Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gid jeg var rig og berømt!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:29

Eolith så på ham og blev helt rørt over det han sagde. Han stolede virkelig blindt på Marcus, fordi det var så tydeligt, at han var oprigtig. Han kyssede ham igen på kinden, og dog ligt tæt på munden, og han kørte sine hænder ned til Marcuses trøje og begyndte løfte op i den for at trække den over hans hoved. Han smed trøjen på gulvet da han fik den af og kyssede ham ned ad kravebenet.
Eolith kunne rigtig godt lide at kysse ham, især nu, da han ikke virkede sur eller ked af det over det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:38

Marcus smilte svagt da Eolith kyssede ham på kinden, men bed sig lidt diskret i læben da det var tæt på hans mund.
Han lod ham bare trække hans trøje af og smilte svagt imens Eolith kyssede ham ned af kravebenet. Marcus kørte roligt en hånd gennem hans hår igen og smilte svagt, men lænede sig så lidt ned og kyssede ham blidt på håret og tænkte lidt.
Men derefter tog Marcus selv fat i Eoliths trøje og hev den over hans hoved og smed trøjen ovenpå sin egen og kørte sine hænder blidt op af siden på Eolith.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:49

Eolith lod roligt sin trøje glide af og han lænede sig ind til Marcus og kyssede videre hvor han slap. Han kunne godt lide den forsigtige og uskyldige måde han blev rørt på i siderne, da det et eller andet sted var ret frækt. *Wow..* Tænkte Eolith, da det gik op for ham, hvor rart det faktisk var at voldtage Marcus igen, selvom det overhoved ikke virkede sådan. For ham virkede det som om at Marcus også kunne lide det. *Bare hans berøringer er bedre end almindelig sex..*.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 07:58

Marcus nød Eoliths kys og smilte svagt, men lod stadig sine hænder glide blidt op af siderne på ham. Han sørgede for at sine berøringer var blide og forsigtige, da den mindste hurtige bevægelse sikkert kunne skade Eolith og det ville han ikke kunne tilgive sig selv for overhovedet. Marcus bed sig lidt i læben, men lod derefter sin ene hånd nusse ham blidt på maven og lod den anden hånd glide blidt op af hans ryg. Lige nu ville Marcus faktisk godt vide hvad Eolith tænkte, men han smilte bare lidt igen og lod den tanke være.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:07

Eolith kyssede ham stadig og var faktisk temmelig behersket, selv da hans evne var trådt i kraft. Det. Det var også mest hvis folk ikke lod ham gøre det han ville, at det begyndte at blive slemt. Eolith havde slet ikke dårlig samvittighed i maven over det længere, men følte sig faktisk lettet. Han viklede sig roligt rundt om Marcus med sine arme og ben og kiggede lidt forlegent på ham. "Vil du ikke løfte mig op i sengen Marcus?" Spurgte han forsigtigt, og kunne som altid rigtig godt lide, når han blev løftet op og hen til et andet sted. Det var lidt ligesom det man så på film.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:16

Marcus undrede sig først lidt over hvad han lavede, men smilte så svagt til Eolith og nikkede kort. Han tog derefter sin ene hånd under numsen på ham og lagde den anden rundt om ryggen på ham og rejste sig roligt op. "Jo, skal jeg nok, ikke ligefrem fordi det bliver besværligt" sagde Marcus nok mest for at drille lidt og gik så roligt hen til sengen og lagde Eolith lidt ind på sengen, før Marcus lagde sig ind over ham og kyssede ham ømt på halsen og lod sin ene hånd køre blidt op af siden på ham og støttede med sin anden hånd på sengen, for ikke at mase Eolith.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeOns 24 Feb 2010, 08:21

Eolith slap roligt sit tag omkring Marcus, da han blev lagt ned, men holdt stadig om hans nakke med hænderne. Han løftede hovedet og lukkede øjnene i for at gøre sig blind for hvad der skete og kun mærke hans blide kys.
Han lod en hånd åbne op for sit eget bælte imens, og begyndte at knape op for bukserne så han kunne få dem af. Han trak vejret tungere end normalt og meget mere intimt. Det var lidt ligesom at være jomfru igen, eller hvordan man nu sagde det. Eoliths mange første gange havde bestemt ikke været behagelige.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 03:25

Marcus fortsatte blidt sine kys på hans hals og smilte svagt men kort i dem, men han kunne sagtens høre at Eolith åbnede sine egne bukser og bælte og tænkte lidt, om det ikke var meningen at den anden skulle gøre.
Men han trak bare lidt på den ene skulder og tænkte kort, Marcus ville ikke blande eller kommentere Eoliths metoder at gøre eller lave tingene på. Marcus kørte roligt sin hånd ned i bukserne på Eolith, ikke ned i hans underbukser men udenpå og begyndte at nusse ham lidt mellem benene og lænede sig derefter op til hans ansigt, " er du nervøs?" spurgte Marcus hentydet til hans tunge vejrtrækning.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 03:51

Eolith holdt sine øjne lukkede og mærkede efter de bahagelige ting Marcus gjorde ved ham, med sin kyssen og nu også nusse nede ved skridtet. "N-nej.." Svarede han og åbnede øjnene og kiggede på ham "Jeg er ikke nervøs. Jeg stoler på dig". Eolith var alligevel lidt nervøs, men det føltes ikke helt sådan, og hvad var der også at være nervøs over.
Han begyndte forsigtigt at knappe Marcuses bukseknap op og lynede langsomt og spændt op for hans bukser. "Er du nervøs?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 03:58

Marcus forsatte med at nusse ham blidt ved skridtet og lod det være behageligt, for en gang skyld ville han ikke være hård, som han måske havde været ved Hayley, eller som Eolith havde været ude for med andre, det ville han ikke.
Han kørte derefter sin hånd lidt op af Eoliths skridt, og lod så hånden køre blidt ind under hans underbukser og nussede ham videre nede ved skridtet igen. Marcus bed sig lidt i læben, da Eolith knappede hans bukser op og lynede ned, men rystede derefter på hovedet, " nej, jeg er ikke nervøs, ser jeg ikke nogen grund til med dig" svarede han og lænede sig ned og kyssede ham ømt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:10

Eolith så på ham og var begyndt at rødme lidt efter de blide bevægelser. "Er jeg så sølle?" Lo han lidt og smilte "Hvad så hvis jeg har et es i ærmet?". Han nød det ømme kys mod sin kind, men ville dog ønske at det var tættere på munden. Han kunne huske hvor dejligt det havde været den første gang med Marcus, men denne gang var det noget andet og denne gang endnu bedre, og det var helt bestemt ikke voldtægt.
Eolith kyssede Marcus igen på kinden og kørte nemt hænderne ned i hans løse bukser og om bag ham, hvor han klemte ham blidt i røven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:16

Marcus smilte svagt til ham over at Eolith rødmede lidt og kyssede ham igen på kinden, " du er så sød når du rødmer" hviskede han ind i hans øre og smilte svagt igen. "Så håber jeg at det er et godt es du har i ærmet" drillede Marcus og smilte skævt. Han smilte lidt over at Eolith kyssede ham tilbage på kinden og fortsatte blidt sin nussen i hans skridt, det gav et lille sæt i Marcus da han mærkede hvad han gjorde og kunne ikke holde et grin tilbage.
"Du er da vist en lille frækkert" drillede Marcus grinene og kyssede så derefter Eolith kort, men dog ømt på munden og smilte svagt til ham lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:37

"Jeg rødmer da ikke" Sagde Eolith forlegen, men kunne godt mærke varmen i hans kinder "Og ja.. du har en usædvnlig blæd numse". Han smilte og kyssede ham hurtigt på munden, da han syntes det var lidt pinligt at snakke om hans numse, hanhavde ikke regnet med at han ville kommentere det og gøre ham pinligt berørt.
Eolith trak Marcuses bukser ned hurtigt og tog fat i sine egne. Han ville ikke spilde tiden, for han frygtede at klokken allerede skulle smutte fra ham, og at Marcus så ikke havde lyst til ham alligevel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 04:43

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt over det Eolith sagde og synes endelig at det var meget sødt at han blev så forlegen over det at han ligefrem rødmede. Han smilte lidt over at han hev hans bukser ned og smed den ned på gulvet, han hjalp Eolith af med sine og smed dem også roligt ned på gulvet, Marcus tog derefter sin hånd op fra hans underbusker, men tog så derefter blidt fat i kanten på dem og begyndte at trække dem roligt ned. Han lænede sig derefter lidt ned til Eolith igen og kyssede ham ømt på munden og denne gang holdte han kysser og lukkede sine øjne roligt i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:18

Eolith lukkede øjnene igen og tog fat rundt om ham og kyssede ham forsigtigt med i hans kys. Han løftede op i sin underkrop og hjalp til med at få sine underbukse af, så han ikke havde dem på længere. Han sukkede lettet og kyssede ham igen, mens han spredte sine ben lidt, under ham.
Det var et utrolig dejlig fornemmelse, og han ville selvfølgelig også gøre sit bedste til, at Marcus også ville få mest muligt ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:28

Marcus smilte svagt i kysset, også fordi han mærkede at Eolith tog fat rundt om ham. Han mærkede godt at han spredte sine ben lidt under ham, men Marcus kunne jo ikke komme op i ham fordi han stadig havde underbukser på. Derfor efter at han havde smidt Eoliths på gulvet, så løftede han sig lidt uden at stoppe kysset og trak selv sine egne ned og smed dem på gulvet. Marcus kunne først nu godt mærke at han var lidt nervøs for at Eoliths ikke ville kunne lide det.
Derfor trak han sig meget roligt og forsigtigt op i ham, da han aldrig havde styret når det var dreng og dreng, det havde jo kun været Eolith som havde styret dengang de gjorde det første gang. Marcus trak vejret roligt og kunne endelig godt lide at være oppe i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:43

Eolith lukkede øjnene i og skar svagt på en lille grimasse i ansigtet, da det gjorde ondt. Det var godt nok meget normalt, at det gjorde ond idet den kom ind først, og Eolith kunne rent faktisk godt lide den slags tind, da der lå en lille masochist gemt i ham.
"Mngh, det er skønt" Hviskede han, og kørte hænderne ned bagi Marcus igen og trak ham dybere ind i sig. Han bed sig forsigtigt i læben igen og kyssede ham blidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 05:56

Marcus så godt hans ansigt og bed sig lidt i læben, det havde åbenbart gjort ondt, men han ville ikke stoppe, han ville bare sørge for ikke at være for hård imod Eolith.
Han kunne dog ikke lade være med at smile over det han sagde og tænkte kort, " er alle dine gange ikke det?" spurgte Marcus lidt nysgerrigt, inden at Eolith trak ham længere ind. Marcus fik stønnet svagt, men kyssede ham igen da han kyssede ham blidt. Marcus begyndte derefter at bevæge sig lidt ind og ud af Eolith i et roligt og forsigtigt tempo og gjorde kysset ømt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 06:24

Eolith klemte benene omkring Marcus og låste dem fast ved at krydse sig over hinanden omme på hans ryg. Han stønnede svagt efter Marcuses bevægelser, men kunne sagtens kysse ham imens. Han havde ikke noget imod at kysse Marcus, selvom han ikke havde spurgt efter det. Man kunne jo sagtens have sex uden at kysse, og normalt var det heller ikke noget for Eolith, hvis han ikke kendte personen. Men med Marcus var det overraskende dejligt, og lige nu ville han dø for at være hans.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:02

Marcus bevægede sig blidt ind og ud af Eolith, han ville hverken være hård eller brutal, medmindre han selvf bad ham om det, for han ville gøre alt for at Eolith ville blive glad, istedet for at være trist.
Han havde ikke noget imod at han klemte benene omkring ham, så var det jo også lidt nemmere at komme til, selvom Marcus ikke havde noget imod at han havde benene nede. Han kyssede Eolith ømt videre imens, og fik stønnet svagt i kysset, men havde ikke i sinde at stoppe kysset, bare på grund af et støn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:13

Eolith lagde hænderne på Marcuses kinder og kyssede ham. Han lod kun blidt spidsen af tungen være med i kysset, men ville heller ikke kvæle ham i et tungekys her og nu, hvor der skulle til at blive plads til støn. Han kunne godt lide at han ikke bare stoppede for at stønne, og følte sig nu rigtig tæt på ham, nu hvor han også kunne være del i hans vejrtrækning. *Han kan virkelig lide det!* Tænkte han muntert, og var som smeltet i hans arme lige nu. Mon ikke Marcus holdt af ham? Sådan rigtigt?
*Hvad nu hvis han var forelsket i mig? Og jeg bare har snakket løs om Andy!? Åh nej..*. Eolith fik dårlig samvittighed, men kunne sagtens blive ved med at kysse ham. Han bevægede sig selv lidt med så godt han nu kunne. Det gjorde slet ikke ondt forneden med det stille tempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:21

Marcus lagde mærke til at Eolith tog sin tungespids være med i kysset og smilte svagt, før han lod sin tungespids ramme hans og legede blidt med den, men gjorde det ikke vildt, så de kunne have lov til at stønne stadigvæk.
Han holdte virkelig meget af Eolith og det var ikke kun på grund af hans evne, han havde ikke altid set Eolith på den måde, men han kunne ikke bare lade Eolith gå og passe sig selv, hvis han var trist, ked eller vred, så ville Marcus hjælpe.
Marcus bemærkede at Eolith begyndte at bevæge sig lidt med, og derfor begyndte han at gøre det lidt hurtigere med ikke særlig meget, han fik stønnet i kysset, men han stoppede det stadig ikke og trak vejret helt ned i maven, imens han kyssede Eolith blidt videre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:34

Eoliths stemme begyndte at klemme sig lidt ud i et af sine støn. Normalt havde han faktisk en helt almindelig mørk drengestemme, men når han var i nydelse, kunne han overraske alle og sig selv med en noget lysere stemme. Han rødmede igen af det og kyssede Marcus og forsøgte ikke at overdøve Marcus med sin irriterende stemme, når han gerne ville lytte til Marcus.
Han lagde usikkert hænderne på Marcuses numse igen og førte ham i en lidt hurtigere bevægelse, da det slet ikke gjorde ham noget hvilken fart det havde. Det tændte ham lidt at blive tage med magt, hvis det kun var leg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 07:48

Marcus kunne godt lide at høre Eolith stønne, det gjorde ham absolut intet at han stønnede imens, han skulle ikke tage hensyn til Marcus, han skulle bare istedet lade sin nydelse komme ud, istedet for at holde den inde.
Marcus fik også stønnet lidt i kysset, men ellers kyssede han bare videre og tog sig ikke noget af det.
Han mærkede godt at Eoliths hænder var på hans numse igen, han fandt ud af at han gerne ville have det hurtigere og begyndte derefter at bevæge sig i det hurtige tempo som Eolith gerne ville have ham i. Marcus stønnede derefter lidt igen på grund af det og tog sin ene hånd op og kørte den igennem noget af Eoliths hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitimeTors 25 Feb 2010, 08:24

Eolith holdt sine støn lidt tilbage, men begyndte igen da Marcus gjorde sig hurtigere. Han blev først nu nødt til at stoppe kysset forsigtigt, og lagde sit hovede ind mod hans og stønnede ham næsten ind i øret, uden at tænke nærmere over det. Han kørte hænderne op ad hans ryg igen, men lod den ene hånd dumpe ned mellem sine ben, og klemte lidt omkring den, for at det ikke skulle være for uudholdeligt at være tændt. Han kunne godt mærke at han var ved at komme i det punkt, hvor han snart ville komme.


Sidst rettet af Eolith Tors 25 Feb 2010, 08:59, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 5 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gid jeg var rig og berømt!
Tilbage til toppen 
Side 5 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: