|
| Ingen mennesker ? | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 07:12 | |
| Mathew så på hende og nikkede "ja der tror jeg nok at jeg har tid" sagde han og så lidt på sin hånden, han lag den stille på sin mave igen og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 07:16 | |
| Fie smilte, og nikkede. "Okay godt"sagde hun, og smilte. Hun bed sig i læben, og så ned på ham. "Træt?"spurgte hun stille, og smilte til ham. Hun pillede lidt ved hans hår igen, og smilte. Hun så på hans ansigt, og smilte for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 07:31 | |
| Mathew smilte op til hende "nej jeg er ikke træt jeg nyder det bare" sagde han og hentydet at han nød at mærke hendes fingere i sit hår |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 07:43 | |
| Fie så ned på ham, og nussede ham blidt i håret. "Hmm kunne godt være du var træt"sagde hun stille og smilte glad. Hun så lidt op på himlen, og begyndte stille at nynne 'Lonely Day' Det var begyndte at blæse lidt, men Fie mærkede ikke så meget til det, faktisk kun når vinden legede med hendes hår så det gled ned i hendes øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 07:49 | |
| Mathew nikkede og satte sig hurtigt op og så sig omkring "jeg må heller se at komme videre" sagde han da det følte forkert, han følte at han var sin kæreste utro. han rejste sig hurtigt op og børstede sit tøj af |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 07:58 | |
| Fie så op på ham og nikkede lidt. Hun stoppede med at nynne, og så ned. Havde hun mon sagt noget forkert? "Ehm okay"sagde hun stille, og rejste sig op. Hun børstede sig af bag på, og så så lidt på ham. Hun så lidt rundt, men så på ham igen. "Ehm så ses vi vel i morgen aften"sagde hun stille, med et usikkert smil. Hun havde det som om hun havde sagt eller gjort noget forkert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 08:05 | |
| Mathew nikkede og kyssede hende blidt på kinden, han gik et par skridt tilbage og vende sig om for at gå. han havde fået det helt dårligt med sig selv, selv om han jo ikke havde gjord nået forkert eller havde han ? det var han ikke sikker på |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 08:13 | |
| Fie så på ham med store øjne, men smilte så imens hun rødmede. Hun så lidt ned, og smilte glad. Hun så igen på ham, og lagde hovedet let på skrå imens hun smilte. "Ses"sagde hun, og vendte sig om og begyndte langsomte at gå mod sin lejlighed. Hun bed sig i læben, og sukkede lavt. Hun brød sig ikke om tanken om at hun havde sagt noget forkert til ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 08:25 | |
| Mathew vende sig om og så over mod hende og vinkede "vi ses" råbte han og smilte stort, han gik videre mens han slog sig hårdt i hovedet med en flad hånd. han forsvandt ned af en gade
//out// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 08:33 | |
| Fie løftede hånden som farvel, men han ar allerede væk da hun havde løftet den. Hun forsvandt ud på den stor gå gade, hun satte i lød, og forsvandt ind i en gyde.
///out, nyt emne?/// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 08:34 | |
| //kan vi vel godt :b hvis du laver x'D // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? Tirs 09 Feb 2010, 17:55 | |
| //Sorry jeg bare loggede i går, men mit net fuckede op...-.- Men jeg laver et emne i Deepshell gå gaden i løbet af dag xD/// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ingen mennesker ? | |
| |
| | | | Ingen mennesker ? | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|