Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Lad vanvidet stoppe! - Andy

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:10

Tid: Eftermiddag.
Vejr: Overskyet, men lunt nok.
Sted: Inde i en butik.
Omgivelser: En masse piger..
___

Joanne sukkede og gav sig til at rive sig i håret. Hun var tager herind med pigerne for at hygge, men nu.. Nu shoppede de selvfølgelig bare. "Joanne, prøv lige den her!" udbrød en af Josephines veninder, og satte en tiara på Joannes hoved. Hun sad på en stol og surmulede, med krydsede arme og det hele. Pigen - Annika - slog hvinene hænder sammen og de andre piger kom hen for at se, hvad hun hvinede af. "Hvor er det bare snyd at du er så smuk Joanne!" sagde en af de andre piger, og lagde hovedet på skrå. "Jeg smutter." proklamerede hun og satte tiaraen på hovedet af Annika. "Leg du selv prinsesse." Josephine slog en tøselatter op, og vinkede til Joanne da hun tøffede ud af butikken. Hun hadede at shoppe. Nej, hun hadede det ikke, men hun var ikke lige en af de piger som løb hvinene til tøjbutikken, når der kom en ny kollektion af en kendt designer. Hun havde stadig krydsede arme, og derfor så hun ikke fyren, som kom lige imod hende, og derfor... gik hun ind i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:20

Andy gik bare rundt i centeret i sine egne tanker, han havde ikke lyst til at sidde der hjemme og havde derfor gået den lille tur over i centeret. selv om han heller ville tage et fly til La eller et andet sted, hvor hans tøjstil var. han havde blevet lidt sur at de ikke kunne sælge nået bedre tøj i centeret, og forstod ikke sig selv at han havde taget derover mere. han kom ud fra en lille isbutik og havde købt sin en cola, selv om han heller ville havde en øl eller nået andet med alkohol i. men dog havde han stoppede med at drikke, da han havde drukket lige siden at han var blevet dæmon. dog ville leve sit liv bedre nu da han havde indset at han ikke ville dø, og kunne lide så godt indse det som så mange andre. han begynde bare at gå med alle de andre mennesker, og regnede derfor ikke at nogen ville gå ind i ham mens han betragtede sin cola og gik i sine egne tanker. han stoppede hurtigt op da han kunne mærke nået, og vende sit blik mod en pige. han hævede sit ene øjebryn og stod bare lidt og så på hende "undskyld" sagde han så, da han ikke var sikker på om han var den der var skyld i det eller om det var hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:28

Joanne så op, og skulle lige til at råbe efter ham at han skulle sig sig bedre for, lyste hun op i et smil. Det havde været hendes skyld, og ret mærkeligt da der ikke rigtigt var særlig mange mennesker omkring dem. Måske troede han at det var et dårligt forsøg på at komme ind på livet af ham, men nej. Det håbede hun ikke at han troede om hende, men det kunne jo være. "Undskyld, jeg så mig vist ikke særlig godt for." Et lille smil bredte sig over hendes læber. Igen så hun noget velkendt over ham, selvom hun ikke kendte ham. Han lignede lidt.. "Undskyld mig." mumlede hun, og rakte ud efter ham, for at føle ham blidt i nakken. Det så vist lidt sjovt ud, da hun ikke var helt så høj som ham, og derfor måtte stå lidt på tæer. Da hun ikke rigtigt mærkede nogle tatovering, stillede hun sig ordenligt igen, og gav ham hånden. "Lad mig præsentrer mig. Joanne."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:40

Andy stod bare helt stille og så på hende "det er helt okay.. det kan ske for alle, jeg skulle også havde set mig selv for" sagde han og hævede det ene øjebryn da han mærkede hendes hånd i sin nakke, han lag sit hoved lidt på skrå "laver du ?" spurgte han om og synes at det var nået af det mærkeligset at gøre, han gik derfor et skridt tilbage og så lidt på hendes hånd inden han tog den i sin. han gav hende's hånd et lille klem og nikkede "jeg hedder Andy" sagde han og tog derefter sin hånd til sig og lag den ned i lommen, mens han ikke fjernede sit blik fra hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 05:52

