|
| Færdig på job, nu på cafe- Gaspard | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 10:45 | |
| han sukkede indvendigt da hun stoppede kysset. enten var det illusion eller også var han langsomt begyndt at blive godt og grundigt forelsket i Hayley. "well, jeg tror det har noget at gøre med at du er smuk. Men har været igennem noget svært som som har tærret på dit indre" det han sagde var mere et gæt, end noget han vidste. Han håbede at han ikke kom til at ramme et ømt punkt. Eller at han i så fald ikke ville ramme for hårdt.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Lør 13 Feb 2010, 10:52 | |
| Hayley kiggede på ham og bed sig lidt i læben "Du har måske ret..jeg ved det ikek.. men jeg synes ikke jeg er pæn" hun kiggede på ahm og nussede ham i nakken og lukkede kort øjen hårdt i men slappede så lidt af i øjne, Hun kiggede på ham med et blik der vist at hun ikke vidste hvad hun skulle gøre af sig selv., hun havde det svært, hun nussede ham i nakken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 05:12 | |
| Et øjeblik var Gaspard rådvilig ang. hvad han skulle sige. Dog viste han det ikke. Det var der ingen grund til.. "Hvad ved dig selv synes du der er grimt?" spurgte han. Dette kunne give ham lidt tænke tid til hvad han ellers skulle sige. Gaspard var ikke så god til det med følelser, da han aldrig rigtig var blevet opdraget til at skulle tænke på dem. Og efter han blev vampyr havde han kun set noget til det på afstand. og det hjalp ikke så meget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 06:38 | |
| Hayley kiggede ned af sig selv, hun havde stadig armene om sig selv, "Alt det du synes er pænt, synes jeg er grimt" hun sukkede og bed sig svagt i læben hun kiggede så op på ham igen. Hayley havde mange føleser og det kunne man også godt se på hende.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 06:45 | |
| Et lettere lumsk smil gled over hans læber, ved hendes ord. "mhh.. så det ville rent faktisk sige at hvis jeg sagde at jeg synes du var grim, ville du synes du var smuk, mens jeg inderst inde ville sige Yay, enighed; hun er smuk" spurgte han med et blidt smil. Der var kommet et glimt i hans øjne, som ikke havde været der tidligere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 06:53 | |
| Hayley smilede og rystede på hovedet, hun lagde godt mærke til ahns glimt og hendes smil blev lidt større, "Hvor du sød..men nej vis du sagde jeg var grim, ville jeg sige, Yay jeg fik endelig ret" hun nussede ham i nakken og lagde nu mærke til at musik var slutted og hun startede den igen og lagde armen om hans nakke igen og kyssede ham hurtigt på kinden.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 07:09 | |
| En lille latter undslap ham. "Dammit" mumlede han, dog kunne det høres på hans stemme at det var et negativt dammit. En kort sitren gik gennem hans indre da han mærkede hendes læber på sin kind, men heldigvis kunne sitren ikke ses på ham, eller for den sags skyld mærkes. Gaspard trak hende let ind til sig i et kærligt kram. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 07:12 | |
| Hayley lagde sig roligt ind til ham og lukkede øjne i, hun nussede ham lidt på ryggen, "Hvorfro vil du gerne have jeg synes jeg er smuk ?" spugerte hun og nussede ham i cirkler og tænkte lidt, hun lagde hovedet på hans bryst og fugtede sine læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 22:09 | |
| Han trak let på skuldrene. "Fordi du er det." Han vidste egentlig ikke helt hvorfor. Eller jo på en måde, men ikke så han kunne forklare det. Noget typisk ham; dårlig til at sætte ord på sine tanker og idéer. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 22:12 | |
| "Nej!" sagde hun báre. Han havde nok lagt mærke til hvor stædig hun var, hun ville ikke gi ham ret, "Jeg giver dig ikke ret for det passer ikke" hun lukkede øjne og krammede ham vider. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 22:22 | |
| "stædige æsel" mumlede han med en varm og blid stemme. Han holdt stadig om hende. Det var dejligt at stå så tæt med Hayley. "Det lader vist til at denne diskussion blvier uden en vinder?" spurgte han mildt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Søn 14 Feb 2010, 22:28 | |
| Hayley smilede lidt over det han mumlede og trak på skulderne "Det kunne jeg godt ha fortalt dig" hun smilede og nussede ham på ryggen " Denne her diskussionføre til at jeg vinder" hun smilede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Man 15 Feb 2010, 09:24 | |
| Gaspard tog en hånd op og strøj blidt hendes kind. "kunne du vel godt" sagde han med et drilsk blik. Hvis hun havde gjord det kunne han sagtens ha' fundet på at se hvor stædig hun var. "Njah.. den fører bare til at vi kan stå her i en evighed eller to" sagde han med en lille latter. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Man 15 Feb 2010, 09:34 | |
| Hayley kiggede på ham og smilede da hun mærkede hans hånd på sin kind. "Ja, det kunne jeg..men det gjoder jeg ikke" hun smilede stort og kørte en hånd igennem sit hår og tog hånden ned i sin lomme og startede musikken bare en ny snag og kiggede op på ham og lagde den tilabge i baglommen, "Ja ellers kunne vi gå hjem til mig,..eller du kunne bare give mig ret" hun smilede stort.. Ny sang : https://www.youtube.com/watch?v=rriGtwl1oGE |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 22:50 | |
| Han grinte. "Lyder som en god idé" Han tog hendes hånd og begyndte at gå i en helt tilfældig retning. Men kom så i tanke om at han ikke anede hvad retning hendes hus-lejlighed (?) lå i. Og hvis hun havde sagt det havde han glemt det. Det var også alt den prøven på at overtale, det var udmattende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 22:56 | |
| Hayley smilede og nussede roligt hans hånd "Mit hus ligger den anden vej" sagde hun roligt og smilede til ham. "Er du glemsom" spugerte hun drillene med et sødt smil. Hayley nussede hans hånd vider med sin tommelfinger .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:01 | |
| Han drejede yndefult rundt og prøvede at redde den. "Ville jo lige lave en lovlig uvening" sagde han med et skævt grin. Det var uden tvivl en af de dårligste undskyldninger ever.. "se det på den lyse side. På den måde skal du ikke frygte mig som den næste der bryder ind" sagde han og gik nu i den retning, der var den anden vej. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:13 | |
| Hayley grinede lidt over det han sagde. "Lovlig uvendnig.. det er nok den dårligste undskyldning jeg noglesinde har hørt" sagde hun og smilede stort til ham,og nussede hans hånd vider "Ja okai det kan jeg godt se det gode i " hun smilede sødt og varmt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:18 | |
| han så uskyldigt på hende. Eller så uskyldigt som han kunne. "men dem skal der vel også være plads til." Han gik muntert afsted, uden rigtigt at bemærke at hun nussede hans hånd. Måske ... jo det måtte hænge sådan sammen. "Altid se det lyse i det mørke" sagde han stadig muntert. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:22 | |
| Hayley gik bare roligt med imens de kom tætter og tætter på hendes hus, "Det skal der vel" sagde hun og smilede, hun gav kort hans hånd et blidt klem men nussede den så igen "Det er nogle gange svært men duu har ret.. det er det man skal gøre.. se det lyse i det mørke" hviskede hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:25 | |
| Han vat tavs i lidt tid. Hans tanker havde igenoptaget ham. "ja.." sagde han blot. Han stemme var en smule fjern, men den blev hurtig normal igen. "Ved det..." mumlede han, og havde lyst til at skifte emne. Dette virkede nemlig til at gøre hende en smule nedtrykt.. "hvor længe har du boet her?" spurgte han smilende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:29 | |
| Hun var tavs ind til ahn spugerte om det sidste og imens nussede hun hans hånd vider " Jeg har boet her i .....80år" der gik lidt tid før hun sagde 80 fordi hun talte.. hun smilede til ham, "Hvad med dig" spugerte hun roligt .. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:33 | |
| Han så på hende med en smule overraskelse. "så lang tid på samme sted?" selv kunne han ikke holde ud at være mere en et år, måske to på et sted. Hvis mere begyndte det er blive det samme. "Jeg har været i her i ca en uges tid" sgade han med et lille smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:35 | |
| Hayley smilede og nikkede, "Det her sted er det eneste sted jeg føler mig tryg.. så ja defor har jeg boet her så længe" hun nussede hans hånd vider og smilede roligt imens hun kiggede på sit hus som nu var til og se "Okay.. jamen så velkommen til..der er mit hus" hun pegede hen på husset
//Husset kan ses på min profil ^^ // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard Tors 25 Feb 2010, 23:47 | |
| Gaspard så på huset med et lille smil og så det an. "Det er pænt" sagde han. Han vidste ikke helt hvad fanden han ellers skulle sige. Og de ord lød sikkert utrolig barnlige og mærkelige. Men sagt var sagt, og det kunne ikke ligefrem ændres.. "Ah okay" sagde han og reflekterede over hendes ord. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Færdig på job, nu på cafe- Gaspard | |
| |
| | | | Færdig på job, nu på cafe- Gaspard | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|