Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Gid jeg var rig og berømt!

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 02:33

//Næste morgen?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 02:34

//Ja kan vi godt sige ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeMan 01 Mar 2010, 07:44

Eolith åbnede sine øjne og fik hurtigt øje på Marcus. Det var dejligt for ham at vågne op sammen med nogen, og denne gang uden at fryse. Han satte sig forsigtigt op og kiggede ned på ham med et stille smil. Lidt træt var han dog, men han vare mere frisk end hvad han plejede at være om morgenen.
"Marcus?" Sagde han stille og lagde en hånd på hans skulder og ruskede let i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeTirs 02 Mar 2010, 06:33

Marcus vendte bare hovedet lidt, da han mærkede at noget rørte og ruskede lidt i ham. "ikke.. nu.." mumlede Marcus halv søvende og var faktisk ikke klar over at han sov mere end han plejede. Måske følte han sig bare så udmattet at han havde trængt til det. Men nu havde klokken jo også været mange da de gik i seng.
Men lidt efter vendte Marcus hovedet imod Eolith igen og åbnede det ene øje, imens han tænkte lidt, men åbnede så begge øjne og smilte svagt, " det er godt nok, lang tid siden at jeg har sovet så meget" sagde han tænkende og holdte det svage smil på læberne endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeTors 04 Mar 2010, 22:47

"Ja" Svarede Eolith selv lidt træt "Klokken er allerede tolv. Vi har sovet hele morgenen væk". Han kiggede ned på ham og rejste sig selv op og gik hen til sit skab og fandt et hurtigt sæt tøj frem som han nemt trådte i. Han kørte hånden tænksomt igennem sit hår og gik igennem lokalet hen til vinduet og åbnede det. "Det er ikke så koldt i dag" Sagde han og så væk fra solens lys der skærpede i hans øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeTors 11 Mar 2010, 18:38

Marcus smilte svagt, men kom så i tanke om hvad det endelig var han havde gjort og derfor lagde han kort hænderne foran ansigtet og pustede langsomt ud, men tog så derefter hænderne bag hovedet og så tænkende op i loftet, " for første gang i lang tid... så gider jeg faktisk ikke at stå op" sagde Marcus med et svagt smil op mod loftet og sukkede lidt. Men ikke fordi han var trist eller noget, han slappede bare af og tænkte ret meget lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeFre 12 Mar 2010, 17:30

Eolith så hen på ham og smilte forsigtigt af ham. "Kom nu. Her er jo masser at stå op til" Lo han lidt og hentydede til sig selv. Han gik hen til sengen, hvor Marcus lå, og lagde sig ved siden af ham. Han kiggede lidt sørgeligt på ham, men skjulte det med et svagt smil. Han ville nemlig gerne have ham rigtigt, men han vidste godt, at det var udelukket. "Du er en god ven..." Sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:49

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt over det han sagde og trak lidt på den ene skulder, da Eolith endelig havde meget ret, " ja.. det har du jo ret i" indrømmede Marcus og smilte skævt til ham. Men fulgte ham derefter lidt med øjnene, da han kom hen til sengen og lagde sig ved siden af Marcus. Først så Marcus bare tænkende på ham, men smilte så svagt og trak lidt på den ene skulder, imens han vendte blikket op i loftet, " tak... jeg bliver nok heller aldrig andet... jeg kan jo ikke andet end at ødelægge alle de forhold jeg for" sagde han stille og bed sig lidt i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 00:54

"Ikke dog Marcus... dig lader jeg aldrig gå" Svarede han og så ham alvorligt i øjnene "Du ved godt at jeg har holdt af dig lige siden vi mødtes. Lige fra den dag hvor du rent faktisk lyttede til dig, og du tilgav mig så let...". Han satte sig op i sengen og så stadig ned på ham med det samme udtryk "Hvis du nogensinde gør noget forkert... lige meget hvad, så tilgiver jeg også dig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:00