Hvis hun sagde sandheden ville han nok syntes at hun var mærkelig, så nu fandt hun uden besvær på en anden undskyldning. "Jeg syntes bare at jeg havde set dig før, men ham den anden havde en tatovering i nakken såå..." Hun gjorde som ham da han slap hendes hånd, stak den ned i lommen på hendes jeans. Hun betragtede ham langsomt, ligesom hun gjorde ved alle mennesker hun kendte. Hun var en betragter, og hun glemte altid mennesker. "Nå men.. Hvad laver du så herud... herinde?" rettede hun med et skævt smil. Hun havde det enlig fint med at stå op, men måske ikke de skulle sætte sig ned et sted? Hun ville virkelig gerne vide mere om ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:06

Andy så på hende og nikkede "når okay.. så er det ikke mig" sagde han og havde slet ingen, han så bare ned på hende inden han kort så sig omkring. han træk lidt på skulderne og prøvede at huske hvad han endelig lavede der inde "jeg skulle se hvis de havde nået tøj, men de har intet" sagde han og mente nået han kunne lide, men det regnede han dog med at hun ville forstå. han løftede sin cola lidt op for at vise hvad han havde købt "hvad med dig ?" sagde han og lod sin hånd falde ned igen, han så sig lidt omkring og pejede over på en café "vil du havde en kop kaffe eller nået andet ?" spurgte han om da han ikke gad stå op og snakke, da det nok så mærkeligt ud. selv om folk havde det med at stå at snakke, men det var dog mest over nået tøj eller nået andet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:15

"Jeg kender det bare alt for godt." sagde Joanne og skar ansigt. Sådan var det. Man kunne bare aldrig finde noget rigtigt her.. Kun sådan noget som.. Som Josephine gik i. Ikke fordi det var noget negativt eller noget.. "Jeg drikker ikke så meget kaffe." sagde hun helt ærligt, selvom nogle syntes det var lidt mærkeligt, så sagde hun bare helt ærligt. "Jeg drikker kakao." smilede hun, tog hans hånd og satte kursen mod den nærmeste café. Hun bestiltet noget varm chokolade, og satte sig ved et bord. Hun gjorde tegn til at han skulle sætte sig, og nippede til kakaoen.

// Sorry, jeg har bare ikke så meget krea i dag XD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:20

Andy nikkede "jamen så forstår vi jo hinanden" sagde han og drak ikke selv kaffe, så det var han bare glad for. da han ligefrem hadet lugten af kaffe, og havde det svært med at være tæt på den. han så ned på sin hånd da han bare blev hevet med, han havde slet ikke nået imod det og havde heller ikke nået at sige til det. han rystede kort på hovedet for at se hvad der skete, han så over på hende og gik hen og satte sig ved hende. han åbnede sin cola og drak lidt af den, og træk sine ben op til sig "men hvad lavede du her ?" spurgte han stille om og satte sin cola på bordet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:27

Joanne lænede sig tilbage i stolen, så hun sad godt tilrette, stadig med koppen i hånden. "Jeg blev trukket med af nogle veninder siger jeg dig." sagde hun og skar ansigt. "Nogle værre shoppedyr. Jeg kan bare ikke klare det." Nogle mennesker så hende som en person, som sikkert godt kunne lide at shoppe, men nej. Nogle drenge troede også at alle piger elskede at shoppe, men det var noget som kom til nogle piger, efter de var kommet i puberteten. Men det var jo så ikke lige hende. Hun opfattede shoppegenet som en sygdom, ikke som en normal ting for alle piger. "Men hvad med dig? Hvor lang tid har du ledt efter noget godt tøj?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:36

Andy så på hende og nikkede og blev bare siddende helt stille "når okay, hvor nedern" sagde han og begynde at pille ved sin flaske, han vende sit blik ned mod den og grinte lidt af det. da han godt selv kunne være et shoppedyr nogle gange "er jeg selv nogle gange" sagde han og viste ikke helt hvad han skulle sige, det var altid hyggeligt at møde nye mennesker. men dog havde han på en måde nået imod piger, det var nået ved dem som irriterede ham så meget. men han prøvede dog at tage det så roligt han kunne, da han altid slappede mere af hos fyre. han så op på hende igen og træk lidt på skulderne "i en halv time eller nået" sagde han og viste ikke engang hvor meget klokken var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:43

Hun sendte ham et venligt smil, og kløede sig i nakken. "Hvor er du heldig. Jeg tror næsten jeg har været her i to timer." Nogle mente måske at Joanne var kedelig til shopping, men den helt rette til scoretips, og at hun altid legede med drengene, men det var slut. Ja, hun havde leget med drengene, men nu var hun bleget klogere. Hun ledte efter evig kærlighed nu, og havde ikke tænkt sig at flirte med enhver fyr hun så. Det viste William da rimelig godt, gjorde han ikke? Men hun havde ikke tænkt sig at lade sig gå på af det, så nu ville hun hygge sig lidt med Andy, snakke lidt. "Hele to timer med hvinene piger. Det er altså ret trættende." Hun løftede koppen op til læberne, og drak en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 06:47

Andy gav et lille grin fra sig og træk lidt på skulderne "jeg elsker ellers at shoppe når det er nået at købe" sagde han ærligt og legede videre med sin flaske, og kunne godt forstå at hun ikke synes at det var sjovt at shoppe når man blev trukket med. og mest når det tøj man gik i ikke fandes der, han klødet sig kort i nakken. da han havde det som om hendes fingere stadig var det, og det irritere ham ret meget "det kan jeg godt forstå, ville heller ikke kunne klare at være sammen med piger i så langtid" sagde han og havde slet ikke nået imod at indrømme at han ikke var til piger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:08

Hans udbrød passede bare Joanne virkelig godt. Så var der ikke nogle særlig stor chance for at han lagde an på hende, og ingen chance for at de kom ind på de forkerte emner. "Men forstå mig ret. Hvis det rigtige tøj er der, så passer shopping mig fint." Hun smilede lidt mere skævt og bed sig i læben. Måske havde hun en lidt mere hipiestil end folk regnede med når de så hende første gang. Hun drejede koppen lidt rundt imellem sine blege hænder, imens hun slikkede sine læber fri fra det kakao hun kunne. Hun havde det med at tørre det ud i hele ansigtet, og hun kunne bare ikke lade være med det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 07:25

Andy lyttede på hvad hun sagde og nikkede "det er også sådan jeg selv har det" sagde han og smilte venligt til hende, selv om han skrig inde i hovedet at han ønskede at hun var en fyr. men sagde det dog ikke højt da det ville være forkert, han legede bare videre med sin flaske og bed sig hårdt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeLør 15 Maj 2010, 18:23

Opsat på at starte en venskabelig samtale, ledte hun efter et godt emne at komme ind på. "Hvad 'laver' du?" spurgte hun, med gåseøjne over 'laver'. Hun mente selvfølgelig hvad han lavede i sin fritid, og hvad hans job gik ud på. Han virkede ikke som en som virkelig knoklede over noget meget hårdt, for han havde virkelig styr på sit udsende, og virkede som en ret rolig type. Og måske lavede han slet ingenting?

// Nej, jeg er værst XD //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 02:07

Andy stoppede op med at lege med sin flaske, da han hørte hendes spørgsmål. han lag sit hoved lidt på skrå og smilte "jeg går på frisørskole" sagde han og ville ikke sige hvad han arbejde med, da han ikke kende hende ordenligt og at han bare fortalte sine venner som stod ham nær at han var sanger. han begynde at lege med sin flaske igen og fjernede ikke sit blik fra hende "hvad med dig ?" sagde han med en lidt for sukkersød stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 02:22

"Frisørskole. Det lyder virkelig spændene." Joanne hyggede sig altid ved frisøren, et sted piger måske tit kom, men altid hyggede sig. Joanne gjorde i hvert fald. Læste i et blad imens hendes hår blev studset og vasket. Og hendes frisør var en kvinde, så de snakkede altid om de mest spændene ting. Tanken om at en af de næsten gange hun gik til frisør, ville Andy måske klippe hendes hår, var lidt mærkelig at forholde sig til. Men på en måde også ret sjov.
"Jeg er fotograf for et lokalblad. Og jeg arbejder også på deltid i Van Martes park. Du ved, sælger snacks og hjælper til med forlystelserne." Hun smilede lidt svagt over hans tonefald, men havde ikke tænkt sig at lægge mere i det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 04:14

Andy nikkede til det hun sagde og smilte "jeg elsker hår så tænkte at jeg heller må begynde.." sagde han og lod sine fingere glide igennem sit hår, mens han bare legede videre med sin flaske med den anden hånd. han lyttede til hvad hun sagde og nikkede, han satte sine albuer ned i bordet og lag sit hoved ned i sine hænder "det lyder da spænende, hvorfor dog bare et lokalblad ?" spurgte han om og tænkte ikke helt over det andet, da han havde været der et par gange og havde aldrig set hende. ellers havde han bare ikke lagt mærke til hende, da han jo heller ikke kiggede efter piger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 04:20

Joanne kunne godt forstå at han elskede hår, det gjorde hun vist også en smule. Håret betød meget for hende, og hun elskede at eksperimentere med det. Men hun elskede dog mest at have det løst. Sådan var hun bare, elskede at gå med bare tæer, løst hår og afslappet tøj.
"Jeg har ikke rigtigt nogle gode kontakter. Derfor." svarede hun bare og bundede hendes kakao. Han gav hende noget at tænke over. Mon ikke hun snart skulle finde sig en større avis og arbejde for?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 04:26

Andy så på hende og smilte og træk lidt på skulderne, han stoppede dog hurtigt med at smile af det hun sagde "jamen det er jo også synd.. eller hvad man siger, hvis du godt kan lide dit arbejde så er det jo bare godt" sagde han og kunne ikke lide hendes tanker, det gjorde ham lidt sur at han ikke bare kunne holde kæft. han var sikker på at hun ville blive pist på ham når hun fandt ud af at han var kendt, og han var dog også bange for at hvis hun fandt et bedre blad at arbejde på. så ville hun måske finde ud af hvem han var og derfor afsløre for bladet og alle andre mennesker som læser det, hvor han befandt sig og det havde han slet ikke lyst til
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 04:59

"Ja, det er jo det vigtigste." svarede hun og lo lidt af ham. Hun elskede sit job, eller.. elskede var måske så meget sagt, men hun kunne godt lide det, og hun kunne leve af lønnen, i hvert fald sammen med lønnen fra Van Martes park. Men det var dog de mærkeligste ting man kom udenfor der ovre. Det med Jake og fyren ved chokolade boden. Men det gjorde bare hendes liv mere dystert og spændene.
"Har du nogle dyr eller noget?" spurgte hun nysgerrigt.

// Skulle lige spise, og undskyld igen min fraværende krea T_T //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 05:09

Andy nikkede og smilte til hende og elskede også selv sit arbejde som sanger, han drak lidt af sin cola inden han så på hendes kop. han klødet sig i nakken og smilte "ja det er det nemlig" sagde han stille og lukkede sine øjne kort i, inden han åbnede dem igen og så på hende med et kærligt blik. han tænkte lidt over det og nikkede "ja en hund og en kat" sagde han og betragtede Eno som sin hund og Justin som sin kat, så han havde jo dyr måske ikke det som man i virkeligheden betragtede som dyr
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 05:16

"Hvad race er hunden?" spurgte hun, med en tiltaget nysgerrighed. Selv havde hun altid ønsket sig en hund, men man måtte ikke have hund i hendes lejlighed. Hun havde heller ikke tid til en hund som man skulle gå med og alt det der. En kat var mere medgørlig. Men til gengæld elskede hun katte over alt på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 05:18

Andy så på hende og tænkte lidt over det "menneske ?" sagde han som om at der var nået galt med hende og ikke med ham, han lod sine øjne køre fra den ene side til den anden. inden han så over på hende igen og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitimeSøn 16 Maj 2010, 19:32

Hans svar kom virkelig bag på hende. "Menneske.. hund?" Hun kunne ikke lade være med at fnise ved tanken, især fordi hun lige havde hørt historien om varulve direkte fra en af hovedpersonerne. "Så er din kat vel blå, ikke?" Hun pillede i en søm ved hendes ærme, imens hun prøvede at lade være med at grine.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lad vanvidet stoppe! - Andy Empty
IndlægEmne: Sv: Lad vanvidet stoppe! - Andy   Lad vanvidet stoppe! - Andy Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lad vanvidet stoppe! - Andy
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Måske skulle jeg stoppe?
» Måske burde man stoppe - Jade
» massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//
» hvis bare jeg kunne stoppe tiden - Segovax
» til Andy.. ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Deepshell :: Benjamin Centre-
Gå til: