|
| Ingen mennesker ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:37 | |
| Fie grinede, og så på ham, med et smilte. "Neeej, ikke på min fod"sagde hun, og smilte til ham. Hun lagde hovedet let på skrå, og smilte til ham. Hun bed sig i læben, og så tænkte lidt over hvad hun skulle sige. Hun var jo vampyr.. Hun mærkede ikke smerte på samme måde som mennsker gjorde. Hun smilte så og slap sin læbe. "Ja da, jeg er ikke en lille skrøbelig pige som man dårligt nok må prikke til!"sagde hun, og smilte stort. Hun rejste sig, og satte sig ned på jorden foran ham. "Smerte er intet problem"sagde hun, og nikkede bestemt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:40 | |
| Mathew så på hende og rykkede sig lidt tilbage da hun satte sig ned "hvad vil du så havde ?" spurgte han om og ville med glæde lave den på ham, han så bare ned på hende og smilte lidt "men du er jo lille" sagde han og ville ikke gøre hende sur, han bed sig hårdt i læben da han håbede på at hun ikke blev sur over det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:43 | |
| Fie smilte, og så ned. "Se det det jeg ikke ved endnu"grinede hun, og bed sig i læben. Hun lagde hovedet på skrå, og så på ham. "Har du nogle idéer?"spurgte hun, og så på ham. Hun smilte lidt over at han sagde hun var lille. "Ja, lille men der er alligevel plads et eller andet sted på mig"grinede hun, og smilte stort. Hun prikkede haå på skulderen, og smilte. "Og så lille er jeg heller ik"grinede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:53 | |
| Mathew tænkte sig lidt om og træk på skulderne "du kan jo altid komme forbi min butik hvis du vil havde nogle idéer" sagde han og smilte varmt til hende, han så op og ned af hende og betragtede hende meget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 03:59 | |
| Fie smilte, og nikkede. "Fedt"sagde hun stille, og så på ham med et smil. Hun så lidt undrende på ham, og smilte. "Får du øje på noget spændende?"grinede hun, og så ned af sig selv. Hun smilte, og så på hans øjne, men så ned. Hun pillede lidt ved sit hår. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:06 | |
| Mathew grinte og nikkede "jeg har fundet en flot pige" sagde han og bøjede sig hen mod hende og prikkede hende på næsen, han bed sig lidt i læben og tænkte lidt over hvad han havde gang i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:13 | |
| Fie så på ham med store øjne. "Hvor?"drillede hun, og så rundt. Hun smilte og så ned af sig selv, "Nååår den pige"grinede hun. Hun smilte til ham, og prikkede ham på næsen. "Jeg har fået øje på en sød dreng"grinede hun, og smilte stort til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:18 | |
| Mathew grinte og nikkede "ja det er dig" svarede han og så sig omkring og lag sig lidt ned og rystede på hovedet "det kan ikke være mig" sagde han og lag sine hænder på sin brystkasse |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:26 | |
| Fie grinede lidt, og smilte til ham. Hun så ned på ham, og smilte. "Det er jam der ham der"grinede hun, og prikkede ham på næsen. Hun smilte, og rystede på hovedet af ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:33 | |
| Mathew så over på hende og hævede det ene øjebryn "hvad ?" spurgte han om og klappede sig selv på maven |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:36 | |
| Fie smilte, og så på ham. Hun rykkede sig hen ved siden af ham, og smilte. "Ik noget du er bare sød"sagde hun, og smilte til ham, hun så lidt ned, og rødmede lidt. Hun pillede lidt ved sit snakebite, og smilte. Hun bed sig i læben, og slukkede øjnene lidt i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 04:40 | |
| Mathew så op på hende og nikkede og lo lidt af hende "du kender mig ikke endnu" sagde han og prøvede at grine ondt selv om det ikke gik så godt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 05:07 | |
| Fie smilte, og så på ham, og rystede på hovedet. "Jeg syntes du er sød"sagde hun, og smilte til ham. Hun prikked ham på næsen, og smilte glad. Hun så lidt tænkende ud, og smilte. "Måske bare en mønster på låret?"mumlede hun til sig selv. Hun skar ansigt, og smilte. "Nej.."mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 05:09 | |
| Mathew så over på hende og grinte lidt, han rykkede sig lidt og lag sit hoved i hendes skød og så op på hende "er der ikke nået du elsker rigtigt meget ?" spurgte han om og smilte op til hende og rakte tunge |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 05:26 | |
| Fie så ned på ham, og smilte. Hun bed sig i læben, men slap den igen. "Ehm månen"mumlede hun stille, og så op på himlen- "Jeg ved det ik helt"sagde hun, og så ned på ham. Hun pillede lidt ved hans hår, og smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 05:48 | |
| Mathew så op på hende og smilte "du kan få et tattoo af mig" sagde han og lo lidt af det, han lod sin ene hånd glide op på hendes kind og nusse hende der. han tænkte lidt over det og viste jo ikke hvad hun kunne lide |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 05:54 | |
| Fie smilte til ham, og nikkede. "Jeg vil gerne have en tattoo af dig"sagde hun, og smilte. Hun rødmede da hun mærkede hans hånd på sin kind, men smilte så alligevel. "Men jeg ved jo stadig ikk hvad det skal være for et motiv"sagde hun stille, og så på ham. "Måske du kunne finde noget du tror ville klæde mig?"Spurgte hun, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:08 | |
| Mathew så op på hende og rystede på hovedet "ikke nået tattoo af mig eller motiv, hvad med en blomst eller nået det er meget populær" sagde han og lod sin hånd forblive på hendes kind med et smil på læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:15 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. Hun vidste ik helt hvad det skulle være. "Måske en rose?"Mumlede hun, og så på ham. Hun bed sig i læben, og smilte lidt. "Ej jeg ved det ik"peb hun, og så på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:25 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:31 | |
| Fie så på ham, og så på tegningen. "Den er virkelig smuk"sagde hun, og så på den. Hun smilte glad, og nikkede. "Jeg vil gerne have hmmm, der er så mange at vælge imellem... såååå svært" grinede hun drillende. "Den!"sagde hun, og gav ham tegningen. Hun grinede lidt over det, og smilte til ham. Hun syntes det var helt fantastisk smuk at se på. Hun tænkte lidt over det, og nikkede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:35 | |
| Mathew så på hende og grinte lidt "den vil jeg med glæde lave på dig" sagde han og træk på skulderne, han lag sin hånd på hendes kind igen og smilte stort |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:39 | |
| Fie smilte, og så på ham. "Det er jeg glad for"sagde hun og smilte til ham. Hun rødmede lidt igen, og smilte. Hun bed sig i læben, og så på ham. "Er min kind lige så kold sim minhånd"spurgte hun, og så på ham. Hele hendes krop var kold, og hun vidste det godt. Men det var bare sjovt at høre om, af en eller ande syg årgsag? |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:47 | |
| Mathew så op på hende og lag først nu mærke til hendes kolde kind, han tog sin hånd til sig og nikkede "ja meget" sagde han og bed sig i læben og kunne ikke forstå det, han lukkede sine øjne kort i og lag et finger på sin læbe. han lod den glide frem og tilbage på hendes læber |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 06:51 | |
| Fie så på ham, og smilte lidt. Hun lukkede øjnene lidt i, og pillede lidt ved hans hår. Hun nynnede lavt, og så igen på ham. Hun lagde sin kolde hånd på hans, og rykkede den fra hendes læber. "Jeg kommer nok i morgen aften"sagde hun, og smilte. Hun gav hans hånd et blidt klem, og slap den. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? | |
| |
| | | | Ingen mennesker ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|