Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Måske skulle jeg stoppe?

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 01:34

Dag: Irl
Dato: irl
Tid: Nat
Vejr: Koldt
Sted: Havnen
omgivelser: Ingen mennesker, kun både
Påklædning: http://ukdk.dk/Kjoler/IMAG026A.JPG og http://1.bp.blogspot.com/_I4-bUcvJD_U/SdCdcX0FS1I/AAAAAAAAADE/TY-SeE7-xxc/s400/Asos+st%C3%B8vler+1.jpg


Fie kom roligt gående ned af bro'en, hun satte sig og så ud på vandet imens hun stille nynnede.
Hendes øjne var helt klare og dyd grønne, der løb noget blod ned fra hendes mundvie og ned af hendes hage. Hun smilte lidt, og sukkede.
Hun var fanget i en ross af blod, hun havde lige være på jagt og hendes humør var i top kunne man vel sige. Hun var trist med det var blevet dæmpet af blod rossen. Hun så tilfreds ud, men i øjnene var hun trist og død i det. Hun så ikke længere på vandet, men bare lige ud i luften uden noget at fokusere på. Hendes hænde lå på hendes skød, knyttet sammen så hendes negle skar hende i hånd fladerne. Hun mærkede ikke noget, hun var blottet for fysisk smerte. Hun bed sig selv i læben, og smilte. Hendes nynnen var begyndt for fra igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:03

¤Tøj:: http://www.autostraddle.com/wp-content/uploads/2009/12/adam_lambert_6.jpg

Andy kom gående ned mod havnen, da han skulle hente nogle ting i sin båd. han havde sine hænder nede i lommerne og en smøg i munden, han kunne godt lugte vampyr han gad bare ikke se efter hvem det var. han gik elegant hen mod broen og fik øje på Fie, han rystede på hovedet og gik hurtigt forbi hende og ned på broen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:08

Fie smilte, og lagde hovedet på skrå. Hun mærkede hun ikke var alene mere, men hun kunne endnu ikke finde ud af hvad eller hvem det var. Men da han gik forbi hende blev hun ramt af hans duft som var der nogen der havde slået hende. *Adam... Yo..*tænkte hun, og så ned. Hun sukkede, og knyttede hænderne hårdere sammen så der kom blod fra hendes håndflader. Hun bed sig i læben, og lukkede øjnene i.
Hun vidste godt hun havde gjordt noget dumt, men det kunne ikke gøres om nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:14

Andy vende sig om og så over på hende og rystede på hovedet
"det er kun mine venner der bruger de navne" sagde han
og tog sin ene hånd op af lommen og kastede smøgen ned i vandet, han begynde at gå igen og kom tætter og tætter på sin båd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:21

Fie rystede på hovedet, og bed sig i læben.
"Yo..."mumlede hun, og sukkede. *Jeg er ligeglad*tænkte hun, og rejste sig.
Hun så på sine hænder, og bed sig hårdt i læben. Hun klemte øjnene sammen, men så så ud på vandet.
Hendes blod ross var væk som havde den aldrig været der. Hun tørede blodet væk fra sin hage og så hen mod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:23

Andy vende sig om og så over på hende, han hævede det ene øjebryn og lag sine hænder dybt ned i sine lommer
"hvad ?" spurgte han om
og begynde at gå baglængens mod sin båd
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:28

Fie så hen på ham, og bed sig i læben.
Hun rystede på hovedet, og sukkede lavt.
"Tilgiv Dean, det var mig der startede det, og min skyld"sagde hun stille.
Hun knyttede igen sine hænder, og kunne nu dufte sit eget blod. Hun så ned, og gik et skridt baglæns, og væk fra kanten af broen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:33

Andy lag sit hoved på skrå og hævede det ene øjebryn
"bland dig udenom" sagde han
og vende sig om og begynde at gå med hurtige skridt hen mod sin båd, da han ikke gad høre på hende mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:39

Fie sukkede, og rystede på hovedet, hun begyndte at gå efter ham med hurtigt skridt.
"Nej jeg vil ej, Dean er altså min ven og jeg vil gøre alt for at hjælpe ham..."Sagde hun, og så på Andy.
Hun bed sig i læben, og så på ham. "Jeg er ligeglad med om du hader mig, jeg vil bare have du tilgiver Dean"sagde hun, og så på ham.
Hun havde stadig knyttede hænder, og blodet var efter hånden over alt i hendes håndflader.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 05:45

Andy stoppede op og vende sit ansigt mod hende, og rystede på hovedet af hende
"du skal ikke blande dig i mit liv.. du er ikke min ven mere og du skal bare være glad for at jeg sagde nej til at han skulle glemme dig,, så bare bland dig udenom mit liv og pas dit eget.." snerrede han
og begynde hurtigt at gå igen og gad ikke høre på hende mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 06:10

Fie så på ham, og bed sig hårdt i læben.
"Jeg går ikke før du lover mig at du tilgiver ham"sagde hun, og så på ham.
Hun snerrede af ham, og gik efter ham igen. "Jeg skal nok passe mit eget liv, men lige nu vil jeg bare have at du tilgiver ham"sagde hun, og sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 06:23

Andy rystede bestemt på hovedet og gik ned i sin båd
"du kan ikke tvinge mig til at tilgive ham, jeg tilgiver ham når jeg er klar" sagde han
og gik hen og fumlede lidt med nøglen
"tænk at jeg troede du var min bedste veninde, men det tog jeg fejl" sagde han
og låste døren op da han fandt sine nøgler frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 06:37

Fie fulgte after ham, og trak på skulderne.
"Jeg vil bare ikke have at han er ked af det over noget jeg har gjort"sagde hun, og så på ham.
Hun så på båden, og sukkede så stille.
"Du stoppede jo med at elske mig for lang tid siden, jeg troede ikke længere at du ville snakke med mig eller se mig"sagde hun stille, og lagde armene over kryds. Hun så på ham, og sukkede kort. "Du gjorde det jeg ikke troede ville ske med mig, du knuste mit hjerte..."sagde hun, og så på ham. "Jeg kyssede ikke med Dean fordi jeg ville have hævn, jeg tænkte ikke over hvad jeg gjorde... Det var ikke ment ondt..."sagde hun, og så ned. Hun bed sig i læben, og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 06:48

Andy vende sit ansigt mod hende og hævede det ene øjebryn
"nået du har gjort, i var begge lige udenom det" sagde han
og åbnede døren og smilte lidt da duften af engel, slog ham i hovedet. han gav et suk fra sig og rystede på hovedet af hende
"nej hvis det var hævn så var det lidt forsent,, men jeg ville aldrig havde troede at du.. at min fucking bedste veninde, ville kysse med drengen i mit liv.. du viste af alle mine venner hvordan jeg havde det når han ikke ville havde mig tilbage, jeg stolte på dig.. men nu har jeg bare fundet ud af at det var forkert af mig at gøre" sagde han
og slog sin hånd ind i døren, han gik hurtigt der ind og lod døren stå åbent mens han fandt tingene frem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 06:55

Fie rystede på hovedet, og sukkede.
"Det var ikke ment som hævn, jeg gjorde det bare... Jeg tænkte ikke på det med dig og ham, fordi jeg ikke troede du var min bedste ven længere, og fordi jeg ikke vidste at Dean ville have dig tilbage.."sagde hun og gik et skridt hen mod ham, men sukkede så. "Det var ikke ondt ment, men jeg forventer ikke at du tilgiver mig eller noget, jeg vil bare sikre mig at du ikker er sur på Dean..."sagde hun stille, og lagde ikke mærke til duften af engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:02

Andy rystede på hovedet af det hun sagde
"jamen så ved du det nu,, jeg er ikke din bedste ven mere" sagde han
og gik rundt og kiggede for at være sikker på at han havde husket det hele, han stoppede op og så over på hende
"det var ingen betydning om han ville havde mig tilbage eller ikke, du viste godt hvor meget jeg elsker ham" sagde han
og rystede på hovedet af hende, han gik ind på badeværelset og pakkede tingene sammen der inde. han kom ud med en pose og så over på hende
"jamen så skal du bare vide,, jeg er stadig sur på ham" sagde han
og hævede det ene øjebryn og satte den ved andre poser
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:14

Fie så på ham, og bed sig hårdt i læben.
"Lad vær med at være sur på ham, det er ikke hans skyld!"Råbte hun, og så på ham.
Hun rev den halskæde han havde givet hende da han rejste af, og kastede den hen til poserne.
"Her, jeg vil ikke have den, jeg er jo ikke din veninde mere og fortjener den ikke"Sagde hun og så ned.
"Giv den til en eller anden lille lorte tøs der tro hun kender dig"sagde hun, og knyttede hænderne mere sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:21

Andy så surt over mod hende og lag sine arme over kors
"hvis jeg vil være sur på ham så er jeg det, det er lige så meget hans skyld som det er din" sagde han
og så efter halskæden og rystede på hovedet af hende
"nej den fortjener du ikke.. jamen i det mindste kender Cisse mig mere end du gør" sagde han
og gik over og tog poserne, og lod bare halskæden falde ned på gulvet. han gik hen mod hende og ud af døren, han satte poserne ned og tog sine nøgler for at låse døren
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:26

Fie så surt på ham, og hoppede op på broen.
"Du er ikke en rigtig ven eller kæreste eller hvad fanden dig og Dean er sammen, Du kan ikke tilgive MONSTER!"råbte hun, og så på ham.
Hun så ned på halskæden, og smilte tilfreds. Der var blod på den fra hendes hænder.
"Cisse... Tillykke du har fundet dig en ny lille tøs du kan give dit store hjerte til"sagde hun, og grinte hånligt af ham.
Hun smilte stort, og nærmest sindsygt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:31

Andy låste døren og lag dem ned i lommen igen og tog poserne og begynde at gå
"jeg kan godt tilgive, men jeg kan ikke tilgive dig.. mig og Dean er kærester" sagde han
og hoppede op på broen og begynde at gå, og vende sig ikke mod hende
"hun er meget bedre end dig" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:39

Fie så på ham, og smilte stadig.
"Så bevis det tilgiv Dean... Jeg er ligeglad med om du til giver mig eller ej, det er fuldkommen lige meget. jeg kan ikke bruge det til en skid! Jamen tillykke da!"sagde hun og så hånligt på ham.
Hun så gik roligt med ham, og smilte. "Dejligt at hun er bedre end mig, men kan du holde fingrene fra hende så du ikke knuser Deans hjerte? Nej det tror jeg ik"sagde hun og grinte hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:46

Andy gik bare videre og gad ikke høre på hende
"jeg tilgiver ham når jeg vil.. det skal du ikke blande dig i" sagde han
og gik hurtigt videre og ville bare helst væk fra hende, han så sig omkring inden han hurtigt gik over på den anden side af gaden
"jeg er ikke til piger, så jov jeg kan godt holde mine fingere fra hende.. har sagt det flere gange til dig, du er den eneste pige der har haft mit hjerte" sagde han
og gik over til sin bil og åbnede den og lag poserne ind i den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 07:56

Fie sukkede, og rystede på hovedet.
"Jeg har aldrig haft dit hjerte, jeg har aldrig været nok for dig... "hviskede hun, og så ned, hun fulgte efter ham, og smilte lidt ved synet af hans bil. Hun gik hen og lagde hånden på den, og smilte tilfreds.
"En lille gave så du ikk glemmer"grinede hun kort og rykkede hånden, der var kommet et hånd aftryk med blod.
Hun smilte og gik roligt tilbage mod havnens bro. "Lugten vil blive der tro mig"grinede hun, og smilte.
Hun prøvede normalt at holde hendes humør nede og bare være glad, men det var umuligt for hende nu. Demetris mål var nået, hun var kold og hånlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 08:01

Andy så på hende og rystede på hovedet af hvad hun sagde
"du var god nok som pige til mig" sagde han
og snerrede af hende da han så hvad hun gjorde med hans bil, han løb hurtigt efter hende og tog fat i hendes hals
"din dumme tøs.. du er ikke den Fie jeg kende du er en snot unge.. og ved du hvad jeg er glad for at jeg var dig utro og at jeg slog op med dig.. du er intet i mit hoved,, bare en jeg havde nået kørende med" løj han
og slap hendes hals og begynde at gå hen mod sin bil igen, han så lidt på den og træk på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitimeMan 22 Feb 2010, 08:11

Fie smilte bare til ham, og grinte. "Hvordan kunne jeg dog falde for et fjols som dig? Hvordan kunne jeg dog lade dig knuse mit hjerte, og alligevel tilgive dig? Nå alt bare var luft...."sagde hun stille, og smilte.
"Jeg er glad for at vi fik talt ud, for nu kan jeg komme videre, og finde mig en fyr så faktisk vil elske mig, og ikke bare udnytte mig og min krop"sagde hun og smilte til ham. Da han slap hende begyndte hun at grine højt og sindsygt igen. Hun smilte stort, og så efter ham.
"TAK!"råbte hun, og grinte hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Måske skulle jeg stoppe? Empty
IndlægEmne: Sv: Måske skulle jeg stoppe?   Måske skulle jeg stoppe? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Måske skulle jeg stoppe?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Måske burde man stoppe - Jade
» Måske skulle jeg sige farvel - Pandora
» måske skulle jeg gå hjem.. nej legepladsen kalder - Jamie
» Jeg skulle måske bare være blevet hjemme.. Shit! - Lorcan
» Lad vanvidet stoppe! - Andy

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: