|
| Færdig på job, nu på cafe- Gaspard | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:03 | |
| Hayley kæmpede med og holde et grin tilbgae men i det hun skulle til og svare flakkede hun af grin, man kunne se hendes vampyr tænder men der var jo kun de to. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:10 | |
| Da gaspard så hende grine smittede det af på ham. Han begyndte selv at grine. *folk må sgu tro vi er fulde* tænkte han. Men underligt nok så irreterede det ham ikke. Næsten tvært i mod. Folk kunne tænke havd de ville. Det ragede ham en papand. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:19 | |
| Hayley var ret så ligegad med hvad folk tænkte, lige som Gaspard. Hayley's grin var sukkersødt hun kiggede op opå ham og havde stadig sin arm om hans imens de gik, "Vi mangler bare og slinger så tror folk vi er skide fulde" hun smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:26 | |
| Han grinte "ja, men de kan sgu tænkte hvad de vil." Han tog et lille skridt væk fra hende. Tog hendes ene hånd og løftede den op. "Kan jeg spørge Nådefrøknen om en lille dans?" spurgte han muntert. Dette var som prikken over det berømte i, på bal-joken fra før. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:31 | |
| Hayley kiggede på ders hænder men så så op på ham, og kiggede så rundt og kiggede tilbage på ham, "Hvorfor ikke" hun smilede til ham, Hayley var ligeglad med hvad de tænkte om dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:41 | |
| Han grinte muntert til hende. "Jamen, det er mig en stor ære" sagde han og det kunne høres at dette var en smule sandt. Gaspard gjorde klar til dans, mens et stort smil sadig sad på hans ansigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 07:49 | |
| Hun smilede til ham og lagde en hånd på hans skulder, og kiggede op på ham Hayley var jo ikek særlig høj, hun smilede selv stort, "Ligefrem en ære" hun kiggede op og det begyndte og renge Hayley elskede reng og var derfor ligeglad, hun kiggede bare på ahm med et stort smil, "Det eneste vi manlger er musik" sagde hun med et smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:01 | |
| Han lagde en hånd på hendes liv og begyndte langsomt at træde dansen an. "Ja da. Hvem ville det ikke være en ære for?" Han mærkede regnen og smilte lidt mere. Regn var godt, da det altid var et tegn på at solen ikke ville komme lige forløbigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:09 | |
| "Alle, helt seriøst,.. hvem synes det er en ære og danse med en der er grim og kedelig?" spugerte hun og kiggede på ham. hun nussede blidt hans skulder, "Hov vent" hun smilede og hev en mobil og af sin baglomme og satte noget musik på og lagde den så tilabge og smilede til ham, hun lagde hånden på ahns skulder og nussede ham på skuldern og nød at mærke rengen på sig Musik https://www.youtube.com/watch?v=iLi_osYNsOU |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:23 | |
| "nå, men så er det vist på tide at overbevise denne alle om at det skam er en ære at danse med en som er smuk og sjov" sagde han og det kunne ses i hans blik at han var oprigtig ved sine ord. Han så hendes bevægelse og smilede da musiken begyndte. "perfekt" sagde han og strøj let sin hånd ned af hendes ryg inden den stoppede ved hendes liv, hvor den skulle være til dansen, som han igen begyndte at træde an. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:30 | |
| Hayley rystede på hovedet af ham og dansede ham ham. " Jeg vil gerne, se hende du snakker om..for jeg kender hende ikke" hun nussede hans skulder vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:38 | |
| Han smilede til hende. Han havde taget fejl først. Hun var ikke sød. Nej hun var mere end sød.. "Nåå og hvordan kan du så være sikker på det?" spurgte han og begyndte at nusse hendes liv, hvor hans hånd var. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:42 | |
| Hun smilede over hans nussen . Hun nød det. hun lgade sig roligt ind til ham oglagde sit hovede på hans skulder "Jeg kender hende..vis hun hedder Kla..for Kala er den eneste pige jeg rigtig kender" hun kiggede op på ham og trak sig væk og stod nu i danse stillingen igen og nussede ham på skulderne "Kala er smuk..men det er jeg ikek sp vis jeg kender hende er det hende" hun smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 08:51 | |
| Gaspard havde ikke danset i lang tid, men fandt nu ud af at han godt kunne lide det. Og især med Hayley som dansepartner. Han stoppede ikke med blidt at nusse hende. Da hun lagde sit hoved på hans skulder tav han blot og lyttede. Ventede til hun var færdig med at tale. "Hayley, jeg kender ingen Kala. Og selv hvis jeg gjorde ville jeg ikke tale om hende. Hende jeg taler om, står lige foran mig." Gaspard smilede blidt til hende, inden han lavede et let lille svinge-dreje rundt-trin.