Marcus vendte roligt blikket på Eolith og bed sig lidt i læben over det han sagde og kunne ikke lade være med at smile lidt over det. Da han endelig syntes at det var meget sødt det han sagde, derefter tog Marcus sin ene hånd som han havde haft bag hovedet og lagde den forsigtigt op på Eolith's kind og nussede den blidt, "Det ved jeg skam godt Eolith... det har været lidt nemt at se da du boede sammen med Hayley og mig et stykke tid, men jeg er glad for at jeg har dig Eolith.. og tak" sagde han stille og kom frem med et svagt smil igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:04

Eolith nikkede forsigtigt og lagde hånden op mod hans og flettede sine fingre ind imellem hans. Han havde lyst til at kysse ham dybt på munden for at havesagt de søde ting til ham. Han lænede sig ind til ham og krammede ham i stedet for ikke at ødelægge noget. Han havde fornemmelsen af at Marcus også kunne lide ham på den samme måde, men på den anden side turde han ikke udvikle det mere. Han elskede garanteret end anden end ham og desuden var Marcus hans bedste ven. Hvis det var ødelagt.. hvad havde han så?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 01:12

Marcus smilte lidt til ham, da han mærkede at Eolith flettede sine fingre ind mellem hans og tænkte sig lidt om. Men da han så at han lænede sig ned til ham og krammede ham, tog Marcus sin hånd til sig og lagde dem blidt rundt omkring Eolith og holdte ham blidt ned imod sig, for han kunne godt lide at have Eolith tæt på sig. Marcus var ikke et sekundt i tvivl om at han betød mere for ham end bare en bedste ven, men da han ikke turde gøre noget for at Eolith skulle blive rigtig klar over det, så sukkede han bare svagt og kyssede Eolith blidt i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:10

Eolith sukkede og stoppede ikke med at kramme. Det var lige ved han havde haft brug for i meget, meget lang tid. "Jeg holder virkelig af dig... du må ikke forlade mig" Sagde han og puttede sig mere ind til ham "Du skal vel ikke gå senere i dag..? Skal du?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:16

Marcus smilte blidt over det han sagde og gav ham et blidt klem imens han nussede Eolith lidt på ryggen, " bare rolig jeg forlader dig ikke og jeg holder også virkelig meget af dig, mere end du aner" sagde Marcus og kyssede Eolith blidt på kinden og kunne godt lide at han puttede sig ind til ham. "Nej, jeg skal ikke på arbejde idag" mumlede Marcus og rystede kort på hovedet.

//Skal spise, men kommer igen ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:20

"Godt..." Hviskede Eolith og lyttede til ham, mens han nød varmed fra Marcus. Det gjorde ham virkelig tryg at kunne putte sig ind til ham. Desværre vidste Marcus allerede godt at han holdt af Andy, så han ville bare tro at han var desperat efter at få en kæreste, hvis han begyndte på alt det nu. Han ville slet ikke have noget imod at være Marcuses kæreste, og så ville han nok også stoppe med at være forelsket i Andy.
"Så lad os være sammen og lave et eller andet?" Foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 04:24

"Godt..." Hviskede Eolith og lyttede til ham, mens han nød varmed fra Marcus. Det gjorde ham virkelig tryg at kunne putte sig ind til ham. Desværre vidste Marcus allerede godt at han holdt af Andy, så han ville bare tro at han var desperat efter at få en kæreste, hvis han begyndte på alt det nu. Han ville slet ikke have noget imod at være Marcuses kæreste, og så ville han nok også stoppe med at være forelsket i Andy.
"Så lad os være sammen og lave et eller andet?" Foreslog han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:00

Marcus kunne godt lide at mærke Eolith tæt på sig, selvom det jo selvf ikke var på samme måde, som når man havde sex, men nu skulle alting jo ikke kun handle om sex, for kunne også sagtens handle om en masse andet. For et halvt år siden, havde Marcus ikke kunnet forestille sig sammen med Eolith på kæreste måden, men nu kunne han faktisk godt se det, hvis Eolith besluttede at ligge den anden person til side og se at tænkte fremad igen, når nu at personen jo også havde en anden.
Derefter nikkede Marcus lidt og smilte svagt, " det kan vi godt, men hvad vil du lave?" spurgte han nysgerrigt og lagde hovedet lidt på skrå.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:08

*Sex, sex, sex!* Tænkte han frydefulgt, men sagde det naturligvist ikke højt. "Det ved jeg ikke" Svarede han bare drømmende og kælede ham i ryggen "Jeg vil bare være sammen med dig... Vi kunne tage hjem til dig?".
Han nussede sit hovede ind mod hans bryst og fortsatte med sin nussen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:19

Marcus smilte svagt over at Eolith gerne ville være sammen med ham, men ikke kunne finde ud af hvad de skulle lave som det helt første. Men da der blev foreslået at de gik hjem til Marcus, lagde han hovedet lidt på skrå igen og bed sig tænkende i læben, men smilte så svagt igen og nød at Eolith kælede ham på ryggen, men problemet var bare at det tændte Marcus lidt, men selvf viste han det ikke, eller han prøvede da på at holde det skjult for Eolith. "Ja... det kan vi godt" svarede han og nikkede derefter lidt med hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:25

Eolith smilte det bedste han havde lært og så på ham. "Fedt.. jeg vil gerne se hvordan du bor nu" Sagde han glad men blev ved med at nusse ham, og vidste intet om at det ligefrem kunne tænde ham "Der er sikkert også mere at lave der, end der er her i denne her lille lejlighed..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:31

Marcus kunne ikke lade være med at grine lidt over det Eolith sagde og trak lidt på den ene skulder, " mit hus er ikke noget specielt, men man skal vel leve med stil, hvis man har penge til det selvf" sagde han med et svagt smil og kyssede ham blidt på panden. Derefter rystede Marcus lidt på hovedet og grinte lidt igen, " nej det er der ikke, jeg tror der er ligeså meget at lave hjemme hos mig, som hvis det var hos dig" svarede Marcus og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:39

"N-nå... men jeg vil i hvert fald vide hvor du bor..." Sukkede han stille "Jeg vil komme og besøge dig..?". Han kiggede spørgende på ham, om der var noget han måtte overhoved. Han slap ham forsigtigt og kiggede ned på ham "Men du skal op først...".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 05:43

Marcus smilte svagt til Eolith og kunne ikke lade være med at rode ham lidt i håret og nikkede lidt, " det har du også lov til at vide, nu hvor jeg ved hvor du bor" svarede han og nikkede lidt igen, til det andet han havde sagt bagefter, " det må du også godt, jeg for nemlig ikke så mange gæster" sagde Marcus og bed sig lidt i læben. Men lod derefter Eolith rejse sig og sukkede lidt, før han så også rejste sig og fandt sine bukser og begyndte at tage dem på imens han så sig kort omkring og lynede så sine bukser.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 06:00

Eolith var allerede i tøjet, så han blev siddende og kiggede til Marcus, mens han tog tøj på. Han rejste sig derefter og strak sig lidt. "Ved du hvad...?" Smilte han og så helt uskyldigt hen på ham, og afslørede derved hvilket emne han skulle ind på nu "Du er slet ikke dårlig til sex...". Han rødmede helt og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitimeLør 03 Apr 2010, 06:07

Marcus så kort på Eolith da han rejste sig og strakte sig, men imens han fandt sin trøje og puttede den på, vendte han sig imod ham og begyndte at trække den over hovedet, imens han opmærksomt lyttede efter hvad Eolith sagde og kunne ikke lade være med at blive lidt overrasket og tænkte først lidt, men smilte så skævt, " tak, det er jeg glad for at du synes" sagde Marcus og rettede sin trøje på plads.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: Gid jeg var rig og berømt!   Gid jeg var rig og berømt! - Page 7 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gid jeg var rig og berømt!
Tilbage til toppen 
Side 7 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Gågaden-
Gå til: