sagde hun, og smilte. Hun gik roligt med ham, og så på ham, da hun havde lidt ondt af ham. Hun syntes ikke om at hans kæreste ikke ville komme til ham. Hun nikkede og lyttede til ham. Hun gik hurtigt hen til en af gyngerne ved siden af ham, og satte sig. Hun så lidt ned, og bed sig i læben. "Hmm, du heldig at du har en kæreste"sagde hun stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:19 | |
| Mathew så over på hende og grinte lidt "det er jo ikke altid at jeg ville ønske at jeg havde hende" indrømmede han og lukkede sine øjne lidt i og svingede bare videre, og prøvede alt for at være glad igen. han så over på hende og grinte lidt og bed sig i læben "du er en skøn pige" hviskede han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:24 | |
| Fie smilte, og så ned på sine sko. Hun blev rød over kinderne, og rystede lidt på hovedet af sig selv. *Stop med at rødme, det er pinligt*tænkte hun, og gemte sit ansig i sine hænder. Hun smilte lidt, og fjernede sine hænder igen. "Skøn, syntes du?"spurgte hun, og så på ham, med et smil. Hun syntes ikke selv at hun virkede skøn på nogen måde. Hun smilte og tænkte lidt over det i lidt tid, men bed sig så i læben. Hun begyndte at gynge lidt frem og tilbage. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:28 | |
| Mathew så over på hende og kunne godt se hun rødmede, han nikkede langsomt og tænkte lidt over det "ja, selvfølgelig er du skøn" sagde han og gyngede videre og legede lidt med sine piercinger, han tænkte lidt over hvad han skulle sige og kunne ikke finde på nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:39 | |
| Fie smilte til ham, og så lidt ned. "Hmm, pinligt"grinede hun. Hun gyngede stadig lidt frem og tilbage, imens hun så ned på sine sko. "Har du mange kunder?"spurgte hun stille, for at have noget at snakke om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 02:54 | |
| Mathew så på hende og grinte lidt "det er da ikke pinligt at være skøn" sagde han og hævede det ene øjebryn, han træk på skulderne og viste ikke hvad han skulle svare til det "det ved jeg ikke rigtigt" mumlede han og legede videre med sine piercinger |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:01 | |
| Fie grinede, og rystede på hovedet, "Nej ik det, det er pinligt at rødme"grinede hun, og så på ham. Hun smilte, og nikkede. "Måske komme jeg forbi og vil have en på et tidspunkt"sagde hun, og så op på himlen, med et tænkende blik. Hun vidste ikke helt om hvor eller hvad eller om hun overhovedet ville have en tattoo. Hun smilte og så igen på ham. "Tegner du meget ellers... Altså i må da være sygt gode til at tegne"sagde hun, og kom til at tænke på da hun fik lavet sit snakbite, hun havde set an af dem der arbejdede i tattoo butikken som hun blev piercet i, havde stået og tegnet en vildt flot fulg med mega store vinger. Hun havde været helt opslugt af tegningen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:21 | |
| Mathew så over på hende og grinte lidt "jeg vil med glæde lave en tattoo på dig" sagde han og rejste sig op og gik hen og satte sig foran hende "ja jeg er vel godt nok til at tegne, det må man jo være hvis man ikke vil havde sure kunder" sagde han og så op på hende med et smil på læben, han tog stille hendes fod op i sit skød og så ned på den "der ville være flot med en lille tattoo der på" hviskede han og nussede hendes sko med sine tommelfingere |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:26 | |
| Fie smilte, og så på ham, og nikkede. "Det lyde jo dejligt"grinede hun, og så ned på ham. Fie smilte, og så lidt på sine hænder, hun tegnede ikke så godt selv syntes hun. "Jeg vil ik have en lille en på foden, Jeg vil have en stor en, men hvor ?"grinede hun, og så tænkende ud igen. Hun bed sig i læben, og smilte lidt. Hun slap hurtigt sin læbe igen, og så på ham. "Nå jeg på et tidspunkt får bestemt mig så kommer jeg og stak have en STOR en"grinede hun, og nikkede lidt. Hun så på ham, og smilte glad. "Ja, det gør jeg sgu"sagde hun til sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:33 | |
| Mathew så op på hende og grinte lidt over hende "jeg syntes du skal havde en på foden" hviskede han og vende sit blik ned mod hendes fod, han lukkede sine øjne kort i og kunne ikke lade være med at smile. han satte stille hendes fod ned på jorden, og vende bare sit blik op mod hende og grinte lidt "kan du godt tåle smerte ?" spurgte han om og hævede det ene øjebryn da det godt gjorde ondt på nogle |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? | |
| |
| | | | Ingen mennesker ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|