Sidst rettet af Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:34, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:01 | |
| "Men hende der står foran dig er intet af det du siger hun er" hun rystede på hovedet "Jeg er ikke smuk" hun nød hans nussen og smilede at det let lille svinge-dreje rundt-trin. hun nussede hans skulder vider, "Kig godt efter på mig..du kan næseten se det..bare med et øjekast..at jeg ikke er smuk, sød, sjov, pæn eller noget" hun kiggede op på ham og sukkede dybt..- |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:16 | |
| Han så på hende med et blik der var venligt, blidt og på en underlig måde forstående. "Så må dit spejl lyve for dig hver dag. For jeg synes du er både smuk, sød, pæn, flot, sjov og tja alle andre positive adjevtiver som du kan finde." noget i hans stemme sagde næsten Basta. det er sådan virkeligheden er, og det er ikke rigtig til diskussion, men det var ikke på en hård eller negativ måde. Tvært i mod. Gaspard skævede kort væk fra hende og på deres omgivelser. Alt var vådt af regnen. Og det samme var han. Men det irreterede ham på ingen måde. Det gjorde næsten dette en smule sjovere, og ville klart forstærke folks intryk af at de var fulde.
Sidst rettet af Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:34, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:24 | |
| Hayley kunne godt høre at hun ikke kunne sige noget for at skifte hans mening. "Jeg kan vel ikke sige noget der kan få dig til og skifte mening vel" spugerte hun, og nussede ham vider på skuldern og kiggede ned da han kiggede væk fra hende. lige nu var hun bare lidt trist..man han holdte hendes humør oppe, "Gaspard..jeg er den mest nedern pige idenne her by..du er en smuk mand..du kunne bare stille dig ude på gaden og råbe..hvem vil have mig, også ville der komme 1000ner af piger hen til dig.. men jeg kunne gøre det.. og intet ville ske" hun kiggede alvorligt på ham men stadig venligt, "Og det er fordi jeg er grim!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:29 | |
| "Det er meget muligt, at jeg ville være i stand til det, men jeg ville ikke gøre det.." han holdt en lille pause mens han lavede endnu et lille sving-drej rundt-trin. "og du ville sagtens selv kunne gøre det. Du skulle bare udstråle at du kan." Han så på hende med et lille smil. "og nej du kan ikke ændre min menning af den grund at jeg synes du er smuk. Men hvorfor synes du det ikke selv?" han lagde hovedet let på skrå mens han prøvede at finde et logisk svar. Men han kunne ikke finde det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:36 | |
| "Jeg ville ikek være sikker vis jeg var dig..drengene kan jo ikek lide mig"hun sukkede,. "Smuk..nej.. pæn..nej..fordi jeg ser mig selv i spejlet og jeg kan se at jeg ikke er køn" hun sukkede dybt og bed sig i læben. men slap den så.. "Jeg kan godt ænder din menig,. sig jeg er grim eller jeg kysser dig" hun kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:50 | |
| "hayley du er ikke grim, dum, hæslig og vammel. Du er det modsatte." Sagde han varmt til hende. Han bemærkede ikke rigtigt at musiken var stoppet og at dansne ligeså var. Måske var det den trussel hun kom med der havde fået Gaspard til at stoppe. Måske noget andet. "Så nu afpresser du mig?" spurgte han med et hævet øjenbryn, dog var der et underfundigt glimt i hans mørke øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 09:57 | |
| "JO" hun sukkede og lagde godt mærke til de stod stille, "Jeg kysser dig vis du ikek siger jeg er grim..så ja vis du siger jeg er grim så er vi over det problem at du skal kysse med en der er grim" hun trak på skuldern eog kiggede på ahm hun ryggede sit hovede tæt på ahns læber.. "Hvad er det jeg er?" spugerte hun. hendes læber var kun få cm fra hans |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 10:01 | |
| "så let får du mig ikke til at skifte mening. Du er smuk. Smukkere end flere af de engle jeg har set her for nyligt." hans stemme var bestemt og det kunne høres at han mente hvad han sagde. han så på hendes ansigt. Hendes øjne, næse, kinder og mund. Lige nu lagde han specialt mærke til munden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 10:10 | |
| Hayley kiggede på ahns mund og lagde armene om hans nakke, "Det her valgte du selv" hun lagde læberne imod hans og kyssede ham roligt og blidt på munden, "Sig at du synest jeg er grim" hun mumlede imod hans læber men kyssede ham nu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 10:18 | |
| Gaspard lagde nu sin anden arm om hendes liv. "Ja, man må gå lidt igennem for at kunne beholde sin mening" sagde han med et lille smil. Han skulle til at tilføje noget mere, men nåede det ikke rigtigt, før end hendes bløde læber mødte hans i et kys. Gaspard kunne godt lide dette, han vidste bare ikke om han ville indrømme det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 10:33 | |
| Hayley stoppede med og kysse ham. "Det her går ikke..men jo jeg er ikke den kønneste" hun nussede ham på ryggen og kiggede på ham.."Hvorfor er det kun mig der kan se jeg er grim" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard | |
| |
| | | | Færdig på job, nu på cafe- Gaspard | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